cos Postat Iulie 12, 2015 Partajează Postat Iulie 12, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei Nu te contrazic deloc . Asa este , dar relativ putin ca sa conteze la rupere . Mai mult topaie , zdruncina , chinuie bucsele , cerceii , sasiul , masina in ansamblu ... Asta e motivul pentru care amortizoarele pe spate la utilitare sunt ceva de mic diametru , mai mult simbolice , mici ca niste cozi de matura ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
anonimax Postat Iulie 12, 2015 Partajează Postat Iulie 12, 2015 (editat) Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei cand am schimbat arcurile pe spate am facut niste bucsE de poliuretan sau ce o fi fost,dar pe o parte se rasusceste bucsa in foaia de arc nu pe bolt.are ceva daca merg asa cu ea? Editat Iulie 12, 2015 de Astral BUCSA - BUCSE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
air_wolf Postat Iulie 12, 2015 Partajează Postat Iulie 12, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei cand am schimbat arcurile pe spate am facut niste bucsE de poliuretan sau ce o fi fost,dar pe o parte se rasusceste bucsa in foaia de arc nu pe bolt.are ceva daca merg asa cu ea? nu. si cele de cauciuc sint un pic conice (cele originale), deci se rasucesc si alea peste tot. The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500 4x4MANIA is where we are !!! “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
anonimax Postat Iulie 12, 2015 Partajează Postat Iulie 12, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei pai si bucsile alea din poliuretan dupa un timp nu roade din arc ca nu se misca numai pe arc? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Iulie 13, 2015 Partajează Postat Iulie 13, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei pai si bucsile alea din poliuretan dupa un timp nu roade din arc ca nu se misca numai pe arc? Nu nu au cum sa roada arcul din otel...totusi sunt din poliurethan, se uzeaza in timp si capata joc si atat. bucsele de poliurethan se gasesc si se pot confectiona mai usor decat cele din cauciuc si au o rezistenta mai mare ( discutabil ) in teren accidentat decat primele pe termen scurt, se pot gresa ( unele ) dar se uzeaza mai repede. Ca si recomandare, daca ai unde sa torni bucsi de cauciuc, ti le recomand mai degraba pe acestea. Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nea fane Postat Iulie 13, 2015 Partajează Postat Iulie 13, 2015 (editat) Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei Nene @WORLDSCAPE eu am invatat la scoala (acum ceva mai multi ani ) ca materialul moale ( bucsele) roade din cel mai tare otel... Poate sunt eu depasit ... noile tehnici ...deeee varsta.:old:old:old:old Editat Iulie 13, 2015 de nea fane Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
anonimax Postat Iulie 13, 2015 Partajează Postat Iulie 13, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei pai de asta am intrebat si eu ca stiu ca am folosit la ceva lagare de lemn si in loc sa se roada lemnul s-a ros fonta Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
worldscape Postat Iulie 13, 2015 Partajează Postat Iulie 13, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei Nene @WORLDSCAPE eu am invatat la scoala (acum ceva mai multi ani ) ca materialul moale ( bucsele) roade din cel mai tare otel... Poate sunt eu depasit ... noile tehnici ...deeee varsta.:old:old:old:old Nea Fane ... eu nu am invatat asa ceva la scoala, dar la cate arcuri pe foi am desfacut de pe masini cu bucse praf, nu am vazut nici un arc care sa fie ros in capete datorita bucselor, ba din contra, bucsi sparte de poliurethan gramada, respectiv de cauciuc largite ca naiba de bucsa din interior metalica prin care vine surubul de prindere..... Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift http://www.ClubJeepRomania.ro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
anonimax Postat Iulie 13, 2015 Partajează Postat Iulie 13, 2015 Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei probabil alea de poliuretan nu s-au invartit pe arc...oricum o sa le schimb si eu cu bucsi de cauciuc daca gasesc sau le refac pe astea din poliuretan Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate