Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei


nissan4x4

Postări Recomandate

Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei

 

Nu te contrazic deloc . Asa este , dar relativ putin ca sa conteze la rupere . Mai mult topaie , zdruncina , chinuie bucsele , cerceii , sasiul , masina in ansamblu ... Asta e motivul pentru care amortizoarele pe spate la utilitare sunt ceva de mic diametru , mai mult simbolice , mici ca niste cozi de matura ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei

 

cand am schimbat arcurile pe spate am facut niste bucsE de poliuretan sau ce o fi fost,dar pe o parte se rasusceste bucsa in foaia de arc nu pe bolt.are ceva daca merg asa cu ea?

Editat de Astral
BUCSA - BUCSE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei

 

cand am schimbat arcurile pe spate am facut niste bucsE de poliuretan sau ce o fi fost,dar pe o parte se rasusceste bucsa in foaia de arc nu pe bolt.are ceva daca merg asa cu ea?

 

nu. si cele de cauciuc sint un pic conice (cele originale), deci se rasucesc si alea peste tot.

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei

 

pai si bucsile alea din poliuretan dupa un timp nu roade din arc ca nu se misca numai pe arc?

 

Nu nu au cum sa roada arcul din otel...totusi sunt din poliurethan, se uzeaza in timp si capata joc si atat. bucsele de poliurethan se gasesc si se pot confectiona mai usor decat cele din cauciuc si au o rezistenta mai mare ( discutabil ) in teren accidentat decat primele pe termen scurt, se pot gresa ( unele ) dar se uzeaza mai repede.

 

Ca si recomandare, daca ai unde sa torni bucsi de cauciuc, ti le recomand mai degraba pe acestea.

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei

 

Nene @WORLDSCAPE eu am invatat la scoala (acum ceva mai multi ani ) ca materialul moale ( bucsele) roade din cel mai tare otel... Poate sunt eu depasit ... noile tehnici ...deeee varsta.:old:old:old:old

Editat de nea fane
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: despre suspensia pe arcuri foi ( lamelare) si cercei

 

Nene @WORLDSCAPE eu am invatat la scoala (acum ceva mai multi ani ) ca materialul moale ( bucsele) roade din cel mai tare otel... Poate sunt eu depasit ... noile tehnici ...deeee varsta.:old:old:old:old

 

 

Nea Fane ... eu nu am invatat asa ceva la scoala, dar la cate arcuri pe foi am desfacut de pe masini cu bucse praf, nu am vazut nici un arc care sa fie ros in capete datorita bucselor, ba din contra, bucsi sparte de poliurethan gramada, respectiv de cauciuc largite ca naiba de bucsa din interior metalica prin care vine surubul de prindere.....

Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift

Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift

Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift

 

 

http://www.ClubJeepRomania.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare