tudordodo Postat August 21, 2008 Partajează Postat August 21, 2008 salut! Ma poate ajuta cineva cu o carte tehnica pentru vitara(`96,1.6l,16 valve)? A mea e in germana si nu pricep o boaba.Am masina de doua saptamani si trebuie sa-i schimb consumabilele. Mesteru` e un prieten de-al meu si nota de plata imi vine in bere si se imparte la doi-el si io! ce sa-l pun sa mai verifice la masina? Trebuie sa schimb uleiul in diferentiale?Daca spun prostii nu radeti,sunt batas la mecanica si e prima 4x4 pe care o am.Ce ulei sa bag in motor?Orice ajutor e binevenit!A,B,C......la....Z! Cum atasez poze si cum le micsorez? Revin cu poze cu masina Bye _______________________________ Vitara`96, 1.6l, 16 v Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
suzuker Postat August 21, 2008 Partajează Postat August 21, 2008 Re: carte tehnica in primul rand sa o stapinesti sanatos! uleiul de motor este 10W 40. Se schimba uleiul in punti si cutie. :W Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
aztec Postat August 21, 2008 Partajează Postat August 21, 2008 Re: carte tehnica http://www.suzukiinfo.com/vitara/sideki ... manual.pdf manualul de utilizare in engleza ... undeva, candva, altundeva... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tudordodo Postat August 21, 2008 Autor Partajează Postat August 21, 2008 Re: carte tehnica Multam pentru urari si sfaturi.Sa le stapaniti si voi sanatosi ! suzuker,tu ce marca de ulei bagi in motor?Ce fel de ulei in punti si cutie? Mai multe detalii pliz,ca berea o dau cand ne-om vedea! :x sau compot de prune dupa preferinte. mersi aztec pentru carte!e de bine,poate reusesc sa dau jos prelata!macar pana nu trece vara :ypu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...