marckovacs Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Salutare, As dori sa va prezint Patrolul meu cumparat in Octombrie anul trecut: 2.8 TD SWB 300,000 km 1993 LSD spate Asa arata cand l-am luat: Imbunatatiri de atunci: -revizie (schimbat uleiuri si filtre, gresat articulatie homocinetica, schimbat cateva bielete, reglat rulmenti roata) -reparat electromotor -schimbat kit turbo (pierdea ulei) -portbagaj -hi-lift -baterie noua -cabluri protectie crengi (creatie proprie) -statie Saptamana viitoare ii pun un Dragon Winch de 12000 Pe viitor: -IronMan +5 -Simex-uri de 33 -jante tabla -blocant spate -volan sport -scaune si centuri sport Sunt din Cluj si mi-ar face placere sa vin la orice iesire din zona :) NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
nenea1973 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Salut ! Sa te poarte în siguranta si sa o innoroiesti cu placere ! DACA UN LUCRU MERITA SA FIE FACUT , MERITA SA FIE FACUT BINE !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfman Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Sa te poarte sanatos. Eu as prinde cablurile pentru crengi de bullbar si de portbagaj. E pacat sa indoi table sau sa le smulgi la o creanga mai groasa. "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda." Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD S-o stapanesti sanatos!.Masina este surora cu a mea,autoutilitara cocosata cu lsd.Ca sa ii pui blocant trebuie sa schimbi puntea cu totul,iti mai trebuie butonul din bord cu dif on-off si valvele care inchid sau deschid circuitul vacumatic.Sufele de copac sunt montate rau mai ales ca trec pe sub parasolor deoarece daca iti intra o creanga mai mare ti-l sparge,clema aia de strangere trebuie pusa catre portbagaj pentru ca in ca de smulgere provoaca daune,la un prieten de la o creanaga mai mare i-a fost smulsa sufa si clema de stargere ii spart geamul din spate adik s-a smul din aripa fata a culisat tocmai in geamul lateral spate. Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 4, 2015 Author Share Posted February 4, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Da, multumesc frumos de sugestii. Nu am montat cablurile de crengi pe bullbar pentru ca odata cu montarea troliului vreau sa dau bara jos. Cat despre blocant, cred ca ar fi mai simplu sa imi pun unul aftermarket, gen ARB, daca e posibil pe LSD. NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Nu te chinui sa pui arb cand ai posibilitatea sa cumperi o punte originala nissan cu blocant care costa 500 .Blocantul spate arb costa 1000€ si iti mai trebuie si un compresor ,de diferenta de bani mai cumperi ceva pe la masina. Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 5, 2015 Author Share Posted February 5, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Oare gasesc pe cineva prin zona clujului care poate face operatiunea, si care are piesele? In afara de cei de la offroad tuning nu mai stiu pe nimeni si nu cred sa aiba punti de patrol. NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
timberland0910 Posted February 5, 2015 Share Posted February 5, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Oare gasesc pe cineva prin zona clujului care poate face operatiunea, si care are piesele? In afara de cei de la offroad tuning nu mai stiu pe nimeni si nu cred sa aiba punti de patrol. incearca aici 0744.875.275 Cristi Lupas ;) Natural Disaster Response Operations Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibitz Posted February 6, 2015 Share Posted February 6, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Salut, Pai esti din Cluj si nu vorbesti si tu cu Mao, RDAdi, si restul de pe forum? Eu pe ei i-as intreba primii. No, ca toti is baieti faini! :h5 Sorin aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 6, 2015 Author Share Posted February 6, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Salut, Pai esti din Cluj si nu vorbesti si tu cu Mao, RDAdi, si restul de pe forum? Eu pe ei i-as intreba primii. No, ca toti is baieti faini! :h5 Sorin Unde ii pot gasi? NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibitz Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Salut, Cauta-i in lista de membri de pe forum si trimite-le un PM. http://forum.club4x4.ro/memberlist.php aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted February 8, 2015 Share Posted February 8, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Salut, Cauta-i in lista de membri de pe forum si trimite-le un PM. http://forum.club4x4.ro/memberlist.php La punctul #4 din tutorialul de mai jos e descris cum poti gasi colegii de pe forum in functie de localitatea lor : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?56883-Tutorial-functii-forum&p=626953&viewfull=1#post626953 :h5 REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD multumesc de ajutor NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 9, 2015 Author Share Posted February 9, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Stie cineva daca imi incap simex-uri de 33 la suspensia stock? In fata am vazut ca ar cam fi spatiu dar in spate cred ca freaca sigur la flexari NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibitz Posted February 9, 2015 Share Posted February 9, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Stie cineva daca imi incap simex-uri de 33 la suspensia stock? In fata am vazut ca ar cam fi spatiu dar in spate cred ca freaca sigur la flexari La Y61 cu arcuri stock obosite intra si nu nu ating decat la flex maxim, dar doar un pic pe spate. Si asta doar in oala aripii inspre masina. Daca as avea la ea jante cu et negativ mai mare sau distantiere nu ar atinge chiar deloc. Eu merg cu ea asa de mai bine de 2 ani si nu am avut probleme. Dar, cum spuneam, cu arcuri in mintea lor si et negativ nu cred ca ar atinge deloc 33-urile. Sorin aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 11, 2015 Author Share Posted February 11, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD La Y61 cu arcuri stock obosite intra si nu nu ating decat la flex maxim, dar doar un pic pe spate. Si asta doar in oala aripii inspre masina. Daca as avea la ea jante cu et negativ mai mare sau distantiere nu ar atinge chiar deloc. Eu merg cu ea asa de mai bine de 2 ani si nu am avut probleme. Dar, cum spuneam, cu arcuri in mintea lor si et negativ nu cred ca ar atinge deloc 33-urile. Sorin Da, cred totusi ca ar fi mai bine sa pun suspensia +5 prima data si apoi sa pun caucicuri mai mari NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian O Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Da, cred totusi ca ar fi mai bine sa pun suspensia +5 prima data si apoi sa pun caucicuri mai mari La y 60 cu arcuri standard 33 freaca in aripi ,mai ales daca ai et negativ.Eu am arcuri de 61 lwb, barele stabilizatoare date jos si nu atingea decat pe fata stanga putin ,la flexari cu roata bracata.Am rezolvat problema cu un inaltator de 1,5.Mentionez ca fara troliu si suport nu atingea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 17, 2015 Author Share Posted February 17, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Am cumparat deja suspensie IronMan +5 si imi voi pune anvelope de 35 Acuma ramane de vazut ce cauciucuri o sa gasesc, eu caut Simex Extreme Trekker si nu stiu unde sa gasesc NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian O Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Majoritatea merg pe sillverstone sunt mai accesibile la pret dar se uzeaza repede pe asfalt.Oricum va trebui sa tai binisor din aripi pentru 35 chiar si cu +5 din suspensie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD si eu as opta pentru silverstone :) chiar daca se toac amai rapid dar sunt mai usoare nefiind resapate :) pentru mine conteaza:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 (edited) Re: Patrol Y60 2.8TD Dar nici Simex Extreme Trekker nu sunt resapate... problema este ca nu se mai fabrica. Este brandul care a dat si numele acestui tip de profil.. este Adidas. Restul sunt adidasi Puma, adidasi Nike, adidasi Reebook etc :ha: Silverstoanele se duc pe asfalt vazand cu ochii... asta chiar e o problema daca trebuie sa parcurgi distante lungi pana la locul de joaca. Dar eu de fapt vroiam sa spun ca pt 35 trebuie sa tai serios din aripi. Uita-te la poza mea din avatar sau cauta-l pe GOGu in sectiunea Patrol. Chiar si asa, cu Ironman, s-ar putea sa fii nevoit sa montezi un mic bodylift, mai ales daca anvelopele sunt noi. Vor atinge in spate, in oala. Sau limitatoare la punti... dar e ca dracu, pentru ca doar de aia ne punem suspensii, sa flexam frumos :grin: Deci, revenim la bodylift, chiar daca eu nu sunt de acord cu el. Edited February 24, 2015 by doctoru' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan95 Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Am vazut masina live inainte de a ajunge la tine, chiar daca are o varsta cand am pornit motorul am ramas placut impresionat ce frumos mergea. Sa te poarte sanatos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Suspensie IronMan 2" cu amortizoare Foam-Cell Pro Reparabile NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctoru Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Titan Ice: alta viata :grin: PS Acum ai vazut ca ai 17 ani trecuti la varsta... astia mai batrani stiu la ce ma refer.. :ha: PS 2. Ai interior maro? Ne arati mai multe poze? Si eu am unul, dar pentru mine este prea pretentios.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marckovacs Posted February 26, 2015 Author Share Posted February 26, 2015 Re: Patrol Y60 2.8TD Nu am cu interiorul poze numai de cand am fost sa o cumpar Si mai am astea de la o tura de dormit in masina :D De atunci i-am schimbat husele de scaune si presurile cu unele de culoare crem, sa se asorteze cu maroul :) , se vad in ultimele 2 poze NISSAN PATROL Y60 2.8 - Maxxis Trepador - IronMan FoamCell Pro - ARB Air Locker - Warn Tabor 12000 - Sparco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts