Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Tubulara de inspiratie MADRAM


schneider
 Share

Recommended Posts

Re: suzuki vitara cu punti de nissan patrol

 

Te salut!

 

Cum ai reusit sa indoi tevile? ca vad ca sunt multe forme pe acolo, si trebuie sa cam semene ce faci pe o parte sa fie si pe cealalta sa dea la fel...doar cu presa de indoit teava?

Edited by Astral
Christian Dan :grin:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: suzuki vitara cu punti de nissan patrol

 

Te salut!

 

Cum ai reusit sa indoi tevile? ca vad ca sunt multe forme pe acolo, si trebuie sa cam semene ce faci pe o parte sa fie si pe cealalta sa dea la fel...doar cu presa de indoit teava?

 

 

 

Secret ,,Oltenesc" :ha:

Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Salutam! foarte fain! chiar a iesit frumos proiectul! Vezi cu greutatea (?!) poate poti renunta la ceva teava altfel greu sa te incadrezi in 1300 , mai degraba cred si eu ca si Alin ca te duci catre 1500 ( nu neaparat ca este o problema mare). Succes!

Reality is for those who cannot face Science Fiction!
Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

si ceva de la 3400cmc benzina in sus sau... ?

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: suzuki vitara cu punti de nissan patrol

 

la genu asta de masinuta (SUPERBA), nu pui prea multa tabla, si mai ales daca poti folosi aluminiu nu treci de 1300-1350kg

 

De acord daca folosesti masina acolo unde a fost facut proiectul original unde o folosesc pe piatra si nisip .La noroaiele ,zapada,crengi ,ploi nu cred ca tine ,,vrajeala" fara table peste tot .

 

....la o ,,adica" nu cred ca tablele de umput golurile vor face masina foarte grea .....

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

La cum arata structura tubulara nu cred ca depaseste 450 de kg iar restul motor ,punti...etc

depinde ce pune da oricum cred ca se incadreaza pana in 1500 kg :)

 

pe mine ma intereseaza doua aspecte daca vrea sa ne spuna colegul,unde a indoit teava si cum,cu ce scula,si ce tip de sudura a folosit,MIG,TIG?

ar mai fi interesant de unde a luat teava ca vreau si eu :)

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Fain proiectul!

Ma duce cu gandul direct la Tim Cameron! Dar, (h)americanii baga motoare nesimtit de mari sub tevile alea contorsionate...

 

Sorin

aka v1tara aka Sorin

(__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v

[__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Motor de vw tdi+cutie de Toyota nu-i place :no

 

Propun : motor Chevrolet 5.7 v8 + TH 400 + Dana 300

 

...Parca vad ca o tine tot pe-a lui : Vitara 2.0 16 Valve :grin: ...

 

 

:h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Va multumesc de aprecieri...:tk

Sudura va fi MIG-MAG(cu sarma). In momentul de fata este doar "insailata".Urmeaza sa demontez totul de pe ea,sa las doar cadrul pe care sa-l "iau la sudat", dupa care va intra la vopsit. Atunci voi cantari structura si va voi anunta ce greutate are. Personal,estimez in jur de 250-300kg cu toata tabla de pe ea ,parbriz si toate cele...

Referitor la cum am indoit teava... la mine in atelier,cu o presa hidraulica manuala. Fiecarei bucati de teava,i s-a facut un "sablon" din pexal (e mai usor de modelat), pe care l-am copiat din teava.Partea opusa a fost executata in oglinda,deci au iesit identice. Despre finisaje...ce sa zic... sunt extrem de pretentios la ele. Tin foarte mult la aspectul masinii. Va garantez ca va fi OK.

Motorizarea: va fi(cel putin de inceput) un motor de Suzuki 2000 16v benzinar (132hp de fabrica) pe care o sa-l "tunez" putin(spre oftica lui Alin:ha: :wink:). O sa-l duc undeva la 170-180 de caluti.

Eu am fost foarte incantat de ce face acest motor,am mare incredere ca va face fata si pe de-asupra este extrem de usor.E imperecheat cu un reductor de samurai cu rapoarte modificate(4.16).

Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

180 de cai frumosi ...minim...maxim :ha:

 

Cand o sa vedem caii aia frumosi la treaba ?

 

:h5

 

P.S. Daca tot vrei sa-l tunezi pune-i electronica si turbina de Seat ,cod motor BAM :wink:

Edited by alin-jeep
Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Daca teava aia e 42,4 ca banuiesc ca asa ai si presa iar teva in varianta ol37cu 2,6 grosime cum se găsește peste tot in Ro are undeva la 2,6 kg pe metru liniar iar dupa cate se vede ai băgat sigur vreo 80-90 de metri iar tabla de un mm are 7,9 kg pe metru pătrat mas mira ca ajungi la kg care speri tu sa aibă dar imposibil nu e iar eu as putea sa vorbesc prostii

Oricum caroseria arată beton

Desi sper sa nu dai in bucătaru ce sunt dar tendoanele alea par scurte rau

Link to comment
Share on other sites

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Nu mai are teava , a bagat-o toata in ,,cage" :grin:

 

Chiar toata nu e băgata

Mai are ceva ceva rezerva , o ranforsare o intaritura se mai găsește tot timpul de facut

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Tubulara de inspiratie MADRAM

 

Din septembrie ,m-am apucat de modificat (iarasi!!)masina , de data asta la mine in hala.Scopul: realizarea unei masini cu structura complet tubulara. M-am inspirat din proiectele MADRAM si incepe sa prinda contur.[ATTACH=CONFIG]236627[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236632[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236631[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236630[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236629[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236628[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236626[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]236625[/ATTACH]

 

prinderile la tendoane unde le-ai pus ca nu se vede prea bine

ai folosit ceva calcule sau doar dupa ochi?

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use