Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme sonda rezervor Pajero MK1 2,5 tds


Ivan Constanta
 Share

Recommended Posts

Buna ziua, am un Pajero MK! an 1991 motor 2,5 tds automat, am o problema cu sonda de motorina din rezervor,pe cadran imi arata tot timpul ca am treisferturi de rezervor,am controlat sonda si am vazut ca era spirala intrerupta,am schimbat 3 sonde pina acum si imi arata la fel. Cind iau contactul sonda coboara normal e functionala.Ce poate sa fie,nu are cum sa fie toate sondele stricate am verificat si nu este spirala intrerupta.Asta ar fi o problema,alta este cind pornesc motorul se aude de la electromotor un bazait,si nu cupleaza,daca mai incerc inca odata atunci porneste normal asta se intimpla citeodata nu totdeauna.Oare ma lasa electromotorul si trebuie schimbat?.Daca a mai patit cineva asa ceva astept orice sfat.Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme sonda rezervor Pajero MK1 2,5 tds

 

Posibil sa fie decalibrate ceva componente electronice din ansamblul indicatorului de combustibil. Parca exista si doi condensatori si o rezistenta. Sau chiar strapunsa izolatia intre spirele din indicatorul (ceasul) de nivel. Teoretic pot fi si acestea motive.

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme sonda rezervor Pajero MK1 2,5 tds

 

Posibil sa fie decalibrate ceva componente electronice din ansamblul indicatorului de combustibil. Parca exista si doi condensatori si o rezistenta. Sau chiar strapunsa izolatia intre spirele din indicatorul (ceasul) de nivel. Teoretic pot fi si acestea motive.

 

Demontez maine bordul sa vad poate rezolv ceva,pacat ca nu este ceas indicator motorina separat,asa se schimbamcu totul si rezolvam problema.Multumesc pentru sfat.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use