BRITANU Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 (edited) Am achizitionat de curand un Nissan K160 care avea dat jos cardanul punte fata si banuiam eu ca nu era dat jos doar asa de dragul lumii :)) prin urmare ajuns acasa am desfacut puntea fata complet pentru o revizie generala dupa cum se poate vedea si in pozele de m-ai jos! constatare: 1 rulmenti pinion de atac din grup ambii sparti 2 simeringuri planetare partea dinspre grup uzate 3 pinion de atac grup cu urme de uzurua( nu stiu cat de ridicate) Urmatoarea intrebare.. cat de rau arata al cel pinion mai este bun? scuzati atelierul in aer liber :) o zi frumosa :hl Edited March 1, 2015 by Astral COMPLET.....NU compleCt ! No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cotizo Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie complecta Nu prea arata bine, eu zic sa gasesti altul mai bun, sau du-l la un meserias sa vada daca se mai poate rectifica ( desi vad ca are lipsuri mari). Niciodata nu esti destul de paranoic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin_b Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie complecta Cred că cel mai indicat ar fi să-ţi cauţi o punte sh. complectă şi în stare bună, cât încă se mai găsesc la dezmembrări. O să vezi căt de bine o să-ţi prindă în timp( etrieri, fuzete etc.). Dacă aşa arată pinionul de atac din puntea ta ar trebui să te gândeşti de ce întreţinere a beneficiat această punte. Oare ce atenţie le-au fost acordate planetarelor, omocineticii sau rulmenţilor ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Arata rau pinionul , poate ar mai merge el cumva dar va merge rau si cu joc mare si cu zgomot pe masura ... nu l-as monta decat n-as avea nici o alta posibilitate dar chiar si asa se va uza foarte repede si riscul de a se sparge un dinte e mare . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted March 4, 2015 Author Share Posted March 4, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa 1. In continuare caut cei doi rulmenti de pe pinionul de atac! Doar ca din cate cred eu pe capatu-l axului spre cardan dupa ultimu rulment ar mai trebui sa fie un simering! Nu ma puteti ajuta cu o cota cumva .... (al meu e distrus complect ...nu m.ai exista fizic) 2. Cand montez grupul la loc tre sa il reglez sau doar in pun la loc? Mulțumesc No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 (edited) Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Simeringul e cea mai mica problema , se poate cumpara dupa cotele masurate de pe carcasa si ax ( nu mai retin exact la punttea ta C200 cum e dar cred ca de fapt nu etanseaza pe ax ci pe un guler de la flansa de cardan ), de la aceasi firma de la care cumperi rulmentii . Rulmentii pot fi indentificati dupa seriile de pe vechile camasi de rulment , chiar si rupte , in cel mai rau caz dupa cote si latimea lor La orice inlocuire de rulmenti din diferential se reface reglajul ( se regleaza din piulitele laterale la coroana si din saibe de reglaj la inaltimea pinionului de atac ). Edited March 4, 2015 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 (edited) Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa salutare la toata lumea in wechend am ajuns pe la masina si am m-ai avansat cu lucrarile, deci dupa cum urmeaza : 1 Am achizitionat piesele necesare pentru grup ( pinionul am decis sa il pun la loc sa vad cat de rau face si astfel sa i-au o decizie in privinta lui... fac experienta macar :)) ) 2 am spalat puntea cu un jet was si am sterso cu o curpa cu motorina 3 am desfacut dupa cum se vede si partea dinspre homocinetice 4 am montat grupul la loc si centrat probleme : :)) 1 desfacand la homocinetice am sesizat ca trebuie sa schimb cei patru rulmenti in care aceasta se invarte ( care intre timp i-am si achizitionat) 2 acele "simeringuri" de pe bila frumos lucioasa imi cam dau batai de cap... nu le prea gasesc sau si daca le gasesc sunt la un pret hiper maxim de 200 lei bucata.. :( nu le m-ai pot pune asa ( dupa cum se poate vedea in poza sunt rupte) stiti cumva undeva sa fie m-ai ieftine un pont ceva? iar aceasta este piesa minunata 3 asa zisele simeringurii"" de pe fuzeta am reusit sa le inlocuiesc cu simeringuri normale... cred ca nu afecteaza nimic avand in vedere ca doar forma difera ( inchid perfect atat pe fuzeta cat si pe butucul unde vine rulmentul) Multumesc colegilor pentru ajutor ( cos, sorin_b, cotizo ) !!! Cos ... inca seria de sasiu nu am reusit sa o gasesc :)))) dar pana ii fac revizia complecta tot dau eu de ea :))) multumesc frumos o zi buna (sfaturile si comentariile sunt binevenite din partea tuturor) :tk Edited March 10, 2015 by BRITANU No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 (edited) Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa E acolo pe sasiu in pasajul rotii fata dreapta .Cauta bine , acolo e la toate spanioloaicele ( cu peria de sarma rotativa in flex daca e nevoie ) . Garniturile raclor nu prea se pot inlocui cu altceva , Ideea e ca una curata pe fata bilei ( cea mai rigida de plastic ) si una etanseaza ... fiecare cu profilul ei , bine concepute si bine puse in practica . Nu zic ca nu se pot inlocui cu altceva dar e bine ca inlocuitorul sa poata face ceva similar . Codul original la Y60 este 4057901 J 00 , am dat pe un set ( o singura roata ) 140 lei . Edited March 10, 2015 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted March 10, 2015 Author Share Posted March 10, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa tai sasiu cu flexu jos si il duc la expertiza :)) si tot o gasesc :)) . la mine inelu acela e simplu o grnitura de cauciu si un inel taiat de metal chestia aia de plastic nu o are.. oare asa sa fie la k160 fara aia de plastic? No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
nenea1973 Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa tai sasiu cu flexu jos si il duc la expertiza :)) si tot o gasesc :)) . la mine inelu acela e simplu o grnitura de cauciu si un inel taiat de metal chestia aia de plastic nu o are.. oare asa sa fie la k160 fara aia de plastic? la AL PADRINO IN BUCURESTI AM LUAT PENTRU Y60 cu 87 lei / roata daca nu ma insel si bucsile de tendon punte spate cu 60 lei bucata pe original. Sa ai spor! DACA UN LUCRU MERITA SA FIE FACUT , MERITA SA FIE FACUT BINE !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted April 1, 2015 Author Share Posted April 1, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Am achizitionat chitu de reparare cu cele doua garnituri, Am reusit sa fac si cardanu cumparand doua cruci cardanice, Am montat puntea pe masina complect echipata si cand am pus cardanu sus am sesizat ca pe un capat de cardan am ca si o contra greutate groasa de 5 cm (Asemanatoare cu o flansa), vreau sa va intreb unde sa o pun spre punte sau spre cutie cu contragreutatea...? O zi frumoasa ! No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted April 1, 2015 Share Posted April 1, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa De obicei se pune spre cutie , e un atenuator inertial de vibratii daca e ce cred eu ca e ... pune o poza sa vedem ca m-ai facut curios ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Buna seara Am revenit cu poza cu cardanu si cu dauna creata :)) cred ca a sarit o siguranta de la o pastila de la crucea cardanica si astfel sa intamplat cea ce se poate vedea ... a functionat si asa :)) spre mirarea mea pana acasa doar ca aveam o vibratie destul de nasoala... deci flansa din poza e pusa corespunzator pe cardan? cardanul se monteaza cu partea scurta spre cutie? O seara buna :hi No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 (edited) Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Partea scurta la cutie . Oricare ar fi motivul existentei flansei ar fi bine sa fie unul corect . Daca cardanul e scurt , de ce e scurt ... el ... Suruburile lungi care trec si prin flansa trebuie sa fie de cel putin clasa 10,9 daca nu sunt 12,9 . Edited April 7, 2015 by cos ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Asa a fost pozitionat cu partea scurta spre cutie si cu flansa pusa tot acolo Pare a nu fi cea ce ai zis tu ? (amortizor de vibratii) E ceva facut? sau vine asa din fabrica? No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa ... mie imi pare doar o adaugare pentru a putea folosi un cardan scurt sau ramas prea scurt dupa suspensionlift ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted April 7, 2015 Author Share Posted April 7, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Are foile de arc deasupra puntilor... sa fie asta problema oare? No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted April 7, 2015 Share Posted April 7, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa ... cam da ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giani Posted April 8, 2015 Share Posted April 8, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Din 3 punti fata desfacute de K toate aveau ciupit pinionul de atac. Si cineva care dezmembra K-uri mi-a zis ca greu gasesti pinion in stare buna.Pana la urma l-am pus asa si n-a avut nici o problema. Dar masina avea 1380 kg(Samurai) KDJ 90, DID-163 hp Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRITANU Posted April 10, 2015 Author Share Posted April 10, 2015 (edited) Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa Multumesc COS pentru informații. ... ramane asa cu distantieru pus acolo si sa speram ca totul va fi ok! GIANI si eu am pus pionionu exact cum il vezi in poza ... am facut revizie complecta la punte.. mai am de schimbat doar capetele de bara si e gata... am dat jos cardanu punte spate si am mers doar cu fata in teren si ia-m dat urat de tot si nu se aude nici cea mai mica bataie sau vreun zgomot! Merge bine! pe viitor din nissan nu va m-ai ramane prea multe! motoru si puntile vor face o excursie :)) SARBATORI FERICITE LA TOTI COLEGII!!!! :k Edited April 10, 2015 by BRITANU No Smoke No Fun DIESEL POWER Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucica Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Re: Punte fata K160 3.3 TD revizie completa nea giani cind cumperi punti pe bani putini te poti astepta la defecte , la nici o punte de k 160 sau 260 nu am gasit absolut nici un defect in grup, si nu fie cu suparare am desfacut destule Patrol 3,3L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts