Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

amarok 2015


amarok2015

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 92
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: amarok 2015

 

Salut. Si eu iti recomand tot dimensiunea 245/70R17. Gama de anvelope pentru aceasta marime este larga. Si eu am fost fortat oarecum sa aleg aceasta dimensiune, cea trecuta in talon pentru jantele de 17 fiind 235/70R17. Am achizitionat Cooper STT-uri 245/70R17 si diferenta nu este foarte mare asa ca nu te va incomoda in nici un fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

multumesc

inteleg ca se mareste putin dimensiunea rotii, nu afecteaza nimic ?

mergand si pe 245 70 r17, aveti ceva recomandari concrete

ma tot uit pe site-urile cu gume, sunt modele noi, vechi, fel de fel de referinte la ele, unii le lauda altii le injura.....

pana la urma, revenind, ceva de compromis asfalt/noroi, si all seasson....

si bfg km2 si cooper discoverer stt apar ca fiind de vara...

sau nu merge treaba asta....

 

bfg a/t ta ko cum sunt ?

sau general grabber at2

Editat de amarok2015
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

Salut. Diferenta este absolut nesemnificativa. Ca sa fie ceva afectat diferenta de dimensiune ar trebui sa fie foarte mare.

Legat de informatiile pe care le gasesti pe site-uri, trebuie sa realizezi ca multi vand produse dar nu le cunosc si specificatiile.

All terrainurile si mud terrainurile sunt uneori prezentate ca all season alteori ca fiind de vara.

Din proprie experienta iti spun ca ambele variante au compozitie de all season.

Ramane sa te decizi tu care model va si ajunge pe masina.

Eu am General Grabber At2 pe masina pe toata perioada calda a anului si sunt multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

parereaea este sa iti cumperi MT si gata. Eu merg tot cu MT si pe autobanda si sunt ok allright ! Pana la viteze de 130-140 km/ora nu ai treaba cu ele. Mai mult de 130 /ora nu ai unde merge fiind oricum contraventie. Deci sa zic asa treaba cu viteza cade. E bun ca are inscriptia M+S asta inseamna ca poti sa il folosesti tot timpul anului. E durabil si arata mai bine decat in general orice guma pentru masinici.

Iti ei MK2 si nu mai ai treaba vara iarna ce o fi.

Editat de Irod

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

In afara de modelul profilului/viteza/zgomot un aspect de care eu m-am lovit in practica este si indicele de masa. Cu cit anvelopa are flancul mai intarit cu atit are indice de masa mai mare, poate sa duca o greutate mai mare, insa este mai rigida si asta se resimte in confortul la volan (amortizarea denivelarilor din asfalt).

Intre o anvelopa cu indice de msasa (Load Range) in jur de 120 si una in jur de 110 este o mare diferenta din punct de vedere confort la volan. Asta o spun din experienta proprie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

Dupa ce m-am dat cu toate tipurile de gume, adica HT, AT si MT, am ajuns la concluzia ca pentru o masina folosita preponderent pe strada si cel mult forestiere/drum de tara, nu merita deloc sa-i pui gume grele gen MT Light Truck (ce spune si georgei23 mai sus), care sunt cu mult mai grele decat gumele stock, si care duc la o crestere de consum de aproximativ 2 L la suta. La vreo 20000 km pe an, inseamna cam 2200 lei in plus la motorina. La banii astia, mai bine mai iei un rand de gume. In fiecare an! :grin:

In concluzie, nu renteaza MT-uri pentru masina de strada, folosita zi de zi. In afara cazului in care masina asta este folosita pe drumuri grele, cu noroi, la padure, ferma, etc... unde s-ar justifica niste gume mai agresive, cu tractiune buna in astfel de conditii.

Amarok-ul nou, ma indoiesc ca o sa-l bagi la munci grele, asa ca niste AT-uri usoare ar fi cele mai potrivite, parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

Salut! Eu merg cu anvelope de strada , doua seturi (adică de vara si de iarna ) si pe forestiere de munte merg foarte bine . pentru situații de urgenta am băgat banii într un troliu . La albumele mele vezi foto cu L 200! Cu cre trag o rulota in concediu !

DACA UN LUCRU MERITA SA FIE FACUT , MERITA SA FIE FACUT BINE !!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

chiar daca merg 99.99% pe asfalt, problema mea este ca va trebui sa ies din lunca dunarii cu o remorca de o tona ( barca + peridoc )

la ploaie se face o clisa nenorocita care se lipeste de cauciucuri, si ca sa ies de acolo trebuie urcat si coborat un dig care are o panta destul de abrupta

si pe diguri de asemenea se fac niste namoale alunecoase de uneori doar tractoarele trec pe acolo...

nu imi dau seama cat de prost se comporta at-urile in aceste situatii, fata de mt....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

Am scris un post lung. Cand l-am recitit , m-a bushit rasul si l-am sters . :ha: O sa reformulez scurt parere mea :

- MT-ul nu este pentru 99 % asfalt

- anvelopa pe care o doresti tu nu s-a fabricat si nu se va fabrica vreodata

- poti , in cel mai fericit caz , sa nimeresti un compromis mai potivit decat alte compromisuri

- nu vei fi multumit de MT-uri pe asfalt

- nu vei fi multumit de MT-uri la viteza mare si franare de urgenta

- daca ai nevoie de MT-uri doar 1 % , atunci schimba anvelopele in functie de nevoile tale. MT- n Delta si LT ( long trail , sau de asfalt ) in afara deltei. Te costa cam 5 ron de roata , adica 20 ron tot schimbul la orice vulcanizare.

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

merg la pescuit odata pe saptamana, e peste mana treaba asta cu schimbatul tot timpul...

cred ca o sa merg pe bfg at ko

asa cum ati spus, nu poti sa le ai pe toate.....

mai vedem pe urma....

Editat de amarok2015
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

Pune i si un troliu ! Sau sa ai un prieten disponibil sa te tragă cu pluta din apa ! Daca e pământul clisa nu te ajuta nici pestisorul de aur !:al

DACA UN LUCRU MERITA SA FIE FACUT , MERITA SA FIE FACUT BINE !!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

cand urc vreun dig nu prea vad de ce m-as putea agata

daca e vreun turism sus sau vreo caruta merge sa ma trag in ele sau le dau cu roatele in sus ? :)

hai ca n-o fi dreaq chiar asa de negru, vad eu la prima impotmoleala..

n-ar fi prima oara cand am plecat n km pe jos in cautarea unui tractor....

 

 

una peste alta am mai facut vreo doua drumuri mai lungi pe la munte, mers civilizat, consum mediu cam 8

Editat de amarok2015
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

chiar daca merg 99.99% pe asfalt, problema mea este ca va trebui sa ies din lunca dunarii cu o remorca de o tona ( barca + peridoc )

la ploaie se face o clisa nenorocita care se lipeste de cauciucuri, si ca sa ies de acolo trebuie urcat si coborat un dig care are o panta destul de abrupta

si pe diguri de asemenea se fac niste namoale alunecoase de uneori doar tractoarele trec pe acolo...

nu imi dau seama cat de prost se comporta at-urile in aceste situatii, fata de mt....

Strict la situatiile de care zici tu, eu as folosi niste AT-uri bune, si as lua in bena 1-2 seturi de lanturi chiar din cele mai modeste atunci cand e de plecat pe coclauri. Daca vezi ca gumele nu te ajuta, iti ia cateva minute sa pui lanturile pe cele 2-4 roti si iesi elegant din belea, dupa care le dai jos si rulezi la fel de elegant.

Atentie ca BFG AT sunt zero daca dai de ceva noroi pe panta cat de mica, am avut si stiu care e treaba cu ele, nu descarca deloc. Ele sunt ideale pentru utilizare indelungata in principal pe uscat. Nici iarna nu fac senzatie, decat in primul lor an de utilizare. Daca vrei AT-uri mai agresive uita-te la Cooper Discoverer S/T Maxx, sunt incomparabil mai bune decat BFG AT. Chiar si Discoverer AT3 sunt mai bune decat BFG AT, si gasesti si mai usoare din categoria Passenger.

In varianta asta cu lanturile, iesi si ieftin si eficient in teren. E buna si ideea cu troliul, unul usor cu plasma. Sau daca nu, cumpara si tu cateva randuri de gume pana ti le gasesti pe alea potrivite, cum am mai facut si noi... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

Da, astea sunt AT3-urile. Au niste review-uri excelente, sunt foarte bune pe asfalt ud, pe zapada, descarca surprinzator de bine pe noroi, mult mai bine decat BFG AT, sunt si usoare pentru ca la multe dimensiuni au si varianta Passenger, deci fara intarituri laterale suplimentare, dar daca nu te dai grav prin cioate sunt ok. Mai prietenoase cu consumul de carburant. Si au indice de viteza mai ridicat decat alea LT, ranforsate.

Dupa ce am schimbat masina, am studiat o gramada pentru noile gume pe care le voi pune pe noua masina, si la final m-am oprit la astea doua: AT3 si S/T Maxx. Dupa ce am balansat intre ele, cred ca voi merge pe AT3, din cauza ca-s mai usoare si sunt excelente pe asfalt ud si zapada, pentru ca nu mai fac offroad "ca pana acum". Chiar nu merita sa-mi mai pun pietre de moara pe roti. Si cand o sa am din nou timp si chef de umblat pe coclauri, imi iau niste MT-uri sau chiar Simexuri SH pe care sa le pun doar cand plec pe coclauri, si gata, ca mai am un rand de jante disponibile.

 

Daca vrei ceva mai agresiv, mergi pe S/T Maxx (din poza pusa de @Cristi S), le-am vazut la un coleg la o iesire si sunt "de incredere", pe asfalt sunt ca niste AT-uri iar pe noroi sunt aproape ca niste MT-uri. Eu de-astea mi-as lua, dar sunt mai grele cu 5,5 kg decat AT3 pe dimensiunea mea, si nu prea cred ca mai vreau asa grele. Cooper a lansat gumele astea prin 2011 parca, si au bagat ceva studiu in ele, au o compozitie inovatoare, au profile studiate atent, lumea e foarte multumita pe afara.

 

Eu vorbesc din pespectiva unui utilizator "obisnuit", si nu din cea a unui concurent de campionat sau fan de iesiri dese la namoale si rupt de masini, cu acaret dedicat pentru distractia asta, chiar daca am iesit si eu de cateva ori mai grav, ca sa vad cum este. Sunt sigur ca nu-ti vei baga Amarok-ul in prima ravena intalnita in cale, si in primele tufe spinoase, si se pare ca nici nu-l muncesti la camp, deci nu vad necesitatea unor gume agresive si grele care sa stea zi de zi pe masina.

 

Ca sa-ti mai raspund la o intrebare, referitoare la urcatul de diguri fara "sprijin", daca studiezi aici pe forum vei gasi multe idei salvatoare, gen: ancora de pamant sau sistem de tarusi pe post de ancora, de care sa legi troliul, roata de rezerva ingropata in pamant, ajutorul din lopatica, cordelina + doua pargii pentru tractat masina pe distante scurte, suficient cat sa te scoata din belea, etc, etc... Dar cel mai bine sa fi prevazator, mai ales ca masina este noua si esti legat de reprezentanta, iar reparatiile la VW te vor usca, daca nu este vorba de garantie. Niste gume mai grele si agresive va solicita si transmisia mai mult, si nu stiu daca reprezentanta va accepta asta in caz de belele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

am montat capacul de bena la pick-up.ro, totul ok

motorul 4000 km, cu powerboxul de la chiprace si capacul de bena montat consumul s-a stabilizat la 8-9 pe dn-uri, 10.5 pe autostrada la 140 km/ora

 

atie cineva unde gasesc cooper s/t maxx

nu reusesc sa gasesc aub nici o forma.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: amarok 2015

 

BFG AT par sa fie un " best buy " . Au niste review-uri foarte bune la toate capitolele ( aderenta pe diferite suprafete , calitate , anduranta , etc ) . Personal cred ca se potrivesc bine cerintelor tale .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare