radui Posted August 12, 2015 Share Posted August 12, 2015 Din iarna motoarele 3.0 KD vor fi inlocuite cu unitati noi de 2.8. Pe hartie nu e nimic spectaculos fata de predecesor in afara de Euro6. http://www.carscoops.com/2015/06/toyota-details-its-new-gd-family-of.html https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_GD_engine TLC KDJ120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Dupa ce ca accelereaza ca tractorul lui bunicu' si consuma cit un TIR cu motorul de 3.0 la vreo 190 si ceva de cai declarati si are frane mai slabe decit un tanc s-au gindit ei sa mai micsoreze motorul. Bravo ideea! Ce? Dacia nu are motor de 0.9? zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted August 13, 2015 Share Posted August 13, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD m-ai facut curios , cat ia LC150 in oras si afara? Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Motorul de 190 CP de le LC 150 nu este chiar asa puturos . Are reprize rezonabile pe asfalt . Mie mi-a ajuns . Este totusi un 4x4 mai dedicat , nu un SUV german . Cad despre consum , cat am mers eu pe asfalt mi-a luat 10,5 - 11,5 . Sper ca nu crede nimeni consumurile de la noul Touareg care se lauda cu 6,5 la peste 200 de CP . Probabil ca scoate consumul asta daca il opresti la vale si il pornesti doar ca sa iti iei viteza. :grin: Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
symy139 Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Sper ca nu crede nimeni consumurile de la noul Touareg care se lauda cu 6,5 la peste 200 de CP . Probabil ca scoate consumul asta daca il opresti la vale si il pornesti doar ca sa iti iei viteza. :grin: Ai fi surprins ce consumuri pot avea generatiile noi de motoare, masini hibridizate etc. Pot sa iti spun sigur, ca asta am testat in ultimii 2 ani de cand lucrez pe proiectul asta, pentru Q7 hibrid, motorul de 3.0 TDI si hibridizat cu un electric de 94kw, dus la extrem in ceea ce priveste reprize de accelerari, consumuri de curent, incarcari/descarcari a bateriei, etc. un surprinzator cunsum de doar 17%. Repet, acest consum scos pe pista de teste unde fiecare componenta este solicitata la maxim. Deci in varianta hibrida, pe exterior, oras, cred ca ai fi surpins de consumul mixt. Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexei Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 (edited) Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Sper ca nu crede nimeni consumurile de la noul Touareg care se lauda cu 6,5 la peste 200 de CP . Probabil ca scoate consumul asta daca il opresti la vale si il pornesti doar ca sa iti iei viteza. :grin: Din experienta mea cu Touaregul, drumuri BUC-CT + BUC-Azuga + ceva frecus prin oras (deci 75% extraurban + 25% urban) consumul este de cca 10 l / 100 km. Probabil ca daca as merge cu 90 km/h pe autostrada si cu gumele umflate la max as reusi sa ma apropii de consumul declarat de producator :ce Ca sa revenim la subiect, noul motor de care a spus colegul initiator al topicului are cuplu mai mare si incepand de la o turatie mai mica. In principiu asta ar trebui sa fie bine! De asemenea, in articolul de pe wikipedia spune ca va fi cuplat la o cutie automata cu sase trepte - fata de cele cinci trepte ale cutiei actuale. Si asta ar trebui sa contribuie la eficienta. Sa vedem cat de repede apare in piata Edited August 14, 2015 by alexei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Intreb si eu da nu sariti pe mine, are rost la un tot teren 6 trepte? Asa dupa placul meu vorbind un tot teren se conduce cu viteze de cel mult 130-140 km / ora , fapt pentru care treapta 5 este suficienta. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
air_wolf Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Intreb si eu da nu sariti pe mine, are rost la un tot teren 6 trepte? Asa dupa placul meu vorbind un tot teren se conduce cu viteze de cel mult 130-140 km / ora , fapt pentru care treapta 5 este suficienta. mai multe trepte inseamna o economie mai buna, o dozare mai buna a cuplului si a puterii pe o plaja variata de viteze. 1 The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500 4x4MANIA is where we are !!! “ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgei23 Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Intreb si eu da nu sariti pe mine, are rost la un tot teren 6 trepte? Asa dupa placul meu vorbind un tot teren se conduce cu viteze de cel mult 130-140 km / ora , fapt pentru care treapta 5 este suficienta. Pot fi 3 sau 9....ceea ce conteaza cu adevarat sunt rapoartele din prima si din ultima treapta.....restul e consumerism. http://www.georgei23.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
symy139 Posted August 14, 2015 Share Posted August 14, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Eu cred ca da. Cel putin o cutie automata, in mintile ei, cu 8-9 trepte de viteza, va fi mult mai eficienta ca si plaja de cuplu precum si turatii optime ale motorului, consum mixt obtinut. Ca si exemplu o cutie de viteze cum echipeaza multe auto din gama Audi si Porsche: ZF cu 8 viteze adica: I - 4.714 / II - 3.143 / III - 2.106 / IV - 1.667 / V - 1.285 / VI - 1.000 / VII - 0.839 / VIII - 0.667. Permite o filtrare mult mai eficienta la drum intins a schimbarilor de trepte si mentinerea motorului la o turatie unde cuplu este optim si de aici obtineea unui consum cat mai bun. 1 Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei.mihailov Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Teoretic, mai multe trepte inseamna optimizare. Practic, cred ca depinde mult de reusita configuratiei. Din ce am condus mai consistent pana acum (peste 50.000 km), cea mai stabila si eficienta mi s-a parut cutia de 5 trepte de pe MB clasa E (productie 2008). Am avut si Volvo xc60 (2012), 6 trepte: perceptia mea a fost ca schimba prea des motiv pentru care consuma mult. Acum conduc un 150 a carei cutie o categorisesc ca fiind clasica si robusta: e lenta, uneori schimba cum nu trebuie dar clar duce in liniste toata puterea bruta a propulsorului. Ca o paranteza, confirm spusele colegului @miron sorin: masina franeaza de toata jena. Atat ca eficienta a mecanismului cat si dpdv al comportamentului de ansamblu la franare. Samurai - pentru extrem Patrol y60 LWB - pentru expeditii Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place... Link to comment Share on other sites More sharing options...
b80xox Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Ati incercat placute de frana de Fermit -ramnicu sarat?!? Mircea, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristi S Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 (edited) Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Salut. Nu cred ca este vorba despre calitatea placutelor sau a discurilor de frana. LC 120 sau 150, la fel ca si Discovery, sunt masini greu de urnit si de oprit. Ganditi-va ca in timp ce alte masini 4x4 de dimensiune asemanatoare au adoptat caroseria autoportanta si sisteme de franare de dimensiuni mai mari, jantele standard fiind de minimum 18 inch, Toyota si LR construiesc pe sasiu clasic. Cutia cu 6 trepte pe Land Cruiser este o idee excelenta, motorul fiind mai putin turat la o viteza de croaziera de 140 km/h. Spre exemplu la mine la acesta viteza, in treapta a 6-a, turometrul sta la 2250 rpm. Era timpul ca cei de la Toyota sa faca aceste schimbari in bine. Edited August 28, 2015 by Cristi S Link to comment Share on other sites More sharing options...
b80xox Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Era o gluma! Mircea, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD 150-ul cind a aparut a avut o gramada de probleme. Pe care nu stau sa le enumar. Ca si consum promis in oras era 9-10l la suta. In realitate ajungea inspre 18-19. A urmat un chip si consumul s-a apropiat de cel promis de producator. Adica un 11-12 ceea ce mi se pare rezonabil. Am ramas surprins sa aflu raspunsul celor de la reprezentanta care a fost unul de toata frumusetea: Ce dom'le? Daca ti-ai luat masina d'asta nu te astepta la consumul asta? I-am raspuns ca nu ma sperie nici consumul de 100% dar sa-l stiu. Ceea ce nu mi se pare normal este ca voi ati avansat un consum iar in realitate este dublu. La care omu a ridicat din umeri si m-a lasat singur... Ce am observat eu la frane este ca garnitura pistonasului de frana nu-si face treaba bine lasind sa intre apa pe linga ea, ruginind etrieru lsi blocind pistonasul. astfel ca din 4 pistonase pe etrierul fata functioneaza doua trei in timp ce celelalt/celelalte blocheaza placuta pe disc incingandu-l. Si din parti frana. Daca discul este rece franeaza mai bine. Cred ca vi incerca sa gauresc discul sa vedem ce iese. In afara ca-l pot dezechilibra. zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei.mihailov Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Ansamblul disc/ placute este subdimensionat. La asta se adauga comportamentul masinii la franare: desi inaltimea si fermitata suspensiei sunt la buton, masina se comporta tot ca o barca. La orice atingere mai serioasa a pedalei, intra imediat electronica. Face galagie si atat. Masina plonjeaza violent, curul vrea sa depaseasca fata rezultatul fiind un vals deosebit de gratios. Despre consum - 13,5 pe medie. Mai putin nu imi iese decat daca ii pun panze si astept vant din pupa. Mai nou, am constatat un lucru interesant la cutie: pe low, daca vrei sa schimbi treapta, dureaza 3-4 secunde. In acest interval, nu sta in treapta initiala ci se comporta ca si cand ar fi pe liber la manuala. Eu m-am prins cand coboram un deal destul de abrupt dar mi s-a parut ca pe 1 e prea incet si am vrut sa dau pe a 2a. M-am trezit subit la 40 la ora dupa care cuplare brusca in a doua, patinaj artistic. Alt aspect interesant pe greu este ca daca mergi cu fata o franeaza singura (din motor). Asa vrea computerul, ceea ce este ok. Daca dai cu spatele.... Niet! Iar combinatia frana slaba cu reductor si propulsor de 3 litri e de belea: tu franezi, masina trage mai departe.... :) Samurai - pentru extrem Patrol y60 LWB - pentru expeditii Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clopidogrel Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Toyota LC an 2015 motor 2.8 l. 177 ps Din data de 16.10.2015-20.11.2015 6138km cu 658l carburant 10,73 l/100km Drum mixt Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Sa ne traiesti si multumim pentru feedback-ul la obiect. Legat de greutatile LC-ului vs. SUV-uri Germane sa stiti ca LC-ul cu sasiu are intre 1800 - 1925 kg , pe cand un Touareg , fara sasiu are peste 2300 kg. Franeaza greu si accelereaza greu si pentru ca nu au fost gandite ca si masini de autostrada si de utilizat la viteze mari . Oricum , nu cred ca pe majoritatea forumistilor ne intereseaza asa mult performantele dinamice. Cred ca cel mai tare ne afecteaza faptul ca fiabilitatea celebra Toyota a ramas doar o chestie de marketing si nu mai are acoperire , iar servisarea unei astfel de masini te duce la sapa de lemn . Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radui Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Din ce vad pe hartie principala problema e ca nu pare evolutie. Diferentele tind spre 0. Am un test drive saptamana viitoare. Sunt tare curios cat de mare e diferenta fata de tractorasul din dotare. Vorbit de fiabilitate, pot sa te contrazic. 120 e o masina fiabila, dar cu intretinere/revizii foarte scumpe. TLC KDJ120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irod Posted November 23, 2015 Share Posted November 23, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD tu ce ai 120? nu ma pricep daca este sau nu diferenta in bine , dar in rau sigur este. zicea cineva pe aci ca pe 150 nu mai pot fi montate kituri de inaltare pentru gume mai mari. Datorita suspensiei la buton sau cum i-o zice. Poate ma luminati si pe mine , astea care au suspensia reglabila la buton mai pot sau NU mai pot beneficia de suspension lift. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link to comment Share on other sites More sharing options...
radui Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD tu ce ai 120? nu ma pricep daca este sau nu diferenta in bine , dar in rau sigur este. zicea cineva pe aci ca pe 150 nu mai pot fi montate kituri de inaltare pentru gume mai mari. Datorita suspensiei la buton sau cum i-o zice. Poate ma luminati si pe mine , astea care au suspensia reglabila la buton mai pot sau NU mai pot beneficia de suspension lift. Atat 120 cat si 150 vin in 2 variante - cu suspensie clasica cu arcuri si amortizoare normale sau cu arcuri fata si perne de aer pe spate impreuna cu amortizoare cu tarie reglabila. In ambele cazuri se pot pune chituri de inaltare, e ceva mai scump la varianta cu perne. La amandoua cu ceva modificari - aranjat cate o aparatoare de noroi incap 33", 32" incap si fara inaltare. TLC KDJ120 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad_E30_E46 Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Va salut Ma intereseaza si pe mine un review adevarat de posesor(nu de reviste sau emisiuni auto) despre LC150 cel de 3.0d 190cai....si sincer, cu toate cautarile, nu gasesc decat franturi dar nimic complet, clar, la obiect....de posesor... Ma tenteaza ca masina dar nu stiu si nici nu prea gasesc nimic despre ea.... Ma poate ajuta cineva? Multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miron Sorin Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Va salut Ma intereseaza si pe mine un review adevarat de posesor(nu de reviste sau emisiuni auto) despre LC150 cel de 3.0d 190cai....si sincer, cu toate cautarile, nu gasesc decat franturi dar nimic complet, clar, la obiect....de posesor... Ma tenteaza ca masina dar nu stiu si nici nu prea gasesc nimic despre ea.... Ma poate ajuta cineva? Multumesc Ce te intereseaza? Ca orice fier din era construirii pe banda, au si plusuri si minusuri. Un minus daca vrei estesi faptul ca este inalta si nu incape in parcarile subterane din vestul europei, insa este bine daca mergi pe un forestier in tara. Deci ce te intereseaza? zambeste...maine poate va fi mai rau Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlad_E30_E46 Posted November 24, 2015 Share Posted November 24, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Fiabilitate, comportament rutier, ruliu, franare, consumuri, orice crede un posesor(nu altii din auzite sau generalitati) ca trebuie punctat! multumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Re: Nou motor diesel pentru LC150 - GD Pot spune doar despre comportamentu rutier . In varianta cu KDSS este net superior vechiului 120 . Sistemul lucreaza si se simte pe curbe , masina avand un tangaj nesezizabil. Ai impresia ca se pune o proptea dinspre exteriorul curbei , parca te tine cineva pe curba . Prima data am fost intrigat ( si placut surprins ) de aceasta senzatie. Nu am mai intalnit-o la nici o alta masina . Mie masina nu mi-a prea placut inauntru. Prea multe culori si prea mult plastic ieftin . Niste contraste aiurea care dau impresia de chinezarie , dar altceva nu i-am putut reprosa. Am avut masina pe mana un weekend si era varf de gama. Ca si mers mi-a placut , ca si putere este rezonabila ( era cutie automata si am lasat-o in legea ei ca era vreme nasoala , nu am abuzat de kick-down ) . Am avut si o incercare de iesit in off-road light dar am sesizat rapid ca nu este cazul pentru ca avea anvelope de sosea si aproape am ramas cu ea pe loc drept cu iarba uda . Nu era vina masinii ci a anvelopelor nepotrivite. In rest , spatioasa , este destept geamul spate care se deschide si separat si odata cu usa . Motorul silentios si asigura destula putere pentru un mers normal . Per total mi-a placut masina desi ma asteptam la un interior mai elaborat . Are camere prin toate partile , vezi si gargaritele pe firul de iarba , are multe fata de 120 clasic . Daca mi-as lua , as lua numai cu KDSS. Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts