stoicescu Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 (edited) Totul a inceput ca o nebunie, cautand un motor pentru un Dodge din 1939 care are exact acelasi motor ca cel de gaz 51 (facute dupa licenta Studebaker). Pana la urma m-am ales cu 2 camioane si inca unul pentru piese :). Aici Gaz 51 din 1951 continuare poze si motor Edited August 26, 2015 by Astral 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Big.Ursu Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 Frumos ! NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 frumos! asta nu e cumva un motor flat head cu supape laterale? ca mi e asa mi se pare de la distanta:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 Felicitari pentru ambitia de a le tine " in viata " . Aceste masini sunt o bucatica de istorie auto si este cel putin laudabil ca cineva face eforturi sa le pastreze , sa la restaureze si sa le tina in circulatie . Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan_g Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 da, este foarte frumos. daca ai timp, poate documentezi si modelul. eu stiam ca rusii au luat motor de la ford inainate de razboi ... iar in timpul WWII camioanele lor se numeau molotov si pobeda... respect, bogdan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoicescu Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 frumos! asta nu e cumva un motor flat head cu supape laterale? ca mi e asa mi se pare de la distanta:) Ba da, licenta a fost cumparata de Stalin de la Dodge / Studebaker. Dealtfel Gaz 51 e derivat din Studebaker US 6-61 sau varianta US 6.63 stramosul Gaz 63 4x4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoicescu Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 dealtfel Studebaker a facut si 6x6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoicescu Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 da, este foarte frumos. daca ai timp, poate documentezi si modelul. eu stiam ca rusii au luat motor de la ford inainate de razboi ... iar in timpul WWII camioanele lor se numeau molotov si pobeda... respect, bogdan. au cumparat licenta de la Dodge / Studebaker. Motorul are 6 cilindri in linie, acelasi motor a fost folosit pe Pobeda (warshava), scurtat la 4 pistaone pe GAZ 69 (stramosul doar la caroserie a IMS-ului). Volga M20 are acelasi motor dar cu alta cursa. Camioanele GAZ au avut licenta vanduta la randul lor in Polonia (Lublin), China (Yuejin NJ 130) si Koreea de Nord (Sungri 58 care se mai fac si azi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stoicescu Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 Re: camioanele mele GAZ 51 din 1951 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts