Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

turat motoru singur


BRUNOO
 Share

Recommended Posts

Re: turat motoru singur

 

acum alta nedumerire cum schimb bucsa de sustinere de la cutia de viteze automata bucsa este in spate stanga ,adica este cu rotu sau trebui scos cauciucul din ia si scimbat?

Link to comment
Share on other sites

Re: turat motoru singur

 

acum alta nedumerire cum schimb bucsa de sustinere de la cutia de viteze automata bucsa este in spate stanga ,adica este cu rotu sau trebui scos cauciucul din ia si scimbat?

 

uleiul ajunga in turbina din itrculer prin furtunul de la epurator .Eu am scos furtunu sa vad cat fum da pe el si l am astupat cu degetu si atunci cica uleiul din interculer a ajuns in turbina

 

In primul rand: am rugamintea sa incerci sa scrii corect romaneste! Nu este nimeni obligat sa faca eforturi si sa ghiceasca ce ai vrut tu sa spui ca sa poata sa-ti dea un raspuns pertinent la problemele tale.

 

In al doilea rand: cred ca am inteles cu totii ca nu te pricepi la mecanica, dar, macar in astea doua saptamani de cand scrii pe aici ai fi putut sa incerci sa intelegi macar din ce este compus motorul tau, (in linii mari) si, eventual, sa incerci sa intelegi modul de functionare. Daca ai fi facut acest minim efort, ai fi stiut macar sa pui intrebarile la obiect.

 

 

De exemplu, ai fi aflat ca intercooler-ul nu este altceva decat un simplu radiator, in care nu are ce cauta uleiul: el foloseste la racirea aerului care intra in motor, aer care este "fortat" de turbina sa intre in cantitate mai mare decat la un motor aspirat!

Ca sa intelegi cum functioneaza turbina si ce rol are poti incepe de aici:http://www.explainthatstuff.com/how-turbochargers-work.html

Mai sunt extrem de multe articole pe tema asta disponibile la o cautare simpla pe net.

Ai fi putut astfel afla ca:

  • turbina este antrenata de gazele de esapament;
  • rolul ei este de a forta mai mult aer sa intre in admisia motorului;
  • uleiul, pe langa ungerea motorului, are si rol de a unge turbina;
  • o turbina uzata poate scapa ulei in admisie (prin circuitul de intercooler);

 

 

Faptul ca, in admisia motorului tau, ajunge o cantitate mai mare de ulei decat ar fi normal poate avea mai multe cauze, defectul (cum am mai spus si eu si altii), nu poate fi identificat de pe forum, din spatele tastaturii... ci numai cu motorul in fata, de catre un mecanic priceput. Pana atunci, vorbim discutii...

 

In ce priveste schimbarea acelei bucse, tot un mecanic iti va identifica denumirea corecta a piesei, eventual si codul ei... si iti va spune si ce trebuie facut pentru inlocuire.

It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! icona%20(200).gif

Link to comment
Share on other sites

Re: turat motoru singur

 

raspunsurile astea le am auzit si la mecanici ;pana nu desfacem nu stim ce este .eu sUnt satul de desfacut la ghici pe banii mei.CE spui tu este foarte corect ca din spatele calc nu pot fi ajutat

Edited by Astral
SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use