Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Noul Pajero Sport


Vizitator johny23

Postări Recomandate

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 5 ani mai târziu...

Re: Noul Pajero Sport

 

Si totusi..de ce nu se aduce Europa. Prima versiune eu zic ca s-a vandut destul de bine...

Ma gandesc doar ca ar putea face concurenta cu Outlander.

Alte pareri are cineva ?

 

 

 

The second generation of the vehicle, based on the ladder frame chassis of the Mitsubishi Triton/Mitsubishi Freeca/L200/Hunter, was gradually introduced to selected markets (Russia, south-east Asia and the Middle East) through the autumn of 2008, following its debut at the Moscow Auto Salon. 2.5 or 3.2 litre diesel and 3.0 or 3.5 litre V6 petrol engines are available as before, while five- or seven-seat interior configurations are offered.[6][9] As with the Triton pick-up on which it is based, production of the new Pajero Sport for all markets is concentrated in Thailand.[10]

 

In the Philippines, Mitsubishi Challenger is officially named as Mitsubishi Montero Sport. Its success overtook its rival, Toyota Fortuner in terms of sales. Mitsubishi Montero Sport is available in seven variants: GLX-V 4x2 (5-speed Manual), GLS-V 4x2 (5-speed Automatic), GLS-V 4x4 (5-speed Manual), GT-V 4x4 (5-speed Automatic) all equipped with Variable geometry turbocharger giving maximum output of 178 hp and 350 Nm (Automatic) or 400 Nm (Manual) of Torque. Also offered are non-VGT variants GLX 4x2 (5-speed Manual), GLX 4x2 (5-speed Automatic) & GLS 3.0 V6 Gasoline (5-speed Automatic).

 

In the India, Mitsubishi Challenger is sold under the name Mitsubishi Pajero Sport. It is equipped with 2.5-litre 16 Valve intercooled turbocharged DOHC diesel engine giving a maximum output of 175bhp and 400Nm of torque. It weighs 2065kg and gives out a mileage of 12kmpl. It sold with a price tag of INR 23.12 lakhs.[11]

 

In Bangladesh, Mitsubishi Challenger is assembled by state-owned automotive industry Pragoti and sold under the name Mitsubishi Pajero Sport.[12]

 

 

sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Challenger

Pajero Sport 2004 2.5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Si totusi..de ce nu se aduce Europa.

Iti zic eu de ce nu se aduce: nu este Euro 5. Informatie primita de la un director de vanzari Mitsubishi, anul trecut la SAB.

Izvorat din creierele mirobolante ale legiuitorilor romani, de ceva vreme nu mai este permis sa se vanda autoturisme noi fara Euro 5.

Eu am vazut pe la stiri in niste imagini din trafic, ca exista un Pajero Sport alb inmatriculat in Romania. Deci, cineva a adus si o astfel de masina, dar cum, nu stiu. Se gasesc din greu la reprezentantele din Republica Moldova.

Daca totusi reusesti sa-ti aduci convenabil ca si costuri o astfel de masina, te risti dpdv al service-ului, pentru ca nu se aduc pe stoc piese pentru modelul asta, el nefiind in oferta dealerilor romani. Daca la consumabile te mai descurci cumva, problema serioasa apare atunci cand esti nevoit sa faci o reparatie dupa un accident si ai nevoie de componente de caroserie originale, si alte piese. Pentru ca dureaza foarte mult pana iti vin, ele negasindu-se in stocurile din Europa. Deci poti sta muuulte saptamani pana iti vin.

Altfel, o super masina, foarte faina si cu abilitati offroad foarte bune pentru clasa ei. Plus motorizarile variate, optiune pentru cutie automata, Super Select, blocant spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

L200 e autoutilitara, si probabil nu se supune acelorasi reguli, iar la Pajero e posibil sa fi rezolvat din catalizator si alte artificii, ma gandesc eu. De asemenea, e posibil ca Mitsubishi Motors sa nu fi fost interesat sa se complice si pentru Pajero Sport, focalizandu-se pe modelul clasic, unde concurenta e mare, iar clasa "de mijloc" a lasat-o lui Outlander - motoare mai mici, deci mai usor de vandut (taxe), comparativ cu Pajero Sport - motoare mai mari, care se mai si calca pe picioare cu Pajero clasic. Cumva, s-au adaptat la sistem. Asta ar fi un rationament posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Daca vrei il poti achizitiona in Republica Moldova. Nu stiu insa cum va fi cu importul pe urma.

Acolo il gasesti numai cu motorul 2.5D

"Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Pai partea asta cu importul e mai nasoala. :)

La seria asta, motorul de 2.5 vine in doua variante de putere: 136 CP si 177 CP. Ceea ce e foarte misto. Plus cutia automata, care in trecut lipsea pe diesel (a fost doar pe 2.8 si cu volan "gresit", din cate am vazut eu).

Cred ca ar mai fi o varianta, pentru cei interesati: achizitionarea prin firmele care fac import de auto premium, si/sau SH. Alea probabil au deja aranjate toate combinatiile necesare, si scapi de batai de cap. Plus variante de leasing, tot prin ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

bine bine...dar tot ai o problema cu piesele....

oricum pe mine ma interesa varianta "in viitor" cand actualul va fi pensionat....

adica din ce vad ar fi singurul care ar mai tine steagul sus ( inca are sasiu...iar restul nu s-au schimbat foarte mult fata de variantele mai vechi...)

Pajero Sport 2004 2.5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

oricum pe mine ma interesa varianta "in viitor" cand actualul va fi pensionat...

Noul Pajero Sport e prea finut pentru offroad. Exceptand Super Selectul de pe el, pentru tavaleala ramane mai bun asta al nostru, daca-i punem un blocant pe spate. Multi ani de acum incolo va fi prea scump "pentru bagat in teren".

Mi-a facut si mie cu ochiul noul model, dar pe praful actual... i-am scos ochiul! :grin:

Treaba cu piesele n-ar fi asa o mare problema, daca mai ai o masina de rezerva pana vin piesele. :ha1

Poate scapam totusi de toate "reglementarile" astea idioate in curand, si lasa banditii economia in pace sa se dezvolte natural, ca mi-as lua si eu una de-asta. Pentru strada. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

luati-va repede ca peste 5 ani , noul Pajero poate va avea platforma de Duster ( nu ca nu ar fii bun , dar glumesc ) :ha:

glumind sau nu , se pare ca intr-un oarecare viitor , Mitshubishi e pe cale sa se inglobeze in grupul Renault-Nissan ( Dacia , Lada , Samsung )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

... Mitshubishi e pe cale sa se inglobeze in grupul Renault-Nissan...

:bleah:bleah:bleah:bleah:bleah

Producatori de masini mincinosi, sunt deja o gramada, dar dintre toti, Renault exagereaza cel mai tare si fac si cele mai proaste si urate masini! :ha:

Daca se va intampla asta, scot de pe masina logo-ul Mitsubishi! Sper totusi ca in astia 5 ani sa pice consumerismul, si economia mondiala sa revina la un mers natural si cinstit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Nu cred ca s-ar calca pe picioare cu pajero clasic. Acesta a iesit din schema vanzarilor din Romania fiindca nu are nici un motor sub 3,2 l = impozit 5000ron. Deci afara de l200, mitsubishi nu mai are nici un offroader veritabil ( adica sa aiba reductor si blocant spate ) la vanzare. Deci facea mai mult sens sa promoveze pajero sport cu motorul de 2,5 , mult mai adecvat pentru conditiile actuale din Romania.

4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Cand am zis ca s-ar calca pe picoare, ma refeream la faptul ca ambele au cam aceeasi destinatie/dotari: sasiu, Super Select, 5-7 locuri, diferenta fiind doar de dimensiuni si bibileli/euroi. In fine, noi doar putem sa presupunem ce a fost in mintea japonezului. Dar treaba asta cu norma Euro 5 este din sursa oficiala.

Cel putin pana la fatidicul "octombrie 2013", Mitsubishi le facea autoutilitare din start, cred ca numai daca cereai in mod special autoturism, ti-o dadeau asa. Bineinteles, plateai diferenta, dar merita fara discutii, comparativ cu impozitul aberant. Acum nu mai stiu cum sta treaba, dar ma gandesc ca au gasit ei o solutie, altfel nu stiu cati vor mai cumpara Pajero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Stiu ca pajero are reductor si diferential spate blocabil ( ca la jumate au toate cred ). Ma refeream ca, luata ca autoturism ( nu ca autoutilitara ), nu s-ar vinde aproape deloc si astfel firma Mitsubishi nu ar avea in mod viabil un offroader la vanzare. Acum, in alta ordine de idei, sunt curios care or maifi diferentele intre pajero si pajero sport. La nivel de anul 2000, era ceva diferenta. In primul rand de bani. Pajero era cu 30% mai scump decat pajero sport. Atunci am vrut sa cumparam un pajero sport nou, dar importatorul Mit-motors ( pe vremea aia ) nu mai aducea. Pe stocul din Germania nu mai era decat alba si atunci nu era la moda. Si asa am luat un pajero clasic, 3 usi ( cel cu aripi umflate ), 2.8, gls, manuala, super-select. Foarte misto la vremea aia. Pe urma, in 2002 am luat un 3,2did, tot la 3 usi. Aia nu prea ne aplacut. Nu era nici cal nici magar. Extrem de zgomotoasa ( mai ales dimineata ), pe sosea era ca un offroader si pe teren era mai firava decat cealalta. Si nici nu iti venea sa faci cine stie ce offroad un pajero nou -nout. Asa ca in 2003 am luat un Bmw x5. Macar era bun pe sosea si nici la ski nu te faceai de ras. Acum am luat un L200 din acea perioada ( 2002 ). Aprox aceeasi masina cu pajero sport. Ma asteptam sa semene la condus cu primul pajero, dar nu e deloc asa. Pare mai dezlanata, desi are aproape toate bucsaraia noua. Motorul e mai desumflat desi CP/kg e la fel. Plus ca iarna cand ai portiuni alternante de uscat si gheata nu stii daca sa mergi cu 4x4 sau cu spatele ( nu are super select - cum nici pajero sport din vremea aia nu are ). Oare acum care mai sunt deficientele? Sau poate nu mai sunt, cine stie...

4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Acum, in alta ordine de idei, sunt curios care or maifi diferentele intre pajero si pajero sport.

Pai e simplu sa-ti dai seama: e clar cum sta treaba cu Pajero clasic, MK4, il vezi peste tot. Iar Pajero Sport este tot un "L200 fara bena", deci si pe asta il stie toata lumea. Despre L200 nu m-am interesat, dar Pajero Sport vine in toate variantele de motorizare, deci pentru toate gusturile:

 

gls_txt_01.png.9db56094c3265ec320bdc0600f3e92d3.png

 

Deci, singura diferenta este cea de clasa, Pajero clasic fiind mai... clasic, mai "luxos" si mai dotat, cu mai multe "butoane", si implicit mai scump.

 

LE: http://www.new-pajerosport.com/gene/en/top/index.php

Editat de Optimus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Pai atunci se pare ca au cam rezolvat problemele. Avem super select, avem motoare mai potente. Deja e bine. Daca e si rezistenta e perfect. Chiar ar fi o varianta buna si pentru piata romaneasca

4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Noul Pajero Sport

 

Daca s-ar aduce in Romania oficial, si n-ar fi "criza" asta, m-as abona si eu la una, pentru strada. Pare destul de rezistenta, rusii o cam chinuie pe la ei. Vezi ca e plin de exemple pe youtube.

Ce-mi place mie la Pajero Sport, cel mai mult, este faptul ca este o masina mare, fara totusi sa fie "prea mare". :grin:

Consum decent, tehnologie brici, face treaba buna atat pe asfalt cat si in teren, chiar si modelul anterior, pe care il am si eu. Iar modelul nou, cu noile motorizari si cutie automata + Super Select mi se pare o masina excelenta.

Motorul 4D56 nu este un motor pentru asfalt, ci mai mult de catar de muncit, adica fix ce trebuie la un pickup. Eu personal, de cand m-am prins ca nu am cu ce, pe asfalt, m-am obisnuit si asa, si toc marunt cum poate motorul. In schimb, in teren, sunt foarte multumit.

Motoarele noi, care sunt si pe L200 sunt mai sprintene, mai puternice, deci alta viata. Interiorul e tot spartan, de pick-up, dar e unul dragut, functional, daca nu ai pretentii de premium, e ok si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare