Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

traductor presiune


vortex
 Share

Recommended Posts

exista un traductor de presiune a aerului pe care sa-l conectez la un manometru ? am rascolit zeci (chiar sute) de pagini pe internet si nu am gasit nimic concludent.

ce vreau eu : un senzor pe care sa-l montez pe un furtun de aer comprimat si care sa-mi transmita in habitaclu (prin intermediul unor conductori electrici) pe un manometru (preferabil pe o scala de la 0 la 15 atmosfere) presiunea existenta. se poate folosi eventual switch-ul de presiune de pe butelia de presiune ?

pot trai si fara asa ceva dar cand mi se pune bulina nu mai am liniste. :jp1

Link to comment
Share on other sites

Re: traductor presiune

 

La 15 bari am vazut doar cu conexiune directa (prin conducta/furtun) sau montat direct pe butelie dar trebuie sa existe si cu senzor. Daca te multumeste unul pana la 7-8 bari poti folosi un manometru auto pentru presiune ulei (cu senzor electronic si conductor electric pana la ceasul din bord)

"Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva

incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

Link to comment
Share on other sites

Re: traductor presiune

 

am switch de presiune pe butelie care intrerupe alimentarea compresorului la 13,6 atmosfere si o reia cand scade sub 9,8 atmosfere. asta este motivul pentru care caut un manometru cu o scala de la 0 la 15 atmosfere sau cat mai apropiat.

Link to comment
Share on other sites

Re: traductor presiune

 

http://www.freescale.com/products/sensors/pressure-sensors:DRSNSPRSSR

 

Freescale au senzori pana la 10 bar. In regim de quick and dirty, cu un senzor de 10 bar, un arduino si un LCD obtii ce vrei

 

Distractie placuta :D

Edited by ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link to comment
Share on other sites

Re: traductor presiune

 

Daca vrei un afisaj digital e nevoie de traductor . Daca vrei un afisaj rotund obisnuit nu e neaparata nevoie sa fie electric ( mai ales ca cele cu motor stepper o cam dau in bara si bazaie enervant iar unele perechi traductor-afisaj merg foarte prost afisand aleator doua valori apropiate ) . Pentru un afisaj rotund obisnuit e si mult mai simplu sa duci presiunea direct la manometru , cata vreme poti folosi un singur tub de plastic de 3 mm diametru in loc de 5 fire electrice ( sau minim 3 daca traductorul e simplu si ceasul e fara iluminare si fara comanda culorii de afisare ) .

Personal prefer metoda nonelectrica ( cu manometru ) dupa mai multe incercari de masurare eleganta . Cele pe care le-am incercat n-au rezistat pe masina si cele care cu adevarat ar fi functionat (gandesc doar la modul 'probabil ca ar fi functionat' , ca nu le-am mai incercat ) erau ilogic de scumpe sau total nepotrivite ( industriale ) ca nu am de gand sa fac 40 volti pe masina .

 

Problema mea acum e un voltmetru de incredere , fiabil si care sa afiseze corect . Am epuizat pana acum variantele ieftine ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

Re: traductor presiune

 

Daca vrei un afisaj digital e nevoie de traductor . Daca vrei un afisaj rotund obisnuit nu e neaparata nevoie sa fie electric ( mai ales ca cele cu motor stepper o cam dau in bara si bazaie enervant iar unele perechi traductor-afisaj merg foarte prost afisand aleator doua valori apropiate ) . Pentru un afisaj rotund obisnuit e si mult mai simplu sa duci presiunea direct la manometru , cata vreme poti folosi un singur tub de plastic de 3 mm diametru in loc de 5 fire electrice ( sau minim 3 daca traductorul e simplu si ceasul e fara iluminare si fara comanda culorii de afisare ) .

Personal prefer metoda nonelectrica ( cu manometru ) dupa mai multe incercari de masurare eleganta . Cele pe care le-am incercat n-au rezistat pe masina si cele care cu adevarat ar fi functionat (gandesc doar la modul 'probabil ca ar fi functionat' , ca nu le-am mai incercat ) erau ilogic de scumpe sau total nepotrivite ( industriale ) ca nu am de gand sa fac 40 volti pe masina .

 

Problema mea acum e un voltmetru de incredere , fiabil si care sa afiseze corect . Am epuizat pana acum variantele ieftine ...

 

eu mi-am luat o prostie de-aia de-o bagi in priza de bricheta si afiseaza temperatura in habitaclu si tensiunea electrica.

Link to comment
Share on other sites

Re: traductor presiune

 

...si eu , dar nu bate deloc cu ce zice aparatul de masura . L-am demontat si calibrat ( are un semireglabil ) dar n-a stat asa decat cateva zile . Al doile a inceput intr-o buna zi sa indice 30 V . Inca le am , si pe altele cumparate de pe adelaida si altele , le-am pastrat poate folosesc componente ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use