Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Diferente Pajero/Pajero Sport


corneliu.s
 Share

Recommended Posts

Re: Diferente Pajero/Pajero Sport

 

Da, sunt diferențe majore, Pajero are Super Select iar Pajero Sport are Easy Select (excepție unele de 2.8 cu volanul pe dreapta). Pajero în general are blocant pe spate, Sport are LSD. Pajero este ceva mai confortabil şi mai accesorizat decât Sport.

Dar are şi Sport-ul avantajele lui. Depinde ce cauți la o mașină.

Link to comment
Share on other sites

Re: Diferente Pajero/Pajero Sport

 

Nu, varianta Sport este de fapt un L200 fara bena si cu arcuri elicoidale pe spate. Adica o masina mai spartana, dar totusi foarte robusta si capabila in teren, cu mici imbunatatiri.

Sa nu faci confuzie intre Pajero cu 2 usi si Pajero Sport care are 4 usi + haion.

Link to comment
Share on other sites

Re: Diferente Pajero/Pajero Sport

 

Nu le confund , Pajero normal este in 2 sau 4 usi , nu stiam ca l200 are in comun ceva cu Pajero in afara de motor si cutie ,mi se pare ca au un sasiu mult mai lung ,nu stiu sigur daca nu cumva si punte pe fata spre deosebire de pajero ,dar poate ma insel . Eram curios daca exista diferente semnificative intre Pajero si Pajero sport in afara de caroserie si din ce mi-ai spus se pare ca da

Link to comment
Share on other sites

Re: Diferente Pajero/Pajero Sport

 

L200 are in comun cu Pajero Sport, nu cu Pajero. :) Evident, L200 are sasiul putin mai lung, masina e mai lunga cu vreo 60 cm decat Pajero Sport. Si or mai fi cateva maruntisuri diferite, dar la baza e cam aceeasi masina.

Avantajul major la Pajero Sport consta in costurile mici de intretinere, robustete, si trage ca un magar daca este nevoie.

In schimb, dieselul de 2.5 este foarte puturos pe asfalt (in teren nu are nici o treaba, mie chiar mi-a placut), dar benzinarul de 3.0 rupe asfaltul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Diferente Pajero/Pajero Sport

 

Da, este A/T, cu 4 trepte + A/T Mode. Cutia este excelenta, schimba lin, motorul trage de rupe. Comparativ cu 2.5 TD, asta este racheta. Dupa 3 ani jumate cu TD, am revenit iar la depasiri normale, adica depasesc cand vreau eu, nu cand poate masina. :grin:

Cat despre consum... daca nu ai GPL pe masina, esti mancat! Pe GPL am scos consumuri intre 18,3 L/100km si 23 L/100km in Bucuresti. Primul mers normal, fara sa fortez, dar nici la consum nu am mers, iar al doilea alergata ca la curse, prin oras. Avand in vedere ca pretul gazului este pe la 42% fata de benzina, zic ca iese un pret foarte bun pe 100km, mult mai bun decat dieselul de 2.5, si mult mai bun decat multe autoturisme mici pe benzina. Consumul meu in oras, obisnuit, este de 20,5 L/100km, chiar ieri am facut iar plinul. Adica 8,6 L, echivalent benzina.

Extraurban, am mers intre 10 L (lesinat, 70-80km/h) si 16 L (alergata maxim, depasiri, urcat serpentine). Mers normal, combinat autostrada 130km/h + national, mai repejor, scot in jur de 14 L.

Eu zic ca este excelent pentru o masina de 2 tone, cutie automata, motor 3.0... GPL-ul e de baza! :wink:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use