Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol


cernescucosti
 Share

Recommended Posts

82359819_WP_20151207_0011.thumb.jpg.54cd3da0850d6a402e7aa5cd91c38184.jpgZilele acestea am "casatorit" o fiica de-a lui ZF cu un fiu a lui Nissan, (vorba lui Stefan), pe un motor v8 audi 300 CP. Am intampinat mici probleme, pentru ca ABS-ul nu era de acord cu aceasta "casatorie" l-am convins pana la urma. Uite cateva poze si poate un filmulet daca smai stiu sa-l incarc.

1134347571_WP_20151204_0031.thumb.jpg.a1346caff2edad7fab4318771f782a57.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

casa de piatra :grin:

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Ma bucur ca incep si romanii sa treaca pe v8-uri, va felicit pentru lucrare dar totusi am cateva intrebari:

1. De ce nu ati imperecheat motorul cu cutie de patrol?

2. Ce greutate are ansamblul format din motor+cutie+reductor?

3. Cum rezolvati cu racirea uleiului cutiei de viteze in off-road?

4. Este cea in 5 trepte? pe modul manual nu schimba cu intarziere considerabila?

Subaru justy 1,3 4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Ma bucur ca incep si romanii sa treaca pe v8-uri, va felicit pentru lucrare dar totusi am cateva intrebari:

1. De ce nu ati imperecheat motorul cu cutie de patrol?

2. Ce greutate are ansamblul format din motor+cutie+reductor?

3. Cum rezolvati cu racirea uleiului cutiei de viteze in off-road?

4. Este cea in 5 trepte? pe modul manual nu schimba cu intarziere considerabila?

 

Multumim!

Nu am imperecheat motorul cu cutia de Patrol din doua motive:

-1 pentru ca asa a dorit prietenul meu, proprietarul fostei mele masini.

-2 cutia de patrol 2.8 nu este suficient de reziztenta. ( am facut si 2 astfel de cuplaje)

Motorul are 210 kg, cutia ~80 kg si reductorul de patrol 45 kg cred, racirea se poate rezolva in mai multe feluri, cu radiator aer ulei sau radiatorul original care are racire dedicata.

cutia este in 4 trepte, iar senzatia ca schimba lent este din cauza ca unul acelera iar altul schimba (cutia in 5 trepte este mai mica si mai stricacioasa, desi are rapoarte mai bune pe a I-a)

Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

-2 cutia de patrol 2.8 nu este suficient de reziztenta. ( am facut si 2 astfel de cuplaje)

 

Si ce probleme ati avut cu, cutia de 2,8? cu ce roti?....la noi la Cluj este pus motorul de pe rs4 din 2006 pe un y61 cu roti pe 35 si nu sunt probleme la cutie, e adevarat ca masina e folosita doar pe strada dar e abuzata uneori fara nici un fel de problema!

Edited by savagex
Subaru justy 1,3 4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Si ce probleme ati avut cu cutia de 2,8? cu ce roti?....la noi la Cluj este pus motorul de pe rs4 din 2006 pe un y61 cu roti pe 35 si nu sunt probleme la cutie, e adevarat ca masina e folosita doar pe strada dar e abuzata uneori fara nici un fel de problema!

Probabil ca nu-i o regula, stiu de ambreaj ca iesea repede fum din el, Proprietarul Patrolului y61 35-uri, pe care am montat motorul cu cutia de patrol, a vandut masina intre timp, dar "gurile rele" ziciau ca ii varza cutia si etc, asta m-a facut sa nu recomad cutia de patrol. Oricum cutia de patrol se strica, destul de sa nu zic des, dar stiu destule stricate chear de motorul de 28

Edited by cernescucosti
Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Probabil ca nu-i o regula, stiu de ambreaj ca iesea repede fum din el, Proprietarul Patrolului y61 35-uri, pe care am montat motorul cu cutia de patrol, a vandut masina intre timp, dar "gurile rele" ziciau ca ii varza cutia si etc, asta m-a facut sa nu recomad cutia de patrol. Oricum cutia de patrol se strica, destul de sa nu zic des, dar stiu destule stricate chear de motorul de 28

Patrolul mai are o cutie de pe motorul 4.2 poate aia e mai rezistenta

Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Astept sa vad cum o sa se comporte ansamblul pe masina....cutia fiind de pe un a8 quattro nu are doua diferentiale in ea? sau are cutie de transfer in care e si diferentialul central?

Edited by savagex
Subaru justy 1,3 4x4
Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Astept sa vad cum o sa se comporte ansamblul pe masina....cutia fiind de pe un a8 quattro nu are doua diferentiale in ea? sau are cutie de transfer in care e si diferentialul central?

Reductorul de Nissan este pus chear in locul cutiei de transfer a lui Audi, deci nu v-a avea diferential central si nici diferential pt tractiunea fata

[ATTACH=CONFIG]255385[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]255386[/ATTACH]

1704978840_WP_20151204_0031.thumb.jpg.061291d890dbbbb23e728ac6cdf66f31.jpg

329595941_WP_20151214_0031.thumb.jpg.261730090d4b5d968f388a784c8462bd.jpg

Edited by cernescucosti
Link to comment
Share on other sites

Re: Motor Audi V8 cutie automata si reductor Nissan Patrol

 

Daca n-ai rotile pe sol ...

 

 

 

.. sa nu cadem in aia cu orbii si elefantul ...

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use