Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Toyota hj60 sau Toyota hdj80


pikecelrau
 Share

Recommended Posts

Buna seara,

 

As vrea sa mi iau unu dintre aceste doua modele dar nu s decis le am gasit p.amandoua in Germania. Ma intereseaza o masina fiabila, cat mai simpla fara prea multa electronica si care sa ma poarte oriunde.

 

Mentionez ca as vrea sa stiu daca un hj60 din 85 spre exemplu poate fi incadrata la vehicul istoric pt ca taxele sunt cum sunt iar asta ar inclina balanta mult.

As vrea sa stiu daca diferenta dintre motoarele acestui model da mari batai de cap , ma refer la cel cu turbo si cel fara, as vrea sa stiu si cam cat consuma avand in vedere ca as face Bucuresti - Oradea cam o data pe luna.

 

Pe de alta parte hdj80 fiind mai noua cred ca are anumite beneficii si vis a vis de motorizare cat si de coNfort, cat in ceea ce priveste consumul banuiesc ca nu.i mare diferenta.

 

Aerul conditionat ar fi un mare avantaj sau nu....

 

Masina va fi folosita pentru cautat locuri de filmat inaccesibile majoritatii, atat pescuit cat si vanatoare.

 

V.as fi recunoscator daca ma ajutati spre o concluzie:tk

Edited by Astral
coNfort...http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=871242#post871242
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Buna seara,

 

As vrea sa mi iau unu dintre aceste doua modele dar nu s decis le am gasit p.amandoua in Germania. Ma intereseaza o masina fiabila, cat mai simpla fara prea multa electronica si care sa ma poarte oriunde.

 

Mentionez ca as vrea sa stiu daca un hj60 din 85 spre exemplu poate fi incadrata la vehicul istoric pt ca taxele sunt cum sunt iar asta ar inclina balanta mult.

As vrea sa stiu daca diferenta dintre motoarele acestui model da mari batai de cap , ma refer la cel cu turbo si cel fara, as vrea sa stiu si cam cat consuma avand in vedere ca as face Bucuresti - Oradea cam o data pe luna.

 

Pe de alta parte hdj80 fiind mai noua cred ca are anumite beneficii si vis a vis de motorizare cat si de comfort, cat in ceea ce priveste consumul banuiesc ca nu.i mare diferenta.

 

Aerul conditionat ar fi un mare avantaj sau nu....

 

Masina va fi folosita pentru cautat locuri de filmat inaccesibile majoritatii, atat pescuit cat si vanatoare.

 

V.as fi recunoscator daca ma ajutati spre o concluzie:tk

 

Deoarece sunt posesor atat de HJ60 diesel simplu cat si de HJ61 turbo diesel iti voi raspunde la intrebari.

 

HJ60 are niste avantaje. Motor (105 cai)si transmisie fiabile, minimul de electronica, consum bun (standard am scos si 9L/100km la drum, in teren, cu roti de 37", o zi de facut trasee pt concurs dificultate medie, a consumat intre 15 si 20 de litri/zi), posibilitatea de inmatriculare ca vehicul istoric. S-a fabricat pana in 1987.

E preferata mea.

 

HJ61 turbo. Motor puternic (137 cai), consum mai mare decat HJ60. S-a fabricat intre 1987 si 1989.

 

Problemele importante sunt:

1. Gasesti greu asemenea masini in stare suficient de buna ca sa fie acceptate ca vehicul istoric

2. Sunt putine la noi si se gasesc greu piese de schimb

3. Taxe mari daca nu reusesti sa o inmatriculezi ca vehicul istoric. Impozit 5800 lei/an. Timbru de mediu 3000 de euro.

 

Pe langa seria 40, 60-urile sunt Toyotele mele preferate. Am avut 5 bucati si am pastrat 2. Restul sunt de piese de schimb.

 

Seria 80 este o masina superioara atat ca motorizare, confort si optiuni. Daca gasesti la pret buna una care sa fie inmatriculata ca utilitara, nu sta pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

da, orice masina din 85 daca nu este modificata intra la autovehicul istoric. la J6 intre 33 fara nici o modificare chiar si pe suspensie lasata. asta e un plus. daca il gasesti si cu troliu de fabrica, ai o supermasina.

gasesti j6 si cu AC, cu 6-9 locuri. HJ61 4.0 turbo consuma la drum intins 8.5-10 iar in oras si teren 12 ceas. HJ60 consuma ceva mai mult dar nu cu mult. nici unul ddintr motoare nu da batai de cap si e de preferat cel cu turbo pentru caii si cuplul marit. este o masina violenta pentru greutatea si caii ei.

 

in hj61 am mers vreo 2 ani fara geamuri funcrtionale si fara AC iar vara a fost ok, n-am suferit desi ma asteptam sa fac sauna.

 

confortul depinde de arcurile pe care le pui. pentru ce vrei tu, varianta soft de la ome e ideala.

 

mai tanc ca j6 nu e nici o masina stock. cauta una cu cit mai putini km.

 

la 80, cauta una cu toti blocantii. la J6 daca gasesti cu blocanti... :h5

Edited by air_wolf

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Imi cer scuze cu anticipatie daca sunt off-topic dar va rog sa ma lamuriti intr-o privinta. Eu la mecanica ma mai pricep cate putin dar la tinichigerie absolut deloc . Stiu doar ca fierul rugineste . Stiu cate ceva despre tratamente si despre eficienta sau mai bine zis ineficienta lor pe termen lung . Nelamurirea mea se adreseaza acestui fenomen de ruginire , absolut normal , caruia ii este tributar orice fier. Nu sunt prea vechi masinile aceastea ca sa mai aiba sasiul , caroserie , lonjeroanele , prinderile , etc , in stare buna ? Am vazut niste masini puse pe o parte , pentru reconditionare , am vazut si caroserii date jos de pe sasiu si eu unul nu as mai fi pus caroseria la loc pe ciururile alea care tineau loc de sasiu nici batut . Nu va temeti , mai ales la solicitarile normale in off-road , ca fiarele alea se rup si va lasa in drum ? Oi fi eu mai kkcios de felul meu dar , in ciuda faptului ca iubesc masinile simple si am un mare respect pentr ufiabilitatea modelelor vechi , consider ca aceste masini sunt pur si simplu prea vechi ca sa mai faca fata si sa ofere siguranta. Poate ma insel cu privire la rezistenta si siguranta dar sigur nu ma insel cu privire la investitiile masive care sunt necesare intr-o masina foarte veche. Nu conteaza ce sigla este pusa pe ea . Conteaza ca daca nu o refaci de la cap la coada te lasa cand iti este lumea mai draga iar refacutul asta costa de cateva ori vaolarea de achizitie a masinii. Merita ?

Si asta ca sa nu mai pomenesc de riscul foarte mare de a ma trezi cu niste taxe imense din cauza lipsei normelor de poluare , care afecteaza de la o zi la alta valoarea impozitarii .

Edited by FordRanger
Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Sincer si mie mi ar placea hj60 aia cu ochii rotunzi. E frumusica foc. Ma gandesc ca daca iau una si o aranjez de prezentare la vehicule istorice si dupa ce obtinem actele ne facem de cap dupa propiul plac n.o fi bine?

 

Hj 60 are si ea turbo? Diferenta dintre ele e semnificativa bine?

 

Iar la aia cu turbina problemele curg garla? Devin si mai mecanic decat la rusoaica?

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Daca prin rusoaica te referi la Lada Niva , este greu de presupus ca , vreodata , vei munci mai mult la mecanica oricarei masini dacat ai face-o la Niva. Masinile astea nici nu pornesc daca nu ai setul motor de rezerva in portbagaj si trusa de scule cu freza si strungul mobil in remorca .

Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

... HJ61 4.0 turbo consuma la drum intins 8.5-10 iar in oras si teren 12 ceas. HJ60 consuma ceva mai mult dar nu cu mult. nici unul ddintr motoare nu da batai de cap si e de preferat cel cu turbo pentru caii si cuplul marit. este o masina violenta pentru greutatea si caii ei.

 

 

La mine e invers cu consumul. Turbo-ul am impresia ca imi consuma mai mult. E drept ca nu am stat sa fac consumul exact ci doar am aproximat.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Sincer si mie mi ar placea hj60 aia cu ochii rotunzi. E frumusica foc. Ma gandesc ca daca iau una si o aranjez de prezentare la vehicule istorice si dupa ce obtinem actele ne facem de cap dupa propiul plac n.o fi bine?

 

Teorectic e cam cu cantec. Obligatia ta, daca te inregistrezi in Retromobil va fi sa participi la anumite evenimente organizate de ei si atunci se va vedea daca ai facut modificari.

 

Hj 60 are si ea turbo? Diferenta dintre ele e semnificativa bine?

 

HJ60 e 4L diesel simplu iar HJ61 e 4L turbodiesel. Blocul motor e acelasi dar in rest sunt destul de diferite.

Turbina se simte dar pt mine care sunt mai de moda veche o consider un punct mai putin fiabil. Trebuie sa ai grija de ea. Eu voi folosi HJ60-ul ca masina de tura si expeditie. Pt asa ceva nu vreau turbo. Vreau sa fie cat mai simpla.

 

Motorul turbo imi porneste INSTANT indiferent ca e -30 de grade sau +30 de grade.

 

Uite aici pornire la masina mea dupa cel putin 2 ani de stat si crescut muschi pe masina. :

 

 

Gasesti si HJ61 cu faruri rotunde. Si mie imi plac mai mult decat cele cu 4 faruri dreptunghiulare. E chestie doar de gusturi.

 

 

Iar la aia cu turbina problemele curg garla? Devin si mai mecanic decat la rusoaica?

 

Depinde foarte mult de starea masinii. Daca gasesti una de care s-a ocupat cineva responsabil atunci nu ai mari probleme.

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

...si pentru a fi inregistrata ca si vehicul istoric, masinuca va fi luata la puricat, de la cap la coada.

Trebuie sa fie peste 90% tot original pentru a se incadra ca si vehicul istoric.

 

Mai intreaba in stanga, dreapta, sa vezi ca am dreptate:wink:

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Si astia 10 la suta ce presupun la o masina?

Ca eu ma gandesc sa o inalt un pic si sa i pun niste roti mai mari.

Oi depasi 10%? Si troliu si niste bari.....cred ca sar un pic..

 

Troliu e posibil sa poti pune pt ca s-a pus si din fabrica, in special troliu mecanic.

 

Inaltare si roti mari nu poti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Am sa ma interesez la ACR banuesc ca ei stiu exact ce si cum. Si daca n.o fi si n.o fi nu invata ea si limba vecinilor nostri de la sud de Dunare? Cu toate ca mi fac greata citirea numerelor alora asta e..... inca unul piedut pentru bugetul statului.

Nu.i paguba. Asta cu inscrisu e de detaliu.

Mie mi place masina si respectiv hj 60 e grasa si frumoasa.

 

Sa revenim la motorizare turbina creeaza mari probleme? Piesele cat de rare sunt?

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Piesele se gasesc rar si sunt destul de scumpe (asta e oricum boala Toyota), din punctul asta de vedere J80 e mai indicat, din astea sunt pe la dezmembrari.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Chiar daca sunt rare am inteles ca s destul de fiabile. Deci isi meritta si banii si rabdarea.

Ceva manuale de folosinta intretinere unde as putea gasi?

 

Cu cat e mai dificila povestea cu atat imi place mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Chiar daca sunt rare am inteles ca s destul de fiabile. Deci isi meritta si banii si rabdarea.

Ceva manuale de folosinta intretinere unde as putea gasi?

 

Cu cat e mai dificila povestea cu atat imi place mai mult.

 

Manuale de service si mentenanta sau orice alta informatie iti dau eu.

 

Legatd e inmatricularea ca vehicul istoric nu ai ce cauta la ACR. Nu au nici o treaba cu asta. La Retromobil poti afla detaliile.

http://www.retromobil.ro/

 

Este si o lista cu reprezentantii locali cu care poti lua legatura.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Am verificat site.ul multumesc. O sa i sun dar tre sa ma inarmez cu rabdare si calm.

 

Ai vazut ce program au? O ora pe zi de raspuns la tel si de vazut o zi pe sapt o ora.

 

Cum pot lua legatura cu tine Max? Pe fb pe tel pe privat? No seee.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Ai vazut ce program au? O ora pe zi de raspuns la tel si de vazut o zi pe sapt o ora.

 

Cauta reprezentantul din judetul tau si suna-l pe el.

 

Cum pot lua legatura cu tine Max? Pe fb pe tel pe privat? No seee.

 

https://www.facebook.com/Maxoffroad

 

max@club4x4.ro

 

Tel: 0722744332 (mai greu dar nu imposibil :grin: )

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Imi cer scuze cu anticipatie daca sunt off-topic dar va rog sa ma lamuriti intr-o privinta. Eu la mecanica ma mai pricep cate putin dar la tinichigerie absolut deloc . Stiu doar ca fierul rugineste . Stiu cate ceva despre tratamente si despre eficienta sau mai bine zis ineficienta lor pe termen lung . Nelamurirea mea se adreseaza acestui fenomen de ruginire , absolut normal , caruia ii este tributar orice fier. Nu sunt prea vechi masinile aceastea ca sa mai aiba sasiul , caroserie , lonjeroanele , prinderile , etc , in stare buna ? Am vazut niste masini puse pe o parte , pentru reconditionare , am vazut si caroserii date jos de pe sasiu si eu unul nu as mai fi pus caroseria la loc pe ciururile alea care tineau loc de sasiu nici batut . Nu va temeti , mai ales la solicitarile normale in off-road , ca fiarele alea se rup si va lasa in drum ? Oi fi eu mai kkcios de felul meu dar , in ciuda faptului ca iubesc masinile simple si am un mare respect pentr ufiabilitatea modelelor vechi , consider ca aceste masini sunt pur si simplu prea vechi ca sa mai faca fata si sa ofere siguranta. Poate ma insel cu privire la rezistenta si siguranta dar sigur nu ma insel cu privire la investitiile masive care sunt necesare intr-o masina foarte veche. Nu conteaza ce sigla este pusa pe ea . Conteaza ca daca nu o refaci de la cap la coada te lasa cand iti este lumea mai draga iar refacutul asta costa de cateva ori vaolarea de achizitie a masinii. Merita ?

Si asta ca sa nu mai pomenesc de riscul foarte mare de a ma trezi cu niste taxe imense din cauza lipsei normelor de poluare , care afecteaza de la o zi la alta valoarea impozitarii .

 

 

 

daca masina este cum zici tu "sita/ciur" nu cred ca mai poti face ceva ,sau poti dar cu costuri exorbitante , DAR nu toate masinile vechi sunt ciur .Eu am ramas surprins ca la a mea masina de 20 de ani sasiul este intact fara rugina si caroseria la fel ,am scimbat doar un prag si asta pentru o gaurica cat o moneda de 10 bani iar la o aripa au fost cateva puncte mici de rugina care au fost extirpate si alea ...daca iei din timp problema in mana si o zgudui bine te tine masina mult si bine

Natural Disaster Response Operations
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Uite aici pornire la masina mea dupa cel putin 2 ani de stat si crescut muschi pe masina. :

 

Gasesti si HJ61 cu faruri rotunde. Si mie imi plac mai mult decat cele cu 4 faruri dreptunghiulare. E chestie doar de gusturi.

 

Depinde foarte mult de starea masinii. Daca gasesti una de care s-a ocupat cineva responsabil atunci nu ai mari probleme.

 

:cr:cr:cr:uameni e bine sa ai prieteni care sa rasuceasca cutitul in rana :cr:cr:cr:cr

 

pentru retromobil: Bogdan Coconoiu, presedintele retromobil, este userul Automobilia de aici. Legat de ceea ce ai spus, ca o iei si o modifici dupa: nu se poate, masina face itp doar la rar si daca se modifica isi pierde calitatea de vehicul istoric. modifica insemnind ceea ce se practica aici :wink: de asta zic ca la 60 ai cele mai putine modificari de aduc ca sa poti merge cu ea in teren. n-o sa pui tsl-uri de 38" ca Max, o sa pui 33"-uri pe suspensia de fabrica. asta e ok.

 

turbina are o problema: curge orice i-ai face. daca ii merg clapeta si vacuumul, merge. deci nu te obosi prea tare cu turbina sa intelegi de ce curge. asa face ea. de la parintele citire. daca iei cu turbina, o sa dai de tot soiul de meseriasi care or sa vrea sa deconecteze clapeta de vacuum. pui mina pe un par si rezolvi problema. apoi cauti alt mecanic. altfel parerile intre posesori sint impartite :grin: Alin avea de ales intre turbo si AC si a ales AC-ul. decizie buna, zic eu, mai ales ca el folosea masina zilnic. acum asteapta o refacere totala. nu cred c-o mai vinde :grin:

 

cipri imi zisese ca ar vrea s-o dea pe a lui iar eu vreau s-o iau. dar asa cum simt eu, nu e hotarit 100%; intre divort si masina, eu zic ca femei sint mai multe pe lume decit 60-uri... :grin: a doua oara n-as mai da-o.

Edited by air_wolf

The Climber - V6 4runner 1st gen. on 31x11.5x15 TSL SX, T-Max 9500

4x4MANIA is where we are !!!

“ It doesn't matter how slowly you go, as long as you don't stop. ” — Confucius.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Asta cu masina de oras imi suradesi mie mai ales in zilele ploiase cand prin Bucuresti apar multi soferi.

Suspensile totusi as vrea sa le schimb sa o inalt macar un 5 cm, cat despre roti cred mai mult de 35 n.or sa fie niciodata insa inafara de aspect tre sa ma lamuresc bine pentru ce as pune 35.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Am gasit la un moment dat un site de vanzari in Norvegia, preturi bune, intre 1500 si 10000 euro am gasit destule, multe din ele cu blocanti si PTO (dar fara troliu), problema mare era cu rugina, erau destul de coapte, probabil fiind iarna lunga se foloseste multa sare pe drumurile lor.

Din fericire a mea are si turbo si AC.

Si cam da, interesul pentru vanzare momentan este scazut. Oi vidia cum se prezinta viitorul.

Bafta la cautari!

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

:cr:cr:cr:uameni e bine sa ai prieteni care sa rasuceasca cutitul in rana :cr:cr:cr:cr

 

pentru retromobil: Bogdan Coconoiu, presedintele retromobil, este userul Automobilia de aici. Legat de ceea ce ai spus, ca o iei si o modifici dupa: nu se poate, masina face itp doar la rar si daca se modifica isi pierde calitatea de vehicul istoric. modifica insemnind ceea ce se practica aici :wink: de asta zic ca la 60 ai cele mai putine modificari de aduc ca sa poti merge cu ea in teren. n-o sa pui tsl-uri de 38" ca Max, o sa pui 33"-uri pe suspensia de fabrica. asta e ok.

 

turbina are o problema: curge orice i-ai face. daca ii merg clapeta si vacuumul, merge. deci nu te obosi prea tare cu turbina sa intelegi de ce curge. asa face ea. de la parintele citire. daca iei cu turbina, o sa dai de tot soiul de meseriasi care or sa vrea sa deconecteze clapeta de vacuum. pui mina pe un par si rezolvi problema. apoi cauti alt mecanic. altfel parerile intre posesori sint impartite :grin: Alin avea de ales intre turbo si AC si a ales AC-ul. decizie buna, zic eu, mai ales ca el folosea masina zilnic. acum asteapta o refacere totala. nu cred c-o mai vinde :grin:

 

cipri imi zisese ca ar vrea s-o dea pe a lui iar eu vreau s-o iau. dar asa cum simt eu, nu e hotarit 100%; intre divort si masina, eu zic ca femei sint mai multe pe lume decit 60-uri... :grin: a doua oara n-as mai da-o.

 

 

 

o suspensie si niste roti le poti schimba o data la 2 ani cand mergi la rar ;)

Natural Disaster Response Operations
Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Salut , asa este am renuntat la turbo in favoarea AC-ului si nu imi pare rau desi cateodata realizez ca ar fi fost mai bine cu turbo.Piese se mai gasesc , si pe la noi dar si pe afara , germania , anglia iar in SUA pute de piese de 60.La noi , daca vrei piese originale, o sa ai surpriza sa vezi ca le platesti greutatea lor in aur.Exista totusi si un avantaj : nu prea se strica , iar daca se strica si inlocuiesti cu original nu cred ca vei mai apuca in aceasta viata sa inlocuiesti iar.Daca iti vei lua 60 trebuie sa ai grija de geamuri , sunt rare , eu am cautat 6 luni o luneta si am sfarsit din a o face din policarbonat.Manuale de reparatie iti pot da si eu.Suntem cativa pe aici care se incapataneaza sa mentina "pe strada" aceste masini si probabil ca ne-am lovit de posibilele probleme mecanice care ar putea apare la tine asa ca nu ai decat sa ceri ajutorul.

Link to comment
Share on other sites

Re: Toyota hj60 sau Toyota hdj80

 

Cateva diferente constatate de altii intre turbo si aspirat:

 

 

The 12HT has other items like a stiffener plate fitted to the bottom of the block to eliminate block warpage under load.

 

Indirect injection (2H) is quieter and works well with lower fuel pump pressures and fuel injector positioning is less critical making the heads easier to design.

They also dissipate heat in the cyl head better.

They offer smoother combustion over a broader rpm range so they are more like a petrol engine to drive.

The downside is slightly more pollution and fuel consumption .

 

The direct injection (12HT) have a narrower power band but by adding a turbo this overcomes it.

 

12HT has piston skirt oil jet cooling. 2H does not.

 

The 12HT has longer piston skirts, is direct injected (as opposed to pre-combustion in the 2H), uses pre-heat instead of glow (damn super glow..)

 

Different head. Piston oil cooling. Stiffening plate on the bottom of the block. Heavier conrods I'd wager.

 

 

The 12HT has oil squirting for the pistons, different engine compression, different head, direct fuel injection, larger IP and is strengthened between piston 1 and 2, and turbo is water cooled as well as oil fed. Mated to a 3" exhaust with the IP turned up a touch they are good for 150hp, up from the standard 135hp.

don't worry, be happy
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use