Max Posted February 15, 2016 Share Posted February 15, 2016 (edited) Dupa cum stiti, un grup de studenti din Iasi au construit o masina de teren care se doreste a fi continuarea imaginii vechiului ARO. Credeti ca aceasta masina are vreo particularitate care sa o lege de ARO? Nu vreau sa iau in derandere eforturile grupului de studenti dar masina pare un amestec de componente de la alte masini, in special Jeep Cherokee. (usi, haion, capota, etc) Pe langa asta, in fata troneaza un bullbar inutil si inestetic din inox si faruri cu AngelEyes. Nu am gasit informatii legate de motorizare, transmisie, caracteristici tehnice. Edited February 16, 2016 by Max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liviu-San Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Re: IAro Camarad Am vazut-o eu anul trecut la SIAB,era aproape terminata,in sensul ca la interior, nu era nimic terminat. Puntile din ce-mi amintesc sunt dana,tendoane de Nissan si sasiul cred ca este de Aro. Partea din spate a cabinei este facuta dintr-un Tico. Mi-au spus ca au fost obligati sa se foloseasca de o caroserie care a mai fost omologata,din punct de vedere al sigurantei. S-au chinuit cu sponsorizarile,doar un service i-a ajutat cu vopsitoria masinii+materialele. Este foarte greu sa pornesti un proiect de genul asta de la zero,mai ales la noi,unde nu te sprijina nimeni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FordRanger Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Re: IAro Camarad Mie mi place. As schimba ceva , in special la bena. Bena aia este facuta parca de un copil pasionat de LEGO , nu de un inginer. Cele doua fante ( degajari ) de la imbinarea benei cu caroseria sunt prost gandite din cauza fluxului de aer care intra pe acolo si se opreste in oblonul benei ( un inginer trebuia sa se gandeasca la asta ) , in plus " manerele de pe lateralul benei sunt estetice , faine , dar prost asezate pentru ca acolo este o rezistenta minima , in varful peretelui benei . In rest , masina are proportii frumoase . Fata seamana mai degraba cu un Jeep decat cu un ARO . Oricum , ar putea fi un inceput pentru un pickup facut in Romania , poate la un pret mai decent , cu o motorizare cat mai simpla ( de origine mai celebra , gen Toyota sau Peugeot ) care sa fe gata omologata si sa corespunda normelor de poluare . Daca s-ar miza pe punte fixa fata , ar putea fi un succes . Si fie scoasa undeva pana in 12.000 euro , cu niste conditii de finantare subventionate de stat , intr-un program inteligent gandit , s-ar putea sa fie chiar o carte castigatoare . Studentii or fi ei pasionati , dar nu cred ca au avut pickup in viata lor :wink:. Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddybear Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Re: IAro Camarad In faza asta, cred ca ar trebui privit fix ca ce este: un proiect al unor studenti si obiect de studiu (baza pentru alte proiecte), pentru alti studenti! Ma tare indoiesc ca se va gasi un investitor dispus sa dezvolte proiectul pentru a ajunge la o masina comerciala. Iar din acest punct de vedere, luand in considerare si fondurile, (mai mult ca sigur inexistente), care le-au fost puse la dispozitie, cred ca e un studiu de design destul de reusit. Dealtfel, chiar aici pe forum exista o discutie despre cat de "amestecate" au ajuns masinile actuale... baietii n-au facut decat sa se inspire din tendintele actuale. Parerea mea. It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarzy Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Re: IAro Camarad vazuta si de mine la SIAB, am discutat si cu o parte din cei implicati, studenti + profesor coordonator, oameni cu mare pasiune si dedicare dar bineinteles mai putin ancorati in realitate :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts