Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Samurai pe plaiuri bănățene!


Maio Ienea
 Share

Recommended Posts

Bună ziua! Am si eu un Samurai il folosesc exclusiv pentru OFFROAD,sa spunem mediu , nu este un OFFROAD XTREME...pana acum s-a descurcat ok...nu am probleme cu carbuatorul trage ok si nu se ineaca...atat la pornire trebuie sa tin pedala de acceleratie apasata...

Nu are rugina,este ok din punctul asta de vedere...

Am jante intoarse pe el cu cauciucuri 205/70 R15 profil Simex si diferential spate blocabil din manetă!

Ca si problema ar fi pornirea cu acceleratia apasata...(porneste la sfert daca calc acceleratia) și nu stiu de ce atunci cand calc frana scade turatia si moare motorul...

Am pus niste videouri pe YouTube de la prima iesire in teren din data de 09 Aprilie 2016

O sa mai postez poze si modificari pe care o sa le fac la mașină!

Daca doriti sa mai povestim despre OFFROAD,mașini ... Mario Ienea pe Facebook!

O zi buna vă doresc la toți!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Si v-aș ruga dacă aveti o schema elecrica a Samuraiului si o schema la functionarea inchiderii de la usa portbagajului .E blocata si nu mai are nimic in exterior..deci cum aș putea sa deschid usa.. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Si v-aș ruga dacă aveti o schema elecrica a Samuraiului si o schema la functionarea inchiderii de la usa portbagajului .E blocata si nu mai are nimic in exterior..deci cum aș putea sa deschid usa.. Multumesc!

 

Nu ai in interiorul usii un carlig/maner de care sa tragi pt a deschide ?

Cel putin, la mine este...

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Nu ai in interiorul usii un carlig/maner de care sa tragi pt a deschide ?

Cel putin, la mine este...

 

Am facut un carlig din sarma mai tare si am tras de orice culisa pe acolo dar nimic :cn

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Nu exista. Nu ai tras de ce trebuie. Si eu la Vitara am legat o sarma de care trag sa se deschidă oblonul spate.

Cat despre faptul ca daca apeși frâna si scade in turație, s-ar putea sa fie problema de la încărcare (alternator / baterie ).

O zi buna.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Nu exista. Nu ai tras de ce trebuie. Si eu la Vitara am legat o sarma de care trag sa se deschidă oblonul spate.

Cat despre faptul ca daca apeși frâna si scade in turație, s-ar putea sa fie problema de la încărcare (alternator / baterie ).

O zi buna.

 

O sa mai incerc in weekend sa o deschid ,cat despre turatie nu stiu ,masor si revin cu update!Este mai aiurea pe drum drept si curbe cand chiar e necesara folosirea franei...la coborare folosesc frana de motor ..am coborat cam orice panta fara probleme cu frana de motor si din cand in cand ciupita umpic frana..!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

M-am mai documentat in legatura cu treaba cu turatia care scade cand calc frana,s-ar putea sa fie si de la membrana de la tulumba aceea de la servofrana sa fie sparta ,sau "cuiul" care inchide si deschide acolo la servofrana la tulumba sa nu culiseze tot timpul...Incerc totusi prima data treaba cu incarcarea pentru ca e varianta cea mai ieftina...dupa trec la schimbarea tulumbei ..sper sa ii dau de cap.O sa schimb si placutele ca deja freaca fier pe fier ,masina am luato acum doua saptamani si acum m-am apucat de reconditionat.

La tabla nu prea am ce sa fac pentru ca este ok,sasiul ok,weekendul acesta schimb ulei,placute ,filtre si poate si antigelul .

Ce ulei si antigel sa folosesc ?Acum este antigel verde in el !Consumul credeti ca este ok,cam 10 l la 60 de km ,mers doar 1 si 2 pe noroi,si mai mult am urcat ,ca si timp am mers undeva la 4-5 ore!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Am facut o decodare de VIN pe un site si

Region: 1 J Asia

Country: 1-2 JS Japan

Manufacturer: 2-3 SA Suzuki

Model Specific: 4-8 0SJ50 Unknown

Check Digit: 9 V Invalid

Year: 10 0 Unknown

Assembly Plant: 11 0 0

Serial Number: 12-17 /10647 /10647

Stie cineva ce model e exact ? Sunt mai multe tipuri de placute de frana si nu stiu care se potrivesc pe acest model!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Am facut o decodare de VIN pe un site si

Region: 1 J Asia

Country: 1-2 JS Japan

Manufacturer: 2-3 SA Suzuki

Model Specific: 4-8 0SJ50 Unknown

Check Digit: 9 V Invalid

Year: 10 0 Unknown

Assembly Plant: 11 0 0

Serial Number: 12-17 /10647 /10647

Stie cineva ce model e exact ? Sunt mai multe tipuri de placute de frana si nu stiu care se potrivesc pe acest model!

 

 

ar trebui sa fie V5.

la modelul asta, daca nu au fost schimbati intre timp, s-au montat doua tipuri de etrieri cu doua tipuri de placute:

 

55200-83810 si

55110-70A00

 

uitate cum arata placutele tale ca sa le iei pe cele bune.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

In weekend ajung la masina si o desfac , o sa revin cu poza si codul piesei in caz ca mai este cineva in situatia mea!

 

ar trebui sa fie V5.

la modelul asta, daca nu au fost schimbati intre timp, s-au montat doua tipuri de etrieri cu doua tipuri de placute:

 

55200-83810 si

55110-70A00

 

uitate cum arata placutele tale ca sa le iei pe cele bune.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Consumul in teren accidentat unde circuli cu treapta 1 si 2 nu se măsoară in km/h. Ci ca la tractoare - in ore de funcționare. Iar estimarea ta de 10L / 60km in regim offroad ar trebui sa te bucure. E foarte bun consumul asta.

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Am ajuns weekendul acesta la masina,am schimbat placutele , am pus folii pe geamurile din spate si pe luneta, pus o toba de opel astra pentru ca se auzea cam prea tare fara toba si am facut o instalatie elecrica pentru proiectoare.Cu ocazia asta am descoperit si o gramada de mufe care stau degeaba pe sub capota si nu stiu de la ce sunt..saptamana viitoare o sa fac niste poze la acele mufe poate isi da cienva seama ce ar trebui sa faca! :))

O intrebare totusi :D Cum se da plansa de bord jos ?! Am vazut ca are pe lateral 2 suruburi ,mai sunt si altele sau cleme ceva ?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Mai ai niste suruburi, in partea de sus, plus multe alte chestii de demontat.

Vezi aici: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?66789-Scurt-tutorial-despre-desfacerea-bordului-si-scoaterea-aerotermei

 

Si aici pt mai multe poze: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?44613-The-new-KID-on-the-block&p=632768&viewfull=1#post632768

Viata e scurta si plina de KKT

Samurai 2002

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Multumesc mult pentru sfaturi !

Pe termen lung...la anul as vrea sa ii pun un motor de bmw (320d -150 cp ,sau 1.8is 140 cai ) o sa cumpar BMW complet ca sa am si pompa si calculator si toate piesele...am vazut ca sa mai facut swap . cam ce adaptari trebuiesc facute?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Nu exista. Nu ai tras de ce trebuie. Si eu la Vitara am legat o sarma de care trag sa se deschidă oblonul spate.

Cat despre faptul ca daca apeși frâna si scade in turație, s-ar putea sa fie problema de la încărcare (alternator / baterie ).

O zi buna.

 

Am deschis usa,i-am facut si o parghie ca sa o pot deschide in continuare,avea suruburile la o balama rupte...am sudat acea balama de caroserie..si amortizorul care tine usa dechisa avea surubul rupt si am pus o piulita mai mare in capul lui pe care am sudat-o...

Am verificat incarcarea, 13,8..13,9 incarca ,pe baterie cu motor oprit am 12.8 dupa o saptamana in care nu a fost pornita si porneste la sfert(porneste imediat ce ii dau curent ca am pornirea pe buton :D )!

Deci varianta cu incarcarea pica..ramane sa vad daca e de la servofrana,sau am mai auzit ca ar fi varianta sa nu fie reglat bine nu stiu exact ce pe al ambreiaj..ambreiajul meu prinde sus de tot cu 5 cm inainte sa fie lasata pedala de tot...ma doare piciorul cand conduc....

Edited by Astral
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Am mai facut cateva iesiri cu masinuta,totul e ok..i-am pus si 2 proiectoare dar sunt provizorii pana o sa am bani pentru o bara led!Pe termen lung adica in vreo 2-3 luni vreau sa schimb ambreiajul si as vrea sa ii fac un body lift.Ma bate gandul sa pun si punti late,dar ar insemna sa renunt la diferentialul blocabil pe spate.. :/ Problema cu motorul care moare la mers in gol persista..!Mai e de rezolvat o scurgere de ulei punte spate stanga..o sa schimb rulmentul cu simeringul si bucsa..

Edited by Maio Ienea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

ar trebui sa fie V5.

la modelul asta, daca nu au fost schimbati intre timp, s-au montat doua tipuri de etrieri cu doua tipuri de placute:

 

55200-83810 si

55110-70A00

 

uitate cum arata placutele tale ca sa le iei pe cele bune.

 

Placutele la modelul acesta sunt 55110-70A00 ! Etrierii sunt aisin cu dimensiunea pistonasului de 51mm !

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

salut,pune 1,8 is 140cp,2,0d este prea mult ptr puntile de samurai.eu am 1,8is m44 pornire la buton fara debitmetru.anulat ews ,instalatia electrica se modifica usor

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Exedy

 

Am vazut ca Exedy e cu aproximativ 80 de lei mai ieftin decat Japanparts sau Jakoparts...E vreo diferenta de calitate?!Am simexuri pe veverita si nu vreau la prima balta sa se prajeasca...

Link to comment
Share on other sites

Re: Samurai pe plaiuri bănățene!

 

Am vazut ca Exedy e cu aproximativ 80 de lei mai ieftin decat Japanparts sau Jakoparts...E vreo diferenta de calitate?!Am simexuri pe veverita si nu vreau la prima balta sa se prajeasca...

 

Cu Exedy vine din fabrica.

Go big or go home.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use