Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie PAJERO SPORT


asfalttango
 Share

Recommended Posts

Datorita faptului ca am hotarit sa achizitionez un PAJERO SPORT (voi pleca la HAMBURG dupa el-am rezervat biletul de avion deja) va cer citeva sfaturi privind citeva nelamuriri:

 

1.Care ar fi semnele prin care pot verifica daca km masinii ar fi real...Care ar fi urmele de uzura mai ascunse pe care nu le-ar putea cosmetiza

 

2.Cum pot verifica sistemul 4x4 in ipoteza ca cei din parc nu vor sa iesim la test drive?

 

3.Care ar fi cele mai sensibile zone pe care ar trebui sa le verific?

 

4.Ce semne trebuie sa ma puna pe fuga si sa uit de masina?

 

Orice sfat e binevenit! :h5

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Referitor la urmele de uzura care sunt valabile la orice masina,ar fi recomandat sa te uiti la uzura volanului,la uzura pedalelor,a schimbatorului de viteze cat si la jocul in bolturi a usilor in special a celei de la sofer.Daca masina are tapiterie de piele,si aceasta iti poate da informatii despre nr de km.In rest Bafta si asteptam poze!

L 200

BMW F650 GS Dakar

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Multumesc pentru sfaturi :h5

 

Am in vizor varianta GLS cu piele...dar ma gindesc ca baietii reconditioneaza si incearca sa acopere defectele...

Poze vor veni cu siguranta(multe) dar dupa 20 intre 17-19 e MAD-ul si vreau sa ajung)ca atunci voi pleca cu avionul pina la BERLIN si apoi cu masina inchiriata.

 

Plec cu testerul dupa mine dar am auzit ca in parcuri nu te lasa sa pui laptop-ul pe masina :uameni si nici test afara nu faci... :T

Cum sa iau o masina fara proba?

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Guest johny23

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Si cam ce ai vrea sa testezi, la magazin,sau cum ii zici tu.

Am inteles ca vrei PAJERO SPORT-ei bine la modelu asta MUT-u,ca asa se numeste la mitsubishi,nu iti spune mare lucru.

Iti verifica calculatoarele si o parte din cablaj,dar daca-ti apare un cod de eroare ce faci?nu il mai cumperi ca este defect,are cutia muci?Poate sa fie o chestie minora sa te poata ajuta sa il iei mai ieftin,dar cam atit.

Nu stiu ce sa zic cu calculatoru dupa tine pina acolo si vii inapoi tot cu avionu,nu stiu daca merita.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Cine nu risca nu cistiga!Este adevarat...dar vreau sa reduc la minim riscul....

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Sa nu reduci la minim si cashtigul :ha:

 

Hai du-te si i-al odata care pica primu` pe mana si hai sa-l udam :x

OMU'e inainte de toate!
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Il udam cu siguranta....ca doar am spalatorie :ha: :ha: arunc o galeata de apa... :ha: :ha: :h5

 

Pe 20 o sa plec si sigur nu il iau pe primul...O bere la botul calului tot trebuie sa bem.Nu o sa fac extrem cu el dar un rally raid tot o sa vada :banana

 

Mai bine mai dau 1000 de euro in plus si sa nu am probleme 50-60000 decit sa ma reped la cele ieftine.Mos Craciun si masini bune&ieftine nu exista....

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

allroad a zis bine : uzurile volanului si a schimbatorului de viteze nu se pot ascunde ( atentie daca vezi pe schimbator husa noua ia-o jos urgent!) si as mai zice sa verifici ca usile sa se inchida usor ( inclusiv haionul ) sa nu trebuiasca sa le trantesti! La cuplarea in 4X4 in afara faptului ca se aprinde un bec la bord nu poti verifica decat pe o panta sau pe iarba umeda unde daca patinezi cu tractiunea spate , dupa cuplarea in 4X4 masina nu mai are voie sa patineze.

0745634366
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Sa inteleg ca este un singur bec cind cuplez pe 4L si 4H ?

Deci nu exista nici o posibilitate de verificare decit daca ies in proba(si la nemti nu prea ai unde sa o iei pe coclauri)

Stiu ca ar trebui sa aiba la park numere universale care sa mearga puse pe orice masina...dar ma astept la ce este mai rau.... :sr

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Sfatul meu de cunoscator in ale pietii auto di Germania:

-achizitia din parcurile de pe site-uri gen mobile si autoscout prezinta unele riscuri.

-achizitia unei masini "uzate" de la reprezentanta sau dealeri oficiali este cea mai buna optiune,ai masina cu istoric si cu intretinerea facuta numai la ei in atelier specializat

-un 4x4 in germania nu este riscanta din punctul de vedere al nefunctionalitatii tractiunii integrale,majoritatea le folosesc la tras diferite remorci,ferme,tractari,barci ETC si la deplasari de iarna.

-cel care vinde masina din parc,il intereseaza doar castigul lui la acea masina,din punctul lui de vedere masina este PERFECTA insa in realitate el nici nu stie sa cupleze fata sau reductorul.

-elemente ca,discuri de frana,volan,schimbator,pedale nu sunt relevante la un 4x4(poate sa lucreze la o ferma sau in constructii si atunci o masina la 40.000 KM arata la aceste elemente ca si una de 200.000 pe autostrada)

-de obicei sunt masini de iarna si umblate mult pe strazi cu sare(clorura)ori masini din zona de mare =sasiu,caroserie cu rugina si suruburi blocate pentru ca nu prea le spala pe sub sasiu.

 

ar mai fi de spus dar nu prea am timp,asa ca NOROC sa ai!

Pajero
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Apreciez interesul si ajutorul acordat pentru care va multumesc!

 

M-am gindit si eu ca masinile fiind in HAMBURG clima este mai sarata(ca si in Constanta)si pot fi probleme cu rugina.Oricum zic eu ca nu ma voi repezi si daca va fi sa nu gasesc ceva care sa corespunda....ma intorc cu altceva pentru revinzare si apoi o iau de la capat.Este o situatie pe care nu o doresc dar nu imi pot permite sa iau teapa....

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Iata ce am mai gasit....

 

 

Zece sfaturi utile pentru cumpararea unei masini second-hand

 

 

Tot mai multe ocazii se intalnesc pe piata. Dar cum sa ne asiguram ca nu vom fi dezamagiti de alegerea facuta? Invata sa recunosti defectele ascunse!

 

In rubricile de mica publicitate si pe internet sunt din ce in ce mai multe anunturi de vanzare a autoturismelor. Acest lucru ne-a sugerat ideea de a face cunoscute cumparatorilor 10 teste simple pe care trebuie sa le aplice unui autoturism inainte de a-l cumpara, pentru a evita surprizele neplacute si cheltuielile suplimentare cauzate de unele defecte ascunse. Trebuie sa fiti precauti cand faceti o astfel de achizitie, deoarece vanzatorii au grija sa dea autoturismului respectiv un aspect cat mai atragator inainte de a-l pune in vanzare.

 

1. Kilometrajul

Este un criteriu de apreciere a starii unui autoturism cu totul nesigur, pentru ca indicatorul poate fi "tras" inapoi printr-o operatie simpla (chiar si memoria calculatorului de bord poate fi usor modificata), sau a putut fi pur si simplu defect un timp oarecare, nemarcand in aceasta perioada kilometrajul sau marcandu-l gresit. Indicii mai obiective sunt anul fabricatiei autoturismului si data punerii lui in circulatie, cunoscand fiind ca, in medie, se circula circa 15.000-20.000 km anual. In acelasi timp, e bine de stiut ca un autoturism intretinut deficitar si care a circulat pe drumuri deteriorate 50.000 km poate fi mai uzat decat unul care a circulat 100.000 km cu ingrijiri deosebite.

 

2. Controlul exterior al caroseriei

De obicei, o masina adusa la vanzare a fost pregatita. De aceea, se impune un control atent "la exterior", mai ales ca acesta este un martos al unor eventuale accidente. Oricata grija se depune pentru efectuarea unei reparatii de tinichigerie, chituire si vopsire, caroseria ramane cu unele ondulatii care, privite "tangent" in lumina sau prin pipairea atenta cu varful degetelor pot fi depistate. Aceasta ne obliga, vazand portiunea reparata, sa controlam mai atent eventualele reparatii facute in acea zona si la partea mecanica.

 

3. Rugina

Se stie ca automobilele moderne au caroseria mai slaba decat partea mecanica, aceasta din urma putand supravietui, cu unele reparatii, mai mult decat "imbracamintea" autoturismului. Dusmanul ei principal fiind rugina, trebuie sa depistati daca aceasta exista. O veti cauta mai ales in zonele nevralgice, acolo unde apa si noroiul nu pot fi evacuate prea usor: praguri, partile inferioare ale usilor, in jurul farurilor, la aripi, etc. Coroziunea patrunde din interior spre exterior umfland vopseaua pe o mica portiune. Daca, la apasare, tabla prezinta o lipsa de elasticitate sau se perforeaza, caroseria prezinta un grad inalt de uzura. Aceste automobile "atinse" de rugina au circulat peste 100.000 km (sau 4-5ani) fara sa li se acorde ingrijirile necesare.

 

4. Controlul interior al vehicului

Starea tapiteriei si a covoraselor, manevrarea geamurilor, a usilor, a broastelor, functionarea aparatelor de bord, a luminilor si semnalizatoarelor, instalatia de incalzire si climatizare, stergatoarele, jocul tuturor comenzilor, starea generala de intretinere interioara, toate sunt indicii ce contribuie la formarea unei imagini asupra modului cum a fost folosita masina.

 

5. Motorul

Un motor, chiar curatat si spalat, cu unele cabluri, coliere, tuburi sau alte elemente auxiliare noi, nu ne poate insela si isi arata varsta si felul in care a fost exploatat. Daca privim numai suruburile si piulitele ne vom da seama cat de "vizitat" a fost, si ne putem intreba: "de ce"?

 

6. Pornirea

Un motor in stare buna trebuie sa porneasca la rece, fara a accelera, la 2-3 secunde de la manevrarea cheii de contact. Daca motorul porneste, este necesara o ascultare atenta de la "rece" la "cald". Orice zgomot suspect in functionarea sa, ca: batai, intreruperi, vibratii, sunt defecte mai mici sau mai mari in buna sa functionare. La accelerarea pe loc, motorul trebuie sa se tureze fara poticniri sau eforturi.

 

7. Cutia de viteze

Controlul se face in mers, pe sosea. Selectati treapta de viteze corespunzatoare vitezei de deplasare. Trecerea de la un raport de viteza la altul trebuie sa fie efectuata in ambele sensuri, fara zgomote sau piedici perceptibile la levier. La fiecare raport de viteza accelerati si decelerati scurt, pentru a fi siguri ca nu "sare" din viteza. Controlati cu atentie si fiti atenti ca, odata cu schimbarea vitezelor, sa nu auziti zgomote in cutie, diferential sau axa cardanica, indiferent daca ele sunt separate de motor (transmisie clasica, cu ax cardanic) sau sunt incorporate in solutiile "motor si tractiune fata" sau "motor si tractiune spate". Mentinand o buna bucata de timp o viteza normala de utilizare, diferentialul nu trebuie sa emita nici un zgomot anormal.

 

8. Directia

Proba se face in mers, pe un drum cat mai drept posibil. Viteza, nu exagerata, se mentine aceeasi in tot timpul probei. Luati mainile si lasati volanul liber cateva secunde pentru a va asigura ca masina pastreaza traiectoria. Acest test trebuie efectuat intr-o perioada cand nu bate vantul lateral, iar pneurile masinii sunt umflate egal. Asigurati-va, de asemenea, ca transmiterea comenzilor prin volan este imediat preluata de roti fara opintiri sau rotirea exagerata a volanului si fara zgomote la caseta de directie.

 

9. Frana

Este un element important pentru securitatea automobilului: proba trebuie facuta cu multa precautie, pentru a nu avea surprize nici in timpul probei si nici dupa aceea. Franele trebuie sa ne puna pe ganduri atunci cand: distanta de franare este prea mare, pedala are "cursa lunga", autoturismul "trage" intr-o parte la franare, se ivesc zgomote suspecte la placute sau tamburi, etc.

Atentie si la frana de mana!

 

10. Final

Daca aveti posibilitatea, este bine sa se faca si un control al masinii dupa ce a fost ridicata pe elevator sau rampa. Sub masina trebuia acordata mare atentie tuturor detaliilor: veti putea observa eventualele scurgeri la garnituri, reparatii, inlocuiri de piese, starea jantelor, a cablurilor si legaturilor si in general modul cum a fost intretinut autoturismul.

 

 

Sursa de inspiratie AUTOBIZZ.RO

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Uite aici ceva frumos, gata preparat, inainte sa pleci in D ...

 

Preţ: 10500 € neg.

Din anul: 1995

Telefon: 0752-984.984

Din judeţul: Maramures

Opţiuni: AC, suspensie Allmanemu, Snorkel, roţi 37", plus o bară de schimb cu troliu, supraînălţat, înmatriculat

 

Maxule a cui e asta?

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Frumos...dar nu este ceea ce caut....Mai mult de rally raid nu o sa fac.Plimbari de vara cu admirare de peisaj ...nu tin buzunarele mai mult(din pacate) :ha:

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Multumesc! :h5

A vazut Sibiul doar noaptea si rapid :sr ..ca era nerabdator sa ajunga acasa... :x :x

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Cu siguranta ii voi arata si muntele dar o vom face sa fie o placere pentru ambele parti...eu sa ma delectez si el sa isi etaleze muschii elegant...Daca totul merge bine ii luam un fratior mai mic si mai nazbitios cu care sa colindam padurile si sa il facem "porcusor" de noroi :ha: .

 

Deocamdata trebuie sa avem grija mare unul de celalalt sa peticim pusculita la loc...ca ne uitam amindoi si ii vedem fundul gol :P

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie PAJERO SPORT

 

Multumesc tuturor de urari...

In Apuseni as veni dar voi fi pieton 3 luni pentru exces de viteza....Cind mergeam la aeroport (pentru masina) am cazut in plasa celor din VAlul lui Traian si la 2 nopatea..am furat-o cu 120km/h in localitate si 248 de ron in 48 ore.

Invata din experienta altora....ca pina inveti din a ta...mori.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use