Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Insa turbo Dakar,Sahara sau Ranger?

vitaraionut

Postări Recomandate

Buna colegi,sunt începător si as avea cateva nelămuriri in privința noul meu Jimny la care recent mi-am pus la arcuri înălțătoare de 4,5 cm si nu stiu ce model de cauciucuri ar gi mai bun pentru mine intre însă turbo ranger , Dakar sau Sahara? Precizez ca umblu mult pe asfalt dar am nevoie si in teren. As ofta mai mult intre Dakar si Sahara dar am citit pe forum si am vazut ca unii spun ca nu se pot echilibra sau ca sunt probleme pe asfaltul ud, ce m-ati sfătui ? Va multumesc Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Insa turbo Dakar,Sahara sau Ranger?

Si eu am fost in dilema asta pe un pinin , il folosesc ca masina de zi de zi si in weekend ture offroad. Am luat ranger , si pana acum sunt multumit , daca nu bagi noroaie argiloase sau sleauri adanci sunt oki , nu huruie pe noroi lejer fac fata.

Link spre comentariu

Eu am Sahara si pot spune ca acele ''crampoane'' mici si destul de apropiate se cam incarca repede cu noroi, de tinut au tinut bine, am folosit masina destul pe asfalt, uneori mi se par mai silentioase decat gumele de iarna puse pe turism :)

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu

bfgoodrich mt km2 sau bfgoodrich at

Am parcurs 60 000 km in 5 ani cu MT 80% asfalt si inca mai duc , orice vei lua resapat este greu si se va distruge mai repede de 60 000 de km .

Mai bine bfgoodrich SH in conditie buna .

Am avut si insa turbo sahara cumparate de noi si le-am dat dupa 3000 de KM la jumatate de pret

Editat de marinionescu

Cine nu stie, si nu stie ca nu stie, e adormit, trezeste-l.

Cine nu stie, si stie ca nu stie, e invatacel, ajuta-l.

Cine stie, si stie ca stie, e invatat, insoteste-l.

Link spre comentariu