Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

gpl 1.3i samurai


Sicilianu
 Share

Recommended Posts

Re: gpl 1.3i samurai

 

Salutare

 

Am avut Samurai SJ80 (pe arcuri elicoidale) si era suportabil. Rigid dar suportabil. Vitara mi se pare nitel mai comoda.

Samurai-ul clasic pe arcuri lamelare scutura mai tare. Montare de arcuri elicoidale pe un samurai clasic e mai dificil.

 

Din amintiri minitehnicus recomanda mai degraba "arcuri de Wrangler pe spate și RUF, arcurile spate mutate pe fata, cu performante incredibile, confort...etc, kit de montaj super simplu, în câteva suruburi. "

 

http://forum.club4x4.ro/archive/index.php/t-88771.html

 

Spor

 

Robert

Link to comment
Share on other sites

Re: gpl 1.3i samurai

 

In priciupiu poti sa il duci. Nu prea cred ca se uita RAR-istii la ce suspensie ai tu acolo. Daca pui arcuri de YJ si faci RUF la puntea din fata nu cred ca va observa nimeni. Asta daca aceste operatiuni nu il inalta excesiv.

Exista si kit-uri de suspensie cum ar fi cel de la OME. Cu aceasta suspensie confortul este putin marit. Masina v-a scutura ceva mai putin.

Modificarea cu arcurile elicoidale, cum de altfel a scris si colegul mai sus, e destul de complicata si trebuie sa te gandesti bine pt ca aceasta modificare v-a mai aduce inca cateva cu dansa.

 

 

Cat despre instalatia de gaz nu stiu sa iti zic, dar probabil ca dupa montarea sistemului sa creasca consumul putin.

Cand aveam Samurai, cam atat scoteam si eu in oras, 10/11 cu anvelope de 31/10.5/15 All Terrain. Eu zic ca e un consum decent pe benzina, gandeste-te bine daca merita investitia de GPL.

Edited by MihaiK
Link to comment
Share on other sites

Re: gpl 1.3i samurai

 

In priciupiu poti sa il duci. Nu prea cred ca se uita RAR-istii la ce suspensie ai tu acolo. Daca pui arcuri de YJ si faci RUF la puntea din fata nu cred ca va observa nimeni. Asta daca aceste operatiuni nu il inalta excesiv.

Exista si kit-uri de suspensie cum ar fi cel de la OME. Cu aceasta suspensie confortul este putin marit. Masina v-a scutura ceva mai putin.

Modificarea cu arcurile elicoidale, cum de altfel a scris si colegul mai sus, e destul de complicata si trebuie sa te gandesti bine pt ca aceasta modificare v-a mai aduce inca cateva cu dansa.

 

 

Cat despre instalatia de gaz nu stiu sa iti zic, dar probabil ca dupa montarea sistemului sa creasca consumul putin.

Cand aveam Samurai, cam atat scoteam si eu in oras, 10/11 cu anvelope de 31/10.5/15 All Terrain. Eu zic ca e un consum decent pe benzina, gandeste-te bine daca merita investitia de GPL.

 

De ce sa nu merite investitia? Costa 500 euro o instalatie secventiala buna. Nu stiu cum e la Samurai, dar Feroza mea consuma 12 13 benzina in Bucuresti cu 30 uri, iar pe gaz fix la fel. Deci la 1.9 lei cat e gazul, mergi de te plictisesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: gpl 1.3i samurai

 

De ce sa nu merite investitia? Costa 500 euro o instalatie secventiala buna. Nu stiu cum e la Samurai, dar Feroza mea consuma 12 13 benzina in Bucuresti cu 30 uri, iar pe gaz fix la fel. Deci la 1.9 lei cat e gazul, mergi de te plictisesti.

 

De unde iei cu 1.9 lei gazul? :shock:

 

Ontopic: Samurai 1.3 51kw '98 cu Simex Insa Turbo 195/85/15 scot un mixt de 9-10L. Probabil doar prin oras undeva 11-12L.

Totusi...unde pui butelia de gaz?

Go big or go home.
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use