Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie Samurai


MudMan
 Share

Recommended Posts

Noroc colegilor de pe forum.

Am cateva nelamuriri in legatura cu aceasta masinuta si sper ca voi sa ma puteti ajuta sa imi pun gandurile in ordine.

 

1.Diferente majore si preferinte legate de motorizare.

 

-Ma intereseaza sa stiu consumul dar si preferintele posesorilor pentru motorizarile de 1.3 benzina(carburatie sau injectie) si 1.9 diesel.

 

-Avantaje si dezavantare pentru fiecare in parte.

 

2.De asemenea as vrea sa stiu care ar fi taxa de inmatriculare pentru un Samurai 1.9 diesel 2002, autoutilitara. Si in acelasi timp pentru un benzinar.

 

Multumesc anticipat!

Mud treatment is the best treatment!
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

2.De asemenea as vrea sa stiu care ar fi taxa de inmatriculare pentru un Samurai 1.9 diesel 2002, autoutilitara. Si in acelasi timp pentru un benzinar.

 

Multumesc anticipat!

 

Cel mai bine calculezi la (oficial) singur, nu e greu: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/AsistentaContribuabili_r/calculator_taxe/taxa_timbru_2015.html

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Recomand 1.3 injectie. Daca va fi folosita in offroad.

Ar trebui sa ne zici la ce vei folosi masina.

Pate ca in anumite situatii ar fi recomandat si diesel-ul. Desi vorbind de Samurai nu as crede. Toata distractia s-ar topi.

Daca nu faci zilnic naveta cu masina nu cred ca ar fi vreo problema legata de consum, deoarece Sami stoc are un consum decent. Dupa.... este undeva in spatele listei, daca o mai fi pe lista.

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Scopul masinii ar fi urmatorul: 15-20 km in Bucuresti zilnic in conditii de trafic intens si off-road ocazional. Cum s-ar spune o masina de toate zilele. Va fi folosita la ambele si intentionez sa o echipez cu MT.

 

P.S.:Multumesc Nessum!

Edited by MudMan
Mud treatment is the best treatment!
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Scopul masinii ar fi urmatorul: 15-20 km in Bucuresti zilnic in conditii de trafic intens si off-road ocazional. Cum s-ar spune o masina de toate zilele. Va fi folosita la ambele si intentionez sa o echipez cu MT.

 

P.S.:Multumesc Nessum!

 

Cu placere!

In cazul asta nu e mai bine sa te gandesti la Jimny? Ce ceva mai confortabil.

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Nu sunt extrem de interesat de confort si in acelasi timp Jimny depaseste bugetul. Samuraiul ma atrage mai mult decat un Jimny.

Mud treatment is the best treatment!
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Salutare,

 

Taxa pt turism 1.3 benzina: 416-455 euro functie de norma de poluare

Taxa pt utilitara 1.9 diesel: 380 EUR daca e EUR2. RCA si vigneta mai scumpe.

 

Samu cu motor 1.3 benzina e bine echilibrat si laudat de colegii de forum. Mie mi-a placut al meu. Nu stiu sa zic de diesel.

 

Sfatul meu:

- Samu e tractoras. E spartan, e fain, atrage priviri.... dar e si o masina conceputa acum 30 de ani. E genul de masina care o iei cu inima :grin: E bine sa fii sigur ca e ceea ce iti doresti

- Arcuri lamelare... te tin salele?

- Un Samurai bun inmatriculat greu gasesti sub 3000 EUR. Poate vezi anunturi cu masini "perfecte" aduse de afara la 1500 eur dar nu uita sa adaugi 450 taxa + 250 RAR si restul costurilor de inmatriculare + XYZ EUR tinichigerie + abc EUR revizie (consumabile, distributie, revizie punti, cruci cardanice samd si etc). Un set de MT-uri e de la 400 EUR in sus (300 daca vrei resapate).

 

La un pret similar Samuraiului gasesti si Vitara care e mai confortabila pe sosea si face fata linistit off-roadului mediu.

 

Bafta

 

Robert

Edited by ERR
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Salutare,

 

Taxa pt turism 1.3 benzina: 416-455 euro functie de norma de poluare

Taxa pt utilitara 1.9 diesel: 380 EUR daca e EUR2. RCA si vigneta mai scumpe.

 

Samu cu motor 1.3 benzina e bine echilibrat si laudat de colegii de forum. Mie mi-a placut al meu. Nu stiu sa zic de diesel.

 

Sfatul meu:

- Samu e tractoras. E spartan, e fain, atrage priviri.... dar e si o masina conceputa acum 30 de ani. E genul de masina care o iei cu inima :grin: E bine sa fii sigur ca e ceea ce iti doresti

- Arcuri lamelare... te tin salele?

- Un Samurai bun inmatriculat greu gasesti sub 3000 EUR. Poate vezi anunturi cu masini "perfecte" aduse de afara la 1500 eur dar nu uita sa adaugi 450 taxa + 250 RAR si restul costurilor de inmatriculare + XYZ EUR tinichigerie + abc EUR revizie (consumabile, distributie, revizie punti, cruci cardanice samd si etc). Un set de MT-uri e de la 400 EUR in sus (300 daca vrei resapate).

 

La un pret similar Samuraiului gasesti si Vitara care e mai confortabila pe sosea si face fata linistit off-roadului mediu.

 

Bafta

 

Robert

 

In legatura cu taxa, lucrurile s-au clarificat deoarece masina pe care am gasit-o este EURO 3, autoutilitara si asta inseamna 95 de euro pe calculatorul sugerat de Nessum.

 

Tocmai pentru ca este un tractoras spartan m-a cucerit. Vitara nu ma incanta deloc, pe cand Samu indeplineste cerintele mele. Arcurile lamelare nu cred ca sunt o problema, dar voi da o tura pentru o impresie concreta. Masina nu pune probleme de tinichigerie ceea ce este un plus, iar in legatura cu revizia cred ca este o problema cu care trebuie sa te impaci cand cumperi o astfel de masina:ha1:ha1

Mud treatment is the best treatment!
Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Ideal pentru tine este un Samurai de dupa 1999, modelul cu arcuri elicoidale si motor 1.3 injectie. Este un fel de Jimny deghizat in Samurai :wink:

Ar mai fi un model, dar colegii poate cunosc mai bine, asa numitul SJ500, Samurai cu motor de 1.6 (G16A) de pe Vitara. Si el este, un Samurai mai ... "rafinat".

Variantele cu 1.3 carburatie, nu sunt rele dar o sa te necajeasca putin. Se infunda, nu trage, merge in 2, in 3, in 5, numa in 4 nu... Stiu si oameni care au pus carburator de Dacie si merg masinutele ca rachetele ! :grin:

Off-Road in Waldland

Link to comment
Share on other sites

Re: Sfat achizitie Samurai

 

Multumesc pentru sfat Cristian! Cat despre vechimea masinii sunt de acord cu ce ai spus si in felul asta scap si de problema arcurilor lamelare.

 

As vrea mai multe detalii legate de avantajele si dezavantajele si diferentele dintre injectie si carburatie?

Edited by MudMan
Mud treatment is the best treatment!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Re: Sfat achizitie Samurai

 

In final am ajuns la un SJ80, fabricat in 1998.

1313487544_File_000(1).thumb.jpeg.872484c43540b29c7c7bed298fbf3975.jpeg

Am scos-o de doua ori la cafea (la padure) si incepem sa ne cunoastem :grin:

Deja se profileaza in minte niste modificari pe care domnisoara le va "suferi".

Mud treatment is the best treatment!
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use