Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Diferential autoblocant Duster


R.G
 Share

Recommended Posts

Re: Diferential autoblocant Duster

 

Are. Bine... functionalitatea lui e limitata in teren, mai mult zgomot decat actiune, dar poate sa reprezinte micul impuls necesar pentru a iesi din situatii cacacioase.

Nu poate fi comparat cu EDL/traction control al SUV-urilor consacrate.

Link to comment
Share on other sites

Re: Diferential autoblocant Duster

 

arata si mie unde ai citit ca nu are:)

 

cu esp off cine franeaza roata?

 

ABS-ul?

Nu confundati acronimele va rog:grin:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link to comment
Share on other sites

Re: Diferential autoblocant Duster

 

abs = lucreaza la franare. abs nu franeaza roata cand nu apesi pedala....

 

la accelerare are fix edl, indiferent cum l-ar numi producatorul. apropo are si descend hill electronic, are probabil softul de quasquai. va zic ce am testat, voi nu si nu

 

repet intrebarea, la ph1 se comporta la fel?

Edited by B0GD4N
Link to comment
Share on other sites

Re: Diferential autoblocant Duster

 

Mai Bogdan, pana nu mergi cu o masina full locker ( din alea mecanice-adevarate si nu trebi din vreo aplicatie sau tastatura ) nu o sa realizezi ce diferenta IMENSA este intre cele doua sisteme.

Nu zic ca blocantele astea electronice nu sunt ceva mai mult decat diferentialele deschise , dar sa stii ca prea multe parale in teren nu fac. Daca nu ar fi asa, demult ARB si alte firme ce produc full locker sau lsd sau clasicele autoblocante ar fi in faliment, zau .

Deci, zic sa vii cu noi la o tura modesta, ca sa vezi diferentele ( pe care eu le vad si stiu dar dumneata inca nu) si sa discutam trebi serioase, de exemplu ce blocante mecanice putem instala pe Duster

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: Diferential autoblocant Duster

 

Bogdan , cauta pe facebook grupul Dacia Duster Trails & Technical si acolo o sa gasesti multe raspunsuri, PH2 difera un pic de PH1 la modul de functionare in 4x4, au umblat un pic la soft, intra pe grup, baietii au testat, verificat, comparat multe lucruri.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: Diferential autoblocant Duster

 

In principiu daca are ESP in dotare are si functia aia inglobata care incearca sa franeze scurt roata care patineaza sau este "in aer".

:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salut, urmeaza sa iau si eu un duster ph2 din ce am citit aici, 2015-2016 mai exact, si am inceput sa fac o mica lista cu modificari pt off-road mai lejer, un kit de inaltare, un troliu etc si dintr-o discutie in alta am auzit ca dusterul ar avea probleme cu diferentialul spate? Nu mai gasesc discutia, dar din ce am inteles dupa un timp mai scurt decat la alte masini acesta "pica". Citind si discutia de aici, inteleg ca un LSD e util doar pt off-road mai greu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Diferentialul merita! Eu il am, pe cel de spate de tip torsen b;

mai intai vreau sa va spun ca toate dusterele care au acel buton de esp au acest EDL

El functioneaza in modul 4X4 Lock cu ESPul dezactivat(asa zic eu cand apas pe acel buton), prin franarea rotii care patineaza

Diferenta dintre el si un diferential mecanic este foarte mare

Adica este ca si cum te joci un joc pe calculator cu multe detalii(cel mecanic) si apoi te joci acelasi joc pe telefon si nu mai e asa frumos si functioneaza si mai prost

Acel EDL pune frana pe roata ce patineaza,deci apare o rezistenta si conduce la dezactivarea 4x4 mai rapid

 

 

Un LSD distribuie mecanic puterea intre roti in momentul in care o roata se invarte de 3 ori mai mult decat cealalta,este mult mai eficient si mai rapid decat acea frana

Sunt intrebari daca acesta poate intra in mers, el poate functiona doar cand intra putere in diferentialul masinii deci ca sa fiu sigur merg in 4x2 pe strada

Cel de fata ma gandesc sa il iau dupa ce l am vazut pe cel de spate cum functioneaza, diferenta este uriasa, dar nu stiu cum se comporta acesta la viteza pe drum si mai am de studiat

Masina (Dusterul) este luata pentru hobby,nu dn alt motiv si merge pe aceleasi drumuri pe care merg si alte masini de offroad

Daca vreti o sa pun si un filmulet cu functionarea acestui diferential

 

 

 

Acum sa vorbim despre dezactivarea 4x4

Dezactivarea 4x4 se intampla, si este un lucru care daca ti se intampla ti se intampla in cele mai naspa momente si masina ramane ca un magar in panta(pe drept nu ramane niciodata)

Dezactivarea se intampla dupa ce ai chinuit ,=masina in penti cu inclinatie si stai pe loc pana iesi sau inaintezi foarte putin(dat in gura pe scurt)

Dupa ce se dezactiveaza prima data, o lasi putin cum vrei(motor oprit /pornit) pana scade temperatura(nicaieri nu scrie clar unde se incinge, in unele locuri scrie ca in cutie la ulei, altii zic ca in diferential la acei elctromagneti)

Caut solutii si pentru rezolvarea acestei probleme

In opinia mea si dupa gandirea mea,acel edl contribuie la dezactivarea 4x4

Edited by tedipop16
Link to comment
Share on other sites

Vreau sa mentionez si pentru cei care zic ca nu ai nevoie (cei care au duster)eu am simtit nevoia de mai multe ori(stiam ca exista asa ceva de mult timp)

Cu el poti sa treci o panta in care necesita trolieri si alte nebunii direct

Masina vede drumuri foarte rele si o singura problema am avut pana acum(cand mi s a dezactivat 4x4 intr o panta cu o inclinatie destul de mare)

Daca e nevoie o povestesc si pe aia

Exista rezolvari si pentru 4x4 din cate am inteles

O sa ma intorc cu videoclipul cu diferentialul (am si cu si fara diferential mecanic la exact acelasi obstacol si diferenta e clara)

Edited by tedipop16
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use