Razvan Dinescu Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 (edited) Ce avem noi aicea? http://anvelomag.ro/anvelope-vara-cst-by-maxxis-by-maxxis-cl18-38-12-5r15-vara-12-5-38-15- Stiu doar 2 persoane care au asa ceva CST by Maxxis. Adi (Mergi ori Crapa) are 36-uri, arata impresionant cu 12.5 latime.. nu stiu cum descarca si Adrian pe Disco 1 - BATOR 31-uri profil diferit putin la crampoanele/ciocurile exterioare.. astea le-am vazut si nu descarca ca Silverstone. O varinata interesanta ca pret, sunt usoare, nu sunt reconstruite se pare si ofera marimi mari chiar si 38. De la Adi stiu ca sunt in realitate un pic mai mici decat marimea delclarata... adica 36 e 35 si probabil tot asa. Mai stie cineva ceva de ele? M-ar interesa sa stiu cum descarca fata de Silverstone si fata de Insa Turbo ambele profil Simex. Multumesc, Edited January 22, 2017 by Astral Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
symy139 Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Re: Cst ? Am apucat sa merg putin cu o vitara cu 31 CST, deci nu pot sa fiu prea obiectiv. In schimb am mers mult cu 31 simex si 31 resapat. Ca si o ordine a prioritatilor le-as pune ceva de genul: Silverstone, Cst, Insa( sau orice resapat tip simex). Silverstone se uzeaza repede pe asfalt, apoi as considera CST ul, apoi Insa. Silverstone descarca mai bine in teren, are crampoanele laterale mai proeminente, apoi Insa si Cst le-as pune pe aceasi pozitie, unul avand profilul asemanator cu Silverstone, iar CST-ul fiind mai moale ca si cauciuc decat Insa. CST-ul l-as incadra la anvelopa MT mai mult, dupa profilul lateral decat in aceasi oala cu profilul Simex. Singurele lucruri care ar fi de verificat e durabilitatea in exploatare in off-road, si uzura on road. Eu le-as considera MT, deci as abuza de ele 50 - 50. Pretul este atractiv, profilul foarte interesant, daca mai si tin, eu zic ca e o alegere buna. Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Re: Cst ? CST-ul l-as incadra la anvelopa MT mai mult, dupa profilul lateral decat in aceasi oala cu profilul Simex. Nu consider ca e ok de pus in categoria MT ca un BFG MT sau altele de genul asta. Are profilul la fel de agresiv ca orice profil Simex. Am pus asa ceva pe un Patrol. 36x12,5x16 Avantajul lor e pretul si gama de dimensiuni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Re: Cst ? Profilul e de BF km1, am mers cativa ani pe asa ceva ... Se incarca rapid de noroi si la clisa se fac linoleu =slick ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Re: Cst ? 1 la mana dimensiunea din link e mult prea mare ptr Patrol RD28T 2 la mana profilul este de fapt un mix intre doua profile (lateralele sunt tip Simex si interiorul gen Federal Couragia) Vad ca rusii le-au testat deja ... https://www.youtube.com/watch?v=BJhECE7Z3L8 consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted December 21, 2016 Share Posted December 21, 2016 Re: CST by Maxxis? ... adica 36 e 35 si probabil tot asa... Am masurat roata de 36"x12,5x16 si avea aproape 910 de mm diametru. Deci, e mai mult 36 decat 35" Link to comment Share on other sites More sharing options...
YCE Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 (edited) Re: Cst ? Am vazut ca sunt 2 variante: C888 (mai "cuminti") si CL18 (mai putin cuminti :D) Alte experiente cu Maxxis CST? Ma gandesc sa iau un set de 32/33" pt Sammy (rapoartele in punti sunt 5.1, in loc de 3.7..) La Intalnirea de la Comana, nea'IMS zicea ca pe asfalt fac zgomot la jumatate fata de insa turbo. Nu le testase inca in offroad.. Later Edit: tocmai ce am vb cu userul Bogdan (olx) si "Atentie!!! CST CL18 sunt anvelope diagonale (nu au insertie metalica) si sunt strict de noroi. Nu se pot folosi pe asfalt!" Pai ce facem in cazul asta?! Edited January 22, 2017 by YCE ex-Iulika0069 Link to comment Share on other sites More sharing options...
satmovi Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Salutare. A mai incercat cineva intre timp aceste cauciucuri? Eu am avut simex(silvestone) dar se mananca prea repede pt ca fac multi kilometri. Am avut si reesapate profil simex, dar sunt tari ca piatra, muult mai bune simexurile. Momentan am cooper stt pro, care se descurca nesperat de bine, rezista la uzura etc.. dar parca vreau ceva mai agresiv totusi. Sunt curios de la altii care au CST... se pot folosi pe asfalt, cum rezista la uzura, cum sunt in teren, avantaje dezavantaje... Din ce am auzit nu e asa moale cauciucul ca la simex si ca sunt mai slabe pe lateral, nu se poate lasa asa mult presiunea. Se pare ca e si o problema cu stocurile in perioada asta, nu se prea gasesc nici CST-uri si nici Sileverstone... 35 r15. Merci, Ovidiu Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Inca n-am vazut cum si cand se taie un CST dar sunt curios in continuare sa aflu cand ci cum crapa ) , dar la un punctaj general le dau nu mai mult decat 80% din eficienta totala a unui simex , in conditiile pentru care au fost facute sa exceleze- padurea ... pe asfalt n-am avut ocazia ... si nici nu e logic sa le sa pui pe asfalt ... Fabricantul ( orice producator ) unei anvelope ( oricare ar fi ea , comuna ori specializata , de uz general ori de nisa ) ) nu e prost , stie exact cum sa evalueze pretul per km/per eficienta ... la orice guma , cat dai atata face ... In cazul de fata se aplica intocmai ...daca sunt exceptii , eu , nu le-am aflat .... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobrra Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 (edited) Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Observatie : sunt tot chinezisme care pe asfalt se tocesc la fel de repede ca si silverstone, iar ca performanta in teren .. nu se pot compara cu silverston datorita faptului ca acestea nu mai au sens de rotatie si de acolo si descarcatul este cu totul si cu totul altul. deci pana acum punct forte doar silverston. in comparatie cu alt MT da este mult superior. deci nu ramane decat avantajul omniprezent PRETUL :wink: Edited December 11, 2017 by Astral Prahova 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
satmovi Posted December 11, 2017 Share Posted December 11, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Nu urmaresc 100% performantele in offroad, stiu ca silverstone e foarte bun, am avut... problema e ca fac multi km(~18k pe an) si as dori ceva intre MT si simex. Da, stiu... trepador, dar nu ma indur sa dau pe ele dublu fata de cst sau stt pro. Vreau sa pareri de la oameni care au pe masina CST si umbla cu ele si pe asfalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan Dinescu Posted December 12, 2017 Author Share Posted December 12, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? am 36 CST pe asfalt zici ca sunt cu AT-uri ca vibratii si jocuri dar sunt zgomotoase ca si Silverstone. Nu sunt la fel de bune ca Silverstone la noroi dar in rest sunt peste orice MT. Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Ca sa spargem nitel cutia pandorei la buci: Trepadoarele pe noroi sunt o mizerie ... chiar daca ai cu ce le descarca ...Arata bine, nimic de zis dar chiar si cu motor intepat ...canci descarcare. CST-ul asta la cei cativa km pe asfalt de asemenea mi s-au parut o mizerie... uruie ca dracu ...simexu e mic copil. Sa va mai zic ca MT-ul (orice MT) in combinatie cu un lant adecvat dau clasa la Simexuri din orice pozitie? consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
satmovi Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Multumesc pentru opinii! Si care ar fi lanturile recomandate pt niste mt-uri de 35 care incap cam la limita. Ma intereseaza sa fie usor de instalat, ca nu vreau sa pierd ore intregi punand lanturi pe roti :) Cum afecteaza transmisia aceste lanturi? Chiar nu stiu, tot timpul m-am ferit de pus lanturi :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted December 12, 2017 Share Posted December 12, 2017 (edited) Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Exista RUUD si restul lanturilor ...e de preferat sa le pui inainte sa fii in mizerie ...ca te mozolesti grav ...Inainte de orice ...poate gasesti la un coleg sa-ti imprumute macar un set sa vezi despre ce e vorba...ca munca si ca utilitate... Edited December 13, 2017 by Astral consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucicanu Posted December 22, 2017 Share Posted December 22, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Ca sa spargem nitel cutia pandorei la buci: Trepadoarele pe noroi sunt o mizerie ... chiar daca ai cu ce le descarca ...Arata bine, nimic de zis dar chiar si cu motor intepat ...canci descarcare. CST-ul asta la cei cativa km pe asfalt de asemenea mi s-au parut o mizerie... uruie ca dracu ...simexu e mic copil. Sa va mai zic ca MT-ul (orice MT) in combinatie cu un lant adecvat dau clasa la Simexuri din orice pozitie? Adevarat partea cu Trepadorul. LUCIAN Link to comment Share on other sites More sharing options...
satmovi Posted December 22, 2017 Share Posted December 22, 2017 Re: Anvelope "Vara" CST by MAXXIS ? Mai e cineva care foloseste CST-uri si poate sa-si dea cu parerea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts