Cristi S Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 (edited) Salutari. Regasiti mai jos un scurt documentar cu privire la Aro 16 si alte cateva prototipuri concepute de catre inginerul Marian Badita. Un lucru interesant se precizeaza incepand cu minutul 28. Aici incepe sa vorbeasca despre avantajele suspensiei independente in off road, comparativ cu puntile rigide. Argumentele vin din partea unui inginer care, in opinia mea, are mai multe cunoștințe tehnice decat o parte din noi forumistii. Sunt de acord cu faptul ca avantajul puntii rigide este reprezentat de faptul ca poate sa suporte o sarcina mai mare si lipsa unor planetare "mobile" o face mai rezistenta, dar, dupa parerea mea, nu avantajează in orice situatie de off road, si mai ales on road, un autovehicul. [video=youtube;UXz5G-V9HsI] Edited January 26, 2017 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Re: Istoric Aro 16 si un interviu cu inginerul Marian Badita Superioritatea puntii cu bascule a sustinut-o cu argumente, cu ceva vreme in urma, si Don Luigi si chiar spunea intr-un topic, pe undeva pe forumul nostru, ca asta e viitorul.... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
AXP Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Re: Istoric Aro 16 si un interviu cu inginerul Marian Badita Scuze de off topic. Multi dintre noi cunoastem versarilitatea Pinzgauer, insa cred ca putin cunosc pe ce punti sta "bunicuta" de la Austria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 (edited) Re: Istoric Aro 16 si un interviu cu inginerul Marian Badita discutia cu ce punti si ce solutii tehnice e clar vasta si nu cred ca ne ajunge tot forumul sa ne destrabalam in argumente pro si contra din experienta mea personala pot sa spun ca este foarte importanta destinatia masinii, adica pt ce tip de teren si tip de off-road vrei sa o folosesti daca vrei rally raid si viteze mari ombinate cu un coNfort mai bun cea mai buna variant e bascule pe fata punte rigida spate, daca vrei bolovani rockcrowler si dat cu masina in orice rahat pana cedeaza,cea mai buna e rigida fata spate iar daca vrei destrabalare pe forestiere cu viteze mari :) iti iei Duster :) sau adopri o variant cu independent pe toate rotile :) parerea mea:) asa ca nu dati cu parul :) Edited January 27, 2017 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts