Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Landrover Santana, 1988


cotizo
 Share

Recommended Posts

IMG_1907.thumb.JPG.d69e4661a228966c2467a63dc7395aa3.JPGIMG_1908.thumb.JPG.5b49e1ce8228be90f67449f132ece093.JPGIMG_1904.thumb.JPG.cc5b9bd5df1fd1d749afb882b1bddf23.JPGM-a prins si pe mine microbul, se pare. Un LR ansamblat in Spania, din 1988, un fel de Seria 3 cu motor diesel aspirat de 2.5 si "facelift" pe stil Defender.

 

16833086_10211696943480800_1808114764_o.thumb.jpg.033d1a93afe2a3e09db0c6864668f100.jpg16810289_10211696943560802_2068330541_o.thumb.jpg.ef79ef57b0523b3afbfe2a2d13bb04f1.jpg16832817_10211696943680805_1838083097_o.thumb.jpg.ae339088da330083154f782d32bde66d.jpg

Edited by cotizo
Niciodata nu esti destul de paranoic...
Link to comment
Share on other sites

Re: Landrover Santana, 1988

 

IMG_1920.thumb.JPG.87430d299550655b0348034092923367.JPGIMG_1917.thumb.JPG.0805f815f9401db8a94096e30d862533.JPGIMG_1925.thumb.JPG.52016408f4f2e2534a24ab031eff7317.JPGIMG_1915.thumb.JPG.421140a7e4d38ddb18a1a14d890bcb4f.JPGIMG_1922.thumb.JPG.af7ddf71e05f57d83740b72996d26b52.JPGUpdate tehnic: rezolvat jocul de la directie, easy money, doar un surub slabit la releu, schimbat uleiurile si lichidul de racire ( mal si mizerie din belsug, am spalat sistemul o dimineata intreaga dupa ce i-am bagat o solutie de curatare). Pompa de vacuum e bye-bye, nu s-a prins nimeni ca trebuie pus si in carcasa ei ulei din cand in cand si mecanismul excentric de actionare s-a mancat fier pe fier, asa ca am comandat alta din Spania. Curge ulei din grupul fata, cred ca pe la simeringul de la iesirea cardanului. Un pic de motorina musteste pe langa vreo trei injectoare, saptamana viitoare le demontez si le trag o inspectie. Schimbat gluma de baterie cu una cinstita de 100A. Bateria e intr-o cutie sub scaunul soferului, iar locasul mai e prevazut cu o chestie exotica pe care am demontat-o ca sa ma prind cum functioneaza - pare sa fie un fel de intrerupator general, care functioneaza prin desurubarea sau insurubarea la loc a unui contact de bronz. Litrometrul nu functiona pentru ca plutitorul de plastic era plin de motorina - e demontabil, dar nu prea cred ca gasesc unul nou, asa ca am comandat tot ansamblul. Reparat si incuietoarea de la usa spate. Drept rasplata pentru toate acestea, ieri am facut prima pana de cauciuc ( roti cu camere old=school, ce sa faci, toata ziua am auzit ieri cum sa imi iau jante de defender sa trec si eu in civilizatia tubeless).

 

Poze cu aparatul misterios de sub scaun:

 

3.thumb.jpg.b7323f26f6b33f65a799c2f6c6589f85.jpg1.thumb.jpg.65a33bf0cf89d59cacbdcbd4ad7f1c05.jpg2.thumb.jpg.e1492bfc3aa214bec00d85fc94d5306d.jpg

Edited by cotizo
Niciodata nu esti destul de paranoic...
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use