Chronos Posted March 10, 2017 Author Share Posted March 10, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) deja nu imi mai place topicul nu ma intereseaza polemicile sau conflictele voastre, nu neg experienta voastra sau cunostintele voastre...etc ce spun eu este ceea ce am trait pe banii mei pe munca mea si pe masinile mele GC 5,9 este un motor foarte bun,faptul ca a fost facut in 1% ca si numar de masini,undeva sub 15 mii de bucati a fost doar ca sa dorit o serie limitata nu ca ar fi avut probleme in 1998 an cand a fost lansat si doar anul in care sa si vandut a fost cel mai rapid SUV din state si facea 0-60 mile in putin sub 7secunde revenind la motor este un motor Magnum de 360cubic inci derivat din celebrul si extra clasicul LS type un model de motor a carei fiabilitate a fost dovedita in peste 30 de ani de cand exista in fabricatie motorul de 5,9 producea conform datelor oficiale la acea vreme 265Cp si 460Nm nu mai stiu turatia am retinut doar valorile si scoate cu 20 de Cp mai mult ca motorul de 5,2 tot V8 si undeva la 30-40Nm in plus. de ce scoate asta? pai simplu au alt ax cu came ca e un clasic V cu axa cu came in bloc datorita acestui arbore cu came nou are o ridicare mai mare la supape si desiguri alti timpi de ciclu, evacuarea a fost modificata si optimizata,desigur e mai mare in diametru, iar chiulasele sunt de fonta monobloc(aici ziceau americanii ca ar fi problema ca la suprasarcini exista pericolul fisurarii lor,dar ca nu e grav pt ca fisurile nu dau nicaieri in sistemul de racire sau ungere,ci doar fisureaza pe animite zone datorita supraincalzirii si ca sunt motoare cu sute de mii care merg foarte bine si care la un rk au descoperit fisurile :)) aaa inca ceva inafara de arbore care parca e turnat din otel,nu din fonta! bielele si pistoanele sunt forjate cutia de viteze 46RE e o cutie mult imbunatatita fata de modelul 44 de pe 5,2 in plus 46RE e o cutie controlata de un calculator chiar daca la baza ea e defapt o cutie hidraulica clasica in 3 trepte la care i sa adaugat OD-ul,iar aceasta intra in protectie la 195km/h pur si simplu nu te mai lasa sa mergi mai sus. cutia de transfer(ce am avut eu cred ca era un NP249 este oarecum similara cu cea de patrol ,ambele fac transferul catre puntea fata prin Lant! le-am desfacut cu mana mea si pot sa spun ca asa este,pana si dimensiunile lantului sunt apropiate,la GC lantul e lat de 2 inci la patrol parca are 50mm,nu sunt sigur) legat de cardane...aici nu cred ca e asa mare scofala sa adaptezi niste cardane mai sanatoase cu niste cruci cardanice mai rezistente planetarele,daca pui RCV-uri sigur tin mai bine,eu ce am scris anterior e pt varianta stoc,iar aia cu intrat pe ravena si iti iese siguranta...sa fim seriosi :) am mai facut si noi off-road mai stim si deastea:) pe ravena nu am vazut si nu am patit dar pe mers drept am vazut ultima oara la Mures 2011 la open da nu mai stiu la cine despre caroserie,chiar daca e autoportanta si se torsioneaza,ea nu ramane asa,revine la starea normala,si intradevar daca stai cu roata spate pe bordura si deschizi haionul exista marele risc sa nu il mai poti inchide,dar te dai jos d epe bordura si se inchide bine si frumos.Nici la lada Niva cu care nu doar am mers prin denivelari dar cu care am si sarit de pe la cate 1-1,5metri in viteza si la care am dat cu jugul fata de pamant si am spart grupuri pe span si sarituri,nu a deformat caroseria neam,e drept ca ZJ-ul torsional e mai "slabut" ca variantele anterioare dar se comporta bine pt o utilizare fara sarituri restul..sunt povestile voastre si nu ma privesc dar GC-ul are 1,8tone ,cred ca e sub un patrol scurt ca greutate cred ca cel mai bine ar fi comparat cu patrolul de 4,2diesel sau benzina oricum la valorile de putere si cuplu GC-ul sta peste patrol la orice ora,in schimb puntile de patrol sunt peste D44/D30 asta e clar dar,GC-ul are o diversitate mare tare pt grupuri si rapoarte,iar la Patrol e cam penurie :) tot ce am exprimat mai sus sunt pareri si impresii personale,inafara de datele tehnice care sunt sub forma de citat,asa ca nu imi sariti in cap ca oricum sariti degeaba:) am avut si patrol si GC asa ca macar nu vorbesc din ce scrie pe net :) Salutare, Mi-a pomenit si Iwa si am vazut si din threadul tau cu GC5.9 ca esti pasionat. Ma bucur... Nu-ti fa griji, threadul se va intoarce unde trebuie :)...Sau asa sper :))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sean70 Posted March 10, 2017 Share Posted March 10, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Nu vreau sa va stric idila dar suntem la Bozioru si inca te asteptam nea Luigi sa masuram neassanu matali cu defectoru meu...si daca nu vii nu-i bai,e Razvan aici sa va reprezinte...daca infrange din nou nu e vreo noutate...:ha::ha: Discovery 4 2010 Discovery 2 2000 Defender 90 1997 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 (edited) Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Speram sa arunci un ochi... Pai asta vreau si eu sa aflu, cat de mare e KKt-u fiecareia :)))) In speta, Dana30 ...Gen, cat de repede se rupe in span, cu cauciucuri de 33, Silverstone, la un GC? Poti sa faci o comparatie, in procente aproximative, Dana30 cruci mici vs cruci mari vs chromoly ? Sau la ce marime de cauciucuri ar ceda fiecare? Sa zicem la off road agresiv.... Dana 30 nici nu ajunge la span cu 33-uri Silverstone ca deja e pocnita de mult timp :ha: Orice cruci ar avea tot degeaba . Pana si echipata cu RCV-uri tot = 0 -se va sparge grupul . Sfat: nu mai asocia offroad-ul agresiv cu puntile Dana 30 Parere : cu masina aceea se poate merge in alt fel decat cu span : la aderenta pentru ca are tot ce este nevoie : cuplu fffmare si cutie automata care asociate cu anvelope si presiune corespunzatoare fac toti banii . Eu inca cred ca aici se vorbea despre Jeep ,nu de alta dar mai sus (bineanteles ca nu am citit totul) am vazut comparatii intre Nissan si Land Rover :h5 P.S. Nu cred ca ai vrea sa stii cum se rup planetarele la puntile DANA 44 de la JK-uri :hi Edited March 11, 2017 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAROLOKW Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) P.S. Nu cred ca ai vrea sa stii cum se rup planetarele la puntile DANA 44 de la JK-uri :hi Alin nu contesta nimeni experienta ta cu si in Jeep-uri dar nici planetarele nu mai sunt ce erau pe vremuri:) eu m-am chinuit sa rup niste planetare vechi la o Lada(dau exemplul asta ca nu e vreo super masina si e considerata de toti sau de foarte multi un gunoi) si nu am reusit si am sfarsit prin a le schimba:) iar cand le-am pus pe cele noi am facut 160km din care vreo 80 pe asfalt si la o banala urcare am sprt grupul si am rupt si planetarele alea noi(una din ele) si pt ca nu imi venea sa cred am mai pus un set de planetare noi ca aveam,de la o comanda anterioara :) si le-am rupt si pe alea :) asa ca ulterior am schimbat bilele de la alea proaspat rupte pe tija veche pe care m-am chinuit cu greu sa o rup si din 3 seturi de planetare am refacut vechiul set si inca una de rezerva din cele noi :) si cu alea vechi a mers masina si inca mai merge :) am dat exemplul asta ca sa ma intelegi de ce nu cred ca la JK e vorba de altceva inafara de niste planetare fie mai slabute fie facute la limita rezistentei comparativ cu restul ansamblului masinii sau poate piesa aia dintre volan si scaun e elementul determinant:) apropo Cronos :) facand curat prin garaj am mai gasit niste relee de Jeep, niste becuri si un set de arcuri fata si spate noi, mai caut prin cutiile de prin pod si daca mai gasesc ceva iti spun ca poate ai nevoie sau iti folosesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chronos Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) @alin-jeep - Partea cu spanu era doar un exemplu/termen de comparatie...Iti inteleg si sfatul si parerea. Eu vreau sa aflu cu aproximatie situatiile in care se rup, tocmai ca sa pot sa folosesc masina in acele limite, pana imi fac timp de upgrades, ca doar nu o sa raman la 33-uri :)) Ai vazut vreo DAna 30 construita cu componente americane, cruci hd, axe etc ? Alea care le-ai vazut rupte ce foloseau, daca stii? Daca vrei sa elaborezi, n-ar fi rau, ca doar de-aia e forum, sa batem apa-n piua... Eu inca sper la niste exemple concrete de la diversi posesori de Jeep. Daca ati rupt planetare, spuneti, nu-i rusine :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 (edited) Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Nu vreau sa va stric idila dar suntem la Bozioru si inca te asteptam nea Luigi sa masuram neassanu matali cu defectoru meu...si daca nu vii nu-i bai,e Razvan aici sa va reprezinte...daca infrange din nou nu e vreo noutate...:ha::ha: Boier Mare , azi am facut o tura magistrala cu maestrul Bobaru , Nissan-ul a mers in blana ore bune , acul turometrului s-a blocat pe maxim , au fost trolieri , pene si alte alea. M-as bucura ca sa iti faci timp sa vii cu noi , ca la fiecare iesire ( noi iesim in fiecare we) drumul nostru trece pe langa pravalia matali. Avand in vedere sarbatoarea crestineasca precum si intalnirea voastra a posesorilor de Land Rover, ma abtin , pana luni , de la orice comment privind aceasta marca. Ma bucur nespus ca clubul proprietarilor de Nissan e in crestere cu noi membrii , fosti LR-isti si dincolo de diferentele ce ne separa , va vom fi mereu alaturi la greu , cu un troliu, cu o sufa, cu ce mai are patrolistu prin portbagaj. Am iesit tarziu din traseu , si cam epuizati , ca aveam de gand sa ma reped si pana la voi . Va doresc distractie placuta, noroi si petrecere pe masura orgoliilor voastre de LR-isti , adica MULT si MARE ;). Salutari la gashca si imi e dor de ea... Edited March 11, 2017 by nissan4x4 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) @alin-jeep - Partea cu spanu era doar un exemplu/termen de comparatie...Iti inteleg si sfatul si parerea. Eu vreau sa aflu cu aproximatie situatiile in care se rup, tocmai ca sa pot sa folosesc masina in acele limite, pana imi fac timp de upgrades, ca doar nu o sa raman la 33-uri :)) Ai vazut vreo DAna 30 construita cu componente americane, cruci hd, axe etc ? Alea care le-ai vazut rupte ce foloseau, daca stii? Daca vrei sa elaborezi, n-ar fi rau, ca doar de-aia e forum, sa batem apa-n piua... Eu inca sper la niste exemple concrete de la diversi posesori de Jeep. Daca ati rupt planetare, spuneti, nu-i rusine :)) Daca uiti de cuvantul ,,span" nu o sa se rupa nimic chiar cu anvelope agresive . Nu inteleg de ce tot ,,bati apa-n piua" :grin: cu reconstruirea puntilor cu componente americane (ambalate si laudate frumos)cand solutia este deja pusa in aplicare si verificata de altii (ca mine) -PUNTI de PATROL si ai tot ce trebuie la pret de tigari :old si le gasesti peste tot nu astepti dupa orice nimic luni de zile :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chronos Posted March 11, 2017 Author Share Posted March 11, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Daca uiti de cuvantul ,,span" nu o sa se rupa nimic chiar cu anvelope agresive . Nu inteleg de ce tot ,,bati apa-n piua" :grin: cu reconstruirea puntilor cu componente americane (ambalate si laudate frumos)cand solutia este deja pusa in aplicare si verificata de altii (ca mine) -PUNTI de PATROL si ai tot ce trebuie la pret de tigari :old si le gasesti peste tot nu astepti dupa orice nimic luni de zile :h5 LOL Azi am trecut pe la o firma care vinde piese de Jeep si am vazut Dana30 si R&P pentru ea de aproape . Recunosc ca mi-a pierit avantul...Inca odata, eu nu vreau sa raman cu puntile alea definitiv, doar voiam sa stiu daca merita sa le fac mici imbunatatiri pana le vine randu la alea de Patrol :) Ca sa nu ma scoata patrolistii prea des din padure la sufa :)))) Desi na, ma gandesc sa-i las sa se mai si bucure din cand in cand :))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
minitehnicusro Posted March 11, 2017 Share Posted March 11, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) LOL Azi am trecut pe la o firma care vinde piese de Jeep si am vazut Dana30 si R&P pentru ea de aproape . Recunosc ca mi-a pierit avantul...Inca odata, eu nu vreau sa raman cu puntile alea definitiv, doar voiam sa stiu daca merita sa le fac mici imbunatatiri pana le vine randu la alea de Patrol :) Ca sa nu ma scoata patrolistii prea des din padure la sufa :)))) Desi na, ma gandesc sa-i las sa se mai si bucure din cand in cand :))) R&P pentru Dana30 sunt cat cele de Samurai. 3x Suzuki Jimny 1x Suzuki Samurai Dacia DoubleCab 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eul Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) iar off topic... eu nu am vazut inca, inca... planetara de Jeep rupta in schimb, planetara de Patrol am vazut, adica am trait-o de-a binelea... cum sa zic, a cedat de la un 2,8, scurt, fara sa apuce sa caraie :ha: XJL... 4L Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) iar off topic... eu nu am vazut inca, inca... planetara de Jeep rupta in schimb, planetara de Patrol am vazut, adica am trait-o de-a binelea... cum sa zic, a cedat de la un 2,8, scurt, fara sa apuce sa caraie :ha: Deocamdata inca esti in garaj :ha: vorbim dupa ce incepi sa te dai cu masina si repet.... nu tot timpul masina e de vina:wink: :h5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chronos Posted March 12, 2017 Author Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Apropo, reductoarele Dana 300 sunt greu de gasit in RO/Europa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) iar off topic... eu nu am vazut inca, inca... planetara de Jeep rupta in schimb, planetara de Patrol am vazut, adica am trait-o de-a binelea... cum sa zic, a cedat de la un 2,8, scurt, fara sa apuce sa caraie :ha: Ei bine, tine minte planetara aia de Patrol rupta, e posibil sa nu mai vezi alta long time de aici incolo. In schimb, de ale matali .... o sa tot vezi (desi iti doresc sa umbli cu blandete si sa nu ai nevoie prea curand ) . Eu nu stiu JEEP-ist care sa nu care dupa el planetare si trusa de scule ... ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Eu nu stiu JEEP-ist care sa nu care dupa el planetare si trusa de scule ... pt ca la noi nu stie nimeni sa faca un Jeep, ca deh nu l-a facut mama lui din fabrica ;) :ha: hai ca v-am zis-o ca tot suntem off-topic. uite unul aici, comentariile sunt priceless: whatyareckon1 Wasn't this the guy that kept breaking stuff in other videos? looks like he got sick of it and spent a bit of money on doing it up. lol. Nicholas Klapsogiannis 100%achillguy only did it in reverse because someone told me a patrol on 40's couldn't get up it forward ---> pt faza de la 2:40 Ps. eu am avut VM Motori 2.8CRD pe Jeep, motor care multi spun ca e o petarda, si pot sa spun ca stoc vs 2.8 Patrol, la Patrol bubuiam motorul in 5 minute daca faceam ce am facut cu Jeep-ul pe span pe urcari din ce am apucat sa ma dau cu Patrolul nitel asta iarna (nu vara la 35-40 grade). muuuult mai usor se duce in temperatura patrolache... mno, ramaneam mai usor fara motor decat fara planetara :grin: comparatii-comparatii... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Apropo, reductoarele Dana 300 sunt greu de gasit in RO/Europa? In Ro-imposibil ,in Europa se mai gasesc da parca au aur in ele la ce pret se vand Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 (edited) Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) pt ca la noi nu stie nimeni sa faca un Jeep, ca deh nu l-a facut mama lui din fabrica ;) :ha: hai ca v-am zis-o ca tot suntem off-topic. uite unul aici, comentariile sunt priceless: Ps. eu am avut VM Motori 2.8CRD pe Jeep, motor care multi spun ca e o petarda, si pot sa spun ca stoc vs 2.8 Patrol, la Patrol bubuiam motorul in 5 minute daca faceam ce am facut cu Jeep-ul pe span pe urcari din ce am apucat sa ma dau cu Patrolul nitel asta iarna (nu vara la 35-40 grade). muuuult mai usor se duce in temperatura patrolache... mno, ramaneam mai usor fara motor decat fara planetara :grin: comparatii-comparatii... ,,pt ca la noi nu stie nimeni sa faca un Jeep" - asta este parerea ta :wink: Stai linistit ca se fac Jeep-uri si la noi doar ca nu se vad de oricine si nu se lauda nimeni cu ele - Edited March 12, 2017 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) ,,pt ca la noi nu stie nimeni sa faca un Jeep" - asta este parerea ta :wink: Stai linistit ca se fac Jeep-uri si la noi doar ca nu se vad de oricine si nu se lauda nimeni cu ele - toma necredinciosu' pana nu vede nu crede. :wink: inclusiv club35 mergea si merge pe experimente. :rsp Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) ,,pt ca la noi nu stie nimeni sa faca un Jeep" - asta este parerea ta :wink: Stai linistit ca se fac Jeep-uri si la noi doar ca nu se vad de oricine si nu se lauda nimeni cu ele - Cam asa este , cu un buget serios scoti o masina de offroad serioasa din jeep wrangler ( singurul cu sasiu) . Evident, primul lucru care cade de pe dansa , sunt puntile ,in rest , in SUA sunt mii de variante pt orice fel de piesulice vrei ... ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
cos Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Comparatia intre un motor eminamente clasic mecanic din anii '80-'90 si un CRD nu se poate termina altfel decat cu 'petarda' . Insa ne referim numai la putere si cam atat ... imposibil de egalat kg/Cp pentru un motor pur mecanic . 2.8-ul de pe Patrol e o putoare din care nu s-a scos tot ( se putea dar uite ca l-au lasat asa mai repetent ) , dar care traieste mult , 2.8-ul de la VM ... e o gaura de bani care merg putin - cele pe care le stiu eu . Si cand merg , tot aiurea merg , mai ales datorita 'inovatiilor' incorporate in motorul in cauza si a celor de pe motor . Eu unul neg si reneg ideea de Dana 300 intr-un fel greu de explicat .... In orice moment al zilei , noptii si eclipsei ... as intoarce puntea de Y60 cu costuri incomparabil mai mici fata de achizitia Dana 300 ( si asta nu pentru ca mi-e mie usor de intors puntea ci pur si simplu din cauza costurilor si a greutatii , chiar daca se poate face cu ea tot ce doresti si ceva mai mult dar tot asa ... ma lipsesc de twin stick fara prea multa gandeala ) . Si as face orice sa scap si de cardanele specifice ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Comparatia intre un motor eminamente clasic mecanic din anii '80-'90 si un CRD nu se poate termina altfel decat cu 'petarda' . Insa ne referim numai la putere si cam atat ... imposibil de egalat kg/Cp pentru un motor pur mecanic . 2.8-ul de pe Patrol e o putoare din care nu s-a scos tot ( se putea dar uite ca l-au lasat asa mai repetent ) , dar care traieste mult , 2.8-ul de la VM ... e o gaura de bani care merg putin - cele pe care le stiu eu . Si cand merg , tot aiurea merg , mai ales datorita 'inovatiilor' incorporate in motorul in cauza si a celor de pe motor . Eu unul neg si reneg ideea de Dana 300 intr-un fel greu de explicat .... In orice moment al zilei , noptii si eclipsei ... as intoarce puntea de Y60 cu costuri incomparabil mai mici fata de achizitia Dana 300 ( si asta nu pentru ca mi-e mie usor de intors puntea ci pur si simplu din cauza costurilor si a greutatii , chiar daca se poate face cu ea tot ce doresti si ceva mai mult dar tot asa ... ma lipsesc de twin stick fara prea multa gandeala ) . Si as face orice sa scap si de cardanele specifice ... Stai linistit ca si eu am trecut la intoarcerea puntilor :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) toma necredinciosu' pana nu vede nu crede. :wink: inclusiv club35 mergea si merge pe experimente. :rsp :grin: dai din casa :no1 . Gasca de care zici a ajuns la un nivel mult superior din toate punctele de vedere (dar nu despre asta era vorba aici ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
adrianfd Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 (edited) Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Comparatia intre un motor eminamente clasic mecanic din anii '80-'90 si un CRD nu se poate termina altfel decat cu 'petarda' . Insa ne referim numai la putere si cam atat ... imposibil de egalat kg/Cp pentru un motor pur mecanic . 2.8-ul de pe Patrol e o putoare din care nu s-a scos tot ( se putea dar uite ca l-au lasat asa mai repetent ) , dar care traieste mult , 2.8-ul de la VM ... e o gaura de bani care merg putin - cele pe care le stiu eu . Si cand merg , tot aiurea merg , mai ales datorita 'inovatiilor' incorporate in motorul in cauza si a celor de pe motor . tot respectul dar astea sunt povesti. 2.8td o sa aiba viata lunga numai in anumite conditii. la el nu e vorba de cati cp/nm are, ci de cum ii are. pana in 1800 nu face nimic motorul, marea lui greseala de design pt un motor de masina de teren. greseala pe care s-au chinuit multi sa o indrepte after-market, cam fara rezultat. si cu rapoarte modificate, masina nu poate merge la aderenta... cu reductia n-am mai ajuns. 285NM aia ar fi suficienti cat de cat daca i-ar da la ture joase sa nu rupi aderenta. in teren fara racire extra o sa aiba o viata nu scurta, ci foarte scurta. pe aceleasi urcari in sarcina, daca e si pe zapada..., acul temp varia la patrol, la VM Motori nu. singura modif a fost a vasco-cupla HD. nu as avea nici o sansa sa urc pe anumite ravene fara sa ajung pe rosu cu patrolache, mai ales vara in plin soare. iar costuri, necosturi, sa faci din patrolache o masina adevarata, don Luigi are facturile. la mine nici nu am terminat, mai erau destule de facut. masina pe care cam toti si-o doresc, sa te dai tare azi cu ea, si saptamana viitoare sa te plimbi prin munti, drum lung. restul e pe principiul fiecare tigan isi lauda ciocanul. :wink: Edited March 12, 2017 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
dulceanu ionel Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 (edited) Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) LOL Azi am trecut pe la o firma care vinde piese de Jeep si am vazut Dana30 si R&P pentru ea de aproape . Recunosc ca mi-a pierit avantul...Inca odata, eu nu vreau sa raman cu puntile alea definitiv, doar voiam sa stiu daca merita sa le fac mici imbunatatiri pana le vine randu la alea de Patrol :) Ca sa nu ma scoata patrolistii prea des din padure la sufa :)))) Desi na, ma gandesc sa-i las sa se mai si bucure din cand in cand :))) Colegule tot futi patroalele astea dar vrei sa folosesti punti de patrol :ha:la un cotet din care la sfarsit va ramane doar sigla...este ca si cum ai recunoaste ca patrol este f.bun dar tu continui sa il blamezi...cum poti sa injosesti un jeep cu punti de patrol?:uameni Un colegcu un jeep la Piatra Neamt era sa o merleasca la o urcare mai grea deoarece prima data i s-a rupt o palnetara fata si dupa aia si cardanul spate ramannd fara tractiune totala, noroc cu un copac ca i-a salvat viata. La orice patrol stoc cu un simplu badylift si un pic de coafura pe la aripi poti sa ii pui roti de 37...la un jeep cam ce modificari ar trebui fi facute sa poata duce roti de 37 si foarte important cat ar costa investitia? Edited March 12, 2017 by dulceanu ionel Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima.. Off-road Alyon Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Bravoooo Dulceanuuuu ! Bagaaaaaa ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
alin-jeep Posted March 12, 2017 Share Posted March 12, 2017 (edited) Re: Planetare rupte, Jeep. Un fel de statistica :) Colegule tot futi patroalele astea dar vrei sa folosesti punti de patrol :ha:la un cotet din care la sfarsit va ramane doar sigla...este ca si cum ai recunoaste ca patrol este f.bun dar tu continui sa il blamezi...cum poti sa injosesti un jeep cu punti de patrol?:uameni Un colegcu un jeep la Piatra Neamt era sa o merleasca la o urcare mai grea deoarece prima data i s-a rupt o palnetara fata si dupa aia si cardanul spate ramannd fara tractiune totala, noroc cu un copac ca i-a salvat viata. La orice patrol stoc cu un simplu badylift si un pic de coafura pe la aripi poti sa ii pui roti de 37...la un jeep cam ce modificari ar trebui fi facute sa poata duce roti de 37 si foarte important cat ar costa investitia? Dupa cum spui tu eu sunt cel mai mare injositor de Jeep-uri :ha: pentru ca numai asta fac mai nou si le mai injosesc si cu motoare de Vw :ha::ha::ha: de 1,9 Da mai stiu eu pe unu care injoseste Patroalele cu motoare americane :grin: Edited March 12, 2017 by alin-jeep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts