Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007


Andrei Robert

Postări Recomandate

Sunt posesorul unui Range Rover Sport 2.7 fabricatie 2007 de aproximativ 4 luni.

Acum 2 zile m-a lasat in drum.

Dupa o constatare intr-un service din zona Faur/Republica am inteles ca s-a rupt o rola din distributie si pompa de ulei.Mecanicul imi spune ca este foarte posibil sa fie afectat si motorul.

Ma puteti ajuta cu ceva pareri?

Momentan am inteles urmatoarele:

-constatare daune 3000lei (timp de lucru aprox 2 zile),in care este inclusa demontarea caroseriei fata de sasiu,demontare motor si verificare amanuntita

-varianta 5500ron constatare amanuntita + manopera reparatie completa(fara piese)

Ori sa fac rost de un motor pt inlocuire.

Precizez ca masina pana la acest defect mai intampina o problema...cred la cutia de viteze,in sensul ca atunci cand acceleram putin mai rapid simtea un tremurici/vibratie la schimbarea treptelor de viteza 1-2-3.

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Schimbul distributiei se face la 160000 km...se schimba curele,role,intinzatoare.

In partea din fata e cureaua propriu-zisa,in spatele motorului e cureaua ce actioneaza pompa de combustibil.

Daca s-a rupt cureaua principala (pomenesti ceva de pompa de ulei) e posibil sa nu merite reparatia...

Discovery 4 2010

Discovery 2 2000

Defender 90 1997

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Chestia cu motorul ma depaseste, dar s-ar putea sa fie rezultatul unei intretineri incorecte... cealalta chestie cu vibratia la schimbare viteze poate fi una comuna si are o rezolvare simpla, se numeste "torque converter lock-up shudder" se intampla si la alte masini, ulei nou sau un aditiv dedicat de obicei o rezolva

 

cati km are masina si ce fel de istoric de service ai la ea?..ai obiceiul ca inainte de drumuri mai lungi sa verifici nivelele de ulei?

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

vezi partea buna a lucrurilor , motorul de 2,7 e un motor Peugeot , s-a montat pe modelul 605 . F multe componente se potrivesc la masina dumitale . Iesi mai ieftin asa ...

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Schimbul distributiei se face la 160000 km...se schimba curele,role,intinzatoare.

In partea din fata e cureaua propriu-zisa,in spatele motorului e cureaua ce actioneaza pompa de combustibil.

Daca s-a rupt cureaua principala (pomenesti ceva de pompa de ulei) e posibil sa nu merite reparatia...

 

In cartea de service este trecuta inlocuirea distributiei la 163000km.Deci acum aprox 60 000km.

Astazi au inceput sa distanteze caroseria fata de șasiu, iar pana vineri voi primi un raspuns daca mai sunt sanse sa repare sau sa inlocuiasca motorul.

Am ceva poze pe tel dar nu reusesc sa pe adaug aici.Imi tot da o eroare.

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

vezi partea buna a lucrurilor , motorul de 2,7 e un motor Peugeot , s-a montat pe modelul 605 . F multe componente se potrivesc la masina dumitale . Iesi mai ieftin asa ...

 

Multumesc.Am sa ma interesez.Dar cam cepiese s-ar putea potrivi de pe 605?

Range-ul este fabr 2007.Trebuie sa caut la Peugeot tot 2007?

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Chestia cu motorul ma depaseste, dar s-ar putea sa fie rezultatul unei intretineri incorecte... cealalta chestie cu vibratia la schimbare viteze poate fi una comuna si are o rezolvare simpla, se numeste "torque converter lock-up shudder" se intampla si la alte masini, ulei nou sau un aditiv dedicat de obicei o rezolva

 

cati km are masina si ce fel de istoric de service ai la ea?..ai obiceiul ca inainte de drumuri mai lungi sa verifici nivelele de ulei?

Salut.Masina are acum aprox 225 000km.Are istoric trecut in cartea de service.Reviziile au fost efectuate foarte corect la maxim 12 000km.

Inainte de drumuri verific doar uleiul din motor.

Exista termenul de rectificare convertizor la cutie?

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Cam ce piese se potrivesc? ...;) ???? ...motorul !!!

Zic ca intai trebuie sa vezi de ce anume ai nevoie ..

 

Mersi!

Vineri sper sa aflu.

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Exista termenul de rectificare convertizor la cutie?

Nu am auzit de asa ceva, dar exista "LUBEGUARD DR TRANNY SHUDDER FIX" (da pe google) si merita incercat,. eu am citit reviewuri bune pe forumuri LR, din pacate trebuie importat din UK sau de altundeva

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Lubeguard Automatic Transmission Instant Shudder Fixx iei de pe Amazon, 13 Lire 1 pachet.

http://amzn.eu/2iE7FCZ

 

Trebuie turnate 2 pachete odata. Functioneaza foarte bine.

La mine se introduce prin furtunul de la radiatorul de racire al ATF. Dat fiind ca ai acelasi motor ca mine si, daca imi aduc aminte bine, aceeasi cutie, cred ca si la tine se poate la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Mulțam.O sa fac o comanda.

Dar manopera este corecta 5500lei pt reparatia motorului(demontat+inlocuit piese)?Fara rectificare bloc motor si cele 2 chiulase.

Manopera mai inseamna automat si schimb distributie,manopera revizie motor,manopera filtru si ulei cutie viteze.

Momentan piesele(noi si majoritatea pe original) sunt 12000ron (momentan) pe care le-am comandat.Insemnand 6 pistoane x aprox 245lei,cuzineti palier set 835ron,24 supape x 112ron...am sa incerc sa adaug si nota de constatare in format pdf.

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Tot incerc sa adaug imagini .jpg, au aprox 280kb si primesc aceasta eroare : This in not a valid image file

Unde este greseala?

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Mulțam.O sa fac o comanda.

Dar manopera este corecta 5500lei pt reparatia motorului(demontat+inlocuit piese)?Fara rectificare bloc motor si cele 2 chiulase.

Manopera mai inseamna automat si schimb distributie,manopera revizie motor,manopera filtru si ulei cutie viteze.

Momentan piesele(noi si majoritatea pe original) sunt 12000ron (momentan) pe care le-am comandat.Insemnand 6 pistoane x aprox 245lei,cuzineti palier set 835ron,24 supape x 112ron...am sa incerc sa adaug si nota de constatare in format pdf.

 

 

Pai cere o oferta si de la o reprezentanta , gen Premium Auto ... E posibil ca dupa aceea sa ii vezi cu alti oki pe baietii ce iti repara masina ;) , sper

Ref la shudder lock converter , nu te astepta la minuni , solutia respectiva e un fel de aditiv LSD ce impiedica griparea discurilor de frictiune din convertorul cutiei de viteze. Daca pana acum ai folosit uleiul corect , indicat de constructor, nu o sa te prea ajute pt ca se cheama ca piesele au avut tot ceea ce le trebuie ca sa fie in buna functionare . Pe de alta parte introducerea acestui aditiv , va face ca indicele de patinare al cutiei de viteze sa creasca pt ca el se va raspandi si peste discurile de frictiune ale "drum"-urilor ce contin pack-urile de discuri de frictiune. Adica cutia va merge mai patinat.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

...

Ref la shudder lock converter , nu te astepta la minuni , solutia respectiva e un fel de aditiv LSD ce impiedica griparea discurilor de frictiune din convertorul cutiei de viteze. Daca pana acum ai folosit uleiul corect , indicat de constructor, nu o sa te prea ajute pt ca se cheama ca piesele au avut tot ceea ce le trebuie ca sa fie in buna functionare . Pe de alta parte introducerea acestui aditiv , va face ca indicele de patinare al cutiei de viteze sa creasca pt ca el se va raspandi si peste discurile de frictiune ale "drum"-urilor ce contin pack-urile de discuri de frictiune. Adica cutia va merge mai patinat.

Aici as putea eu sa spun ca e teorie dar practica ne omoara... am citit foarte multe reviewuri pozitive pe diverse forumuri LR unde proprietari in special de D3 erau foarte multumiti si sustineau cu tarie ca le-a luat complet shudderul dealtfel deranjant.... iar la un D3 sau RRS unde producatorul in mod paradoxal sustine ca uleiul din cutie e "Filled for life. Esso LT71141" nu prea cred ca era uleiul incorect pus de proprietar... poate de producator... altii au luat problema in propriile maini si au schimbat uleiul ceea ce a dus la disparitia simptomului amintit... eu unul nu am auzit inca de griparea discurilor de frictiune in TC cat timp nivelul de ulei era corect chiar daca vechi doar la cele care au pierdut ulei si nu a fost observat la timp Poti sa ne arati si noua un document oficial de unde reiese ca acel aditiv dedicat pt cutii automate e ceva gen LSD care e pt diferentiale?

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Tot incerc sa adaug imagini .jpg, au aprox 280kb si primesc aceasta eroare : This in not a valid image file

Unde este greseala?

momentan sunt ceva probleme tehnice cu atasamentele, poti folosi facilitatea "insert image" din bara de mijloc cu linkul direct(url) al pozei incarcate pe un host online de tip photobucket sau similar si debifezi casuta "Retrieve remote file and reference locally"

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Aici as putea eu sa spun ca e teorie dar practica ne omoara... am citit foarte multe reviewuri pozitive pe diverse forumuri LR unde proprietari in special de D3 erau foarte multumiti si sustineau cu tarie ca le-a luat complet shudderul dealtfel deranjant.... iar la un D3 sau RRS unde producatorul in mod paradoxal sustine ca uleiul din cutie e "Filled for life. Esso LT71141" nu prea cred ca era uleiul incorect pus de proprietar... poate de producator... altii au luat problema in propriile maini si au schimbat uleiul ceea ce a dus la disparitia simptomului amintit... eu unul nu am auzit inca de griparea discurilor de frictiune in TC cat timp nivelul de ulei era corect chiar daca vechi doar la cele care au pierdut ulei si nu a fost observat la timp Poti sa ne arati si noua un document oficial de unde reiese ca acel aditiv dedicat pt cutii automate e ceva gen LSD care e pt diferentiale?

 

In momentul cand se vor putea atasa poze, as putea sa pun niste poze cu un convertor de Disco despicat , tocmai pt ca prezenta acest defect. Ref la "documente" , nu o sa stau sa caut acum formula chimica a picaturilor ce se pun in ochi dar sunt bune si la bataturi. Ma indoiesc ca creatorii de "smacuri minune" isi fac publice formulele. Totusi zic sa mergi un pic mai departe cu documentarea si trecand de parerile unor diversi de pe net privind un anume produs, sa vezi o schema a unui convertor, ce anume contine el si mai ales sa vezi ce anume poate provoca acest fenomen. Atunci iti vei putea forma o opinie proprie si numai exprima parerile forumistice ale altora .. E o maniera constructiva , cred . Tot vorbim de "unii" sau de "altii".

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Stiu exact cum arata un convertizor de ZF si am idee si despre ce insemna fenomenul respectiv ca m-am documentat inainte nu-i nevoie de atasat poze, am opinii proprii destule... ma asteptam sa nu fie publica formula chiar de aceea la chestii de astea tip aditiv de orice fel te poti baza doar pe reviewurile celor care l-au folosit care sunt macar bazate pe experientele proprii ale "unora" mai mult decat pe o presupozitie a "altuia" ca e "e un fel de aditiv LSD" care pentru mine tot o "parere forumistica" este ca cele mai multe de pe forumul asta sau altele.

Eu zic pentru ultima data sa incheiem discutia asta aici inca amical ca a derapat deja din moment ma iei de sus cum ca as fi vreun naiv neinformat care habar nu are ce e un TC si pune botul la orice ineptie.... sau pot sa si sterg din nou tot ce e in plus

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

zic sa stergi ... dar , uite si niste alte pareri

https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=850108

 

Shudder is the clutches in the converter chattering during lockup. They are "jerking" (slipping) as they are clamping together during the lockup.

 

The additive prevents the chattering during lockup...much the same as LSD additive prevent chattering in an LSD differential. It either causes them to "grip" harder or to "slide" past each other without chatter.

Editat de nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Nu sterg ca e bine ca oamenii sa vada si alte opinii(care tot in categoria "parere forumistica a altora" e) l-am mai vazut pe @bobistheoiliguy si in alte ipostaze cand era vorba de efectul zincului din ulei asupra injectoarelor, etc citat de altii in diverse dispute si sunt multe pareri contradictorii, vazusem si postarea din link si multe altele, nu e ceva stiintific demonstrat ce spune, parerea lui e la fel de valida ca a ta, a mea, a celor multi care au scapat de shudder cu aditivul repsectiv sau a celor pe care nu i-a ajutat din motivul ca era vorba de alta defectiune.... eu unul daca as avea automata cu simptomul respectiv mi-as pune imediat fara frica bazat pe ''investigatiile' mele cat timp exista sansa sa ajute la un pret rezonabil

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

ok , sa concluzionam cu pererile.

In calitate de membru ATRA ( vezi ce inseamna) iti pot spune ca:

1. in cutiile de viteze automate se foloseste numai uleiul recomandat de producatorul masinii, sau unul perfect compatibil cu acesta.

2. in situatia cand apar defecte ale convertorului, acesta se inlocuieste sau se repara , dupa caz.

3. utilizarea de aditivi, smacuri care pot imbunatati temporar problemele convertorului , pot duce intr-o perioada relativ scurta la defectarea altor mecanisme sau sisteme ale cutiei automate.

4. ref la cutiile de viteze ale carui ulei nu se schimba niciodata ( indicatiile producatorului masinii) , nu pot spune decat ca aceasta recomandare este valabila pt utilizarea normala a masinii pe durata de viata a produsului. In lumea auto se considera durata de viata a unei masini este de 10 ani si/sau 300.000 km . Daca masina are utilizari grele sau peste 10 ani sau peste 300.000 km , atunci uleiul trebuie schimbat (improspatat) periodic,inainte de cei 300.000 km , caci metode se gasesc.

5. Se recomanda ca in cutia de transfer , sa se utilizeze acelasi tip de ulei ca si in cutia de viteze. Recomandarea vine ca urmare a faptului ca uleiul din reductor poate ajunge in cutia automata de viteze in situatia deteriorarii etansarii dintre componente ( mai rar dar s-au vazut cazuri)

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Si iata cum am ajuns si aici sa divagam off-topic, imi recunosc ignoranta ca nu stiu ce e ATRA, dar daca face recomandarea de la pct.5 incep sa am dubii

5. Se recomanda ca in cutia de transfer , sa se utilizeze acelasi tip de ulei ca si in cutia de viteze. Recomandarea vine ca urmare a faptului ca uleiul din reductor poate ajunge in cutia automata de viteze in situatia deteriorarii etansarii dintre componente ( mai rar dar s-au vazut cazuri)

deoarece presiunea in cutia de viteze sigur e mai mare ca in cutia de transfer deci schimbul de lichide pare imposibil si vorbind de recomandarile producatorului am luat de pe topix exact pt modelul din titlu(exceptie motorizarea)

 

http://i1085.photobucket.com/albums/j429/sierrafery/RRS%202007-10%20lubricants.jpg

 

la L322 in cartea tehnica scrie:

GM Automatic Gearbox oil

Use only Texaco ETL-7045E.

 

ZF Automatic Gearbox oil

Use only Esso ATF LT 71141.

 

Transfer box

Use only Castrol BOT 26 FMB 1

 

 

... poate nu stiau producatorii chestia aia cu etansarea dintre cutii :uameni. n-o s spuna niciodata nici un producator sa pui aditive sau ca in cazul asta nici macar echivalente ci doar ACELA

 

eu pe subiectul asta nu mai discut ca nu are nicio utilitate pt subiectul topicului sa ne dam rotunzi pe aici care stie mai multe, recunosc eu ca nemembru ATRA ca nu le am cu astea si am incheiat

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

confunzi presiunea din carcasa cutiei de viteze cu cea de lucru a cutiei de viteze. Adica 1 atm cu alte 80 atm?

Si in reductor si in cutia de viteze , e aceeasi presiune, acea atmosferica. La multe masini acelasi furtun "respirator" deserveste ambele carcase CV si CT.

Da , e o recomandare utila , mai ale pt masinile mai vechi si care fac offroad .

Ref la recomandarile producatorului ...ce sa mai vorbim , la Nissan Murano schimbam o groaza de cutii de transfer pt ca ...uleiul nu se schimba niciodata , cum a crapat un simering , e "gata" si CV si CT

 

PS:ATRA - Automatic Transmission Rebuilder Association.

 

Consider ca discutia a fost una constructiva , in care , poate, fiecare a mai avut ceva de invatat si cu siguranta , generatiile de dupa noi vor rade cu lacrimi de asa probleme ce avem/discutam , cand viata e asa de simpla si e de ajuns sa bagi seara masina in priza ! ;)

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Range Rover Sport 2.7 HSE fabr 2007

 

Va multumesc pt pareri.

Unde pot gasi cele 2 chiulasele(cu axe cu came,pistoane) la mana a doua ??

IMAGINATIA ESTE TOTUL Este avanpremiera a ceea ce va urma in viata...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare