Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

troliu mort


04gabriel67
 Share

Recommended Posts

Salutare la toata lumea!

Relativ recent a trebuit sa fac o reparatie la caroserie, drept pentru care a fost data jos bara fata cu troliu .

Evident ca nu am verificat treaba dupa , iar acum cand am avut ocazia sa folosesc troliul surpriza, nu mergea.

Masina e un Samurai , troliul este un Best Winch.

o mana de ajutor va rog , ce pot sa verific - pa o prima vedere, cablurile sunt legate, mufa e ok ...

? in Bucuresti , cunoasteti pe cineva care ma poate ajuta ?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Re: troliu mort

 

exista o regula simpla, macar odata pe luna sa scoti cablul si sa il rulezi la loc , ca sa plimbi piesele in miscare, ca sa nu se oxideze contactele.. Cine nu face asa ...sa nu se planga !

Edited by nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: troliu mort

 

indiferent cum pui cablurile, troliul trebuie sa mearga pe strans sau desfacut

Ce am observat eu la prime tech ,este ca butonul de actionare al telecomenzii cu fir se poate defecta. Din fericire , dupa ce desfaci telecomanda o sa vezi ca mai are un circuit paralel pe care poti muta firele.

Daca nici manevra asta nu functioneaza , trebuie dat jos de pe masina si desfacut, posibile probleme la platoul de carbuni.

Te pot ajuta si eu daca nu te descurci ...

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link to comment
Share on other sites

Re: troliu mort

 

Salutare!

 

In primul rand multumesc mult pentru ofertele de ajutor!

 

Intr-o pauza din programul administrativ am mai luat odata la mana treaba.

Cu o cautare pe net pentru diagrama si multi nervi , problema s-a rezolvat.

Din cele 3 cabluri cuplate pe motorul troliului , numai rosu era ok , celelalte doua erau inversate.

Dar asta nu e tot ! :)

Pentru ca tot nu a mers , am ajuns sa dau jos capacul de la cutia de conexiuni.

Problema evidenta , am vazut-o chiar fara ochelari -2 papuci iesiti .

Concluzia - meseriasii vietii nu au dat bara jos cu totul , doar au desfacut bolturile de fixare si au proptit-o cracanata cat sa ajunga la ce aveau ei de facut.

Altfel nu se explica cum au iesit papucii .

 

Daca nu ma insel , cred ca am fost baftos totusi cu papucii iesiti , te pomenesti ca daca erau pusi, cu cablurile alea inversate se parlea treaba pe acolo ...

Deci inca odata , invatare hard way. Dar e bine ca acum o sa tin minte cum e pe acolo si o sa verific ce fac meseriasii dupa ...

 

Derulat tambur si rulat la loc , merge uns totul . Mai putin cablul ala de otel care n-ai sa vezi sa se infasoare si el ca un cablu normal , din fabrica ... Probabil ca o sa vina vremea sa ma enerveze destul ca sa bag o sintetica, putin mai lunga cu okazia asta . Dar sa ma enerveze dupa concediul de anul asta :)

 

Deci, problema este rezolvata, topicul se poate inchide si va multumesc inca odata !

Numai bine!!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use