Iulian George Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Salut! Simptome: 1) dimineata nu porneste, nici macar nu invarte motorul, nu se aprind toate becurile din bord si tzacane ceva in bord cand ii dau cheie, multimetrul indica 10,7 V deci bateria e supta de tot :) ; 2) dau jos bateria de pe masina, pun bateria pe redresor toata ziua; 3) pun bateria noaptea pe masina, masor volajul : 12,5 V ; ma culc linistit gandind ca in noaptea precedenta oi fi lasat un consumator deschis, plafoniera etc; 4) dimineata tot nu porneste, masor voltajul : 10,3 V; 5) pun multimetrul in linie cu bateria ca sa masor amperajul in timp ce scot fiecare siguranta, atat de la motor cat si din habitaclu....nici o buba descoperita, totul ok; 6) pun alta baterie incarcata pe masina, masor voltajul bateriei noi : 12,8 V , ii dau cheie, porneste la sfert, pun multimetrul din nou pe baterie, cu motorul pornit si surprize surprize : in loc sa creasca voltajul, el scade la 11,7 - 12,00 V...aprind farurile si clima iar voltajul scade si mai mult, la 11,2 - 11, 4 V; 7) concluzia mea: alternatorul "suge" bateria :) dar cum reuseste sa faca asta peste noapte, contactul nefiind pus? Din cate am vazut, alternatorul e pozitionat astfel incat doar un japonez mic ar putea sa-l scoata fara sa injure, mult prea jos pentru un 4x4 parerea mea, asa ca as aprecia un sfat bun care sa ma scuteasca de o demontare. Adica as vrea sa fiu sigur ca e defect, inainte de a-l da jos. Ce as mai putea verifica ? Merci in avans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts