Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

X-trail T30 2,2 dci 2001 - alternatorul nu incarca


Iulian George
 Share

Recommended Posts

Salut!

 

Simptome:

 

1) dimineata nu porneste, nici macar nu invarte motorul, nu se aprind toate becurile din bord si tzacane ceva in bord cand ii dau cheie, multimetrul indica 10,7 V deci bateria e supta de tot :) ;

2) dau jos bateria de pe masina, pun bateria pe redresor toata ziua;

3) pun bateria noaptea pe masina, masor volajul : 12,5 V ; ma culc linistit gandind ca in noaptea precedenta oi fi lasat un consumator deschis, plafoniera etc;

4) dimineata tot nu porneste, masor voltajul : 10,3 V;

5) pun multimetrul in linie cu bateria ca sa masor amperajul in timp ce scot fiecare siguranta, atat de la motor cat si din habitaclu....nici o buba descoperita, totul ok;

6) pun alta baterie incarcata pe masina, masor voltajul bateriei noi : 12,8 V , ii dau cheie, porneste la sfert, pun multimetrul din nou pe baterie, cu motorul pornit si surprize surprize : in loc sa creasca voltajul, el scade la 11,7 - 12,00 V...aprind farurile si clima iar voltajul scade si mai mult, la 11,2 - 11, 4 V;

7) concluzia mea: alternatorul "suge" bateria :) dar cum reuseste sa faca asta peste noapte, contactul nefiind pus?

 

Din cate am vazut, alternatorul e pozitionat astfel incat doar un japonez mic ar putea sa-l scoata fara sa injure, mult prea jos pentru un 4x4 parerea mea, asa ca as aprecia un sfat bun care sa ma scuteasca de o demontare. Adica as vrea sa fiu sigur ca e defect, inainte de a-l da jos. Ce as mai putea verifica ?

 

Merci in avans!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use