R.G Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 (edited) Buna ziua, Intampin o problema cu a me masina LC120 din 2006 automata, mai exact la intervale de timp nedefinite mi se aprinde check engine ul si nu mai vrea sa se accelereze. Am fost la un service cunoscut pentru a remedia problema, pe tester da senzor presiune rampa. A fost schimbată supapă de pe pomapa, înlocuite injectoarele degeaba, pus la loc inspectoratele ei, schimbată rampa de presiune cu una sh, a mers o saptamana si a reaparut martorul în bord. Am oprit motorul si l am repornit si am putut merge cu ea. Eroarea aceasi. Daca aveti cunostinta de cineva priceput care ma poate ajuta .... Edited November 29, 2017 by Astral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Gtc auto consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Multumesc pentru raspuns, as vrea totusi o alta recomandare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 (edited) Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Multumesc pentru raspuns, as vrea totusi o alta recomandare. Nu te supara pe mine, dar ceri o recomandare ...o primesti ... dupa care ...spui ca vrei alta ... Nu suntem aici nici la "am intrebat 100 de romani" si nici la alt show tv ...Tin sa precizez ca nu lucrez si nici nu am actiuni la GTC... Cel putin era ok sa formulezi intrebarea corect "doresc o recomandare ptr Toyota in afara de ..." Avand Nissan si dorind sa-ti raspund politicos ti-as putea recomanda doua variante: 1. gugal 2. cea mai apropiat centru remat (am auzit ca a crescut pretul ferului odata cu eurul) PS - problema ta poti sa o rezolvi undeva unde oamenii au tester dedicat si stiu cu ce se mananca bidonu matale ...cu repere sh (unde totul e la ghici) poti rezolva problema partial ...sau deloc! Ceva cutii cu sarma am si eu de Toyota dar prefer sa lucrez cu fitilu si sticla de 0.5 cu benzina! :ha: Edited November 17, 2017 by Yonutz consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Yonutz, raspunsul meu nu a vrut sa fie nici tendentios nici malicios, iti multumesc încă odată pentru recomandare. Ca sa iti raspund de ce am schimbat acea rampa cu una sh , este, datorita faptului ca acea rampa nu prea se strica si nu am vrut sa fac experimente pe bani multi. Am vrut sa vedem daca acei senzori chiar sunt de vina. O sa tin cont si de recomandarea ta legata de Remat. Sunt sigur ca ai vrut sa fi bine intentionat cu cel de al 2 lea raspuns, dar ti a iesit cam pe dos. O zi buna iti urez si nu mai pune totul la suflet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Modelul tau are probleme cu injectia (in special injectoarele) mai ales dupa ce trece peste pragul primilor 100.000km (am inteles ca din cauza carburantului). consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
vetu Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Pune te rog o poza cu codul de eroare. Cu ce aparat/soft a fost citita eroare? Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Da Yonutz, stiu, injectoarele au fost inlocuite cu unele noi, dar degeaba. Injectoarele masinii au fost duse la verificat si au fost gasite in parametrii, ba mai mult chiar foarte bune. Masina are 158000 km si are injectoarele inlocuite pe garantie la 80.000, deci ce am eu pe masina au maxim 80.000 km, tocmai de aceea am vrut sa ii pun injectoarele ei la loc. Diagnoza a fost facuta si cu tester original toyota si cu alte testere, codul de eroare este P0191 (senzor presiune rampacombustibil parametrii circuit/performanta). Ideea este ca astazi dimineata eram cu rezervorul gol, mai imi arata 90 km range si am oprit sa alimentez, dupa ce am alimentat am plecat si la niciun km mi s a aprins iarasi ceck engine ul, am oprit, am stat putin, am injurat de toti mortii si am repornit o constatand cu uimire ca se stinsese martorul din bord. m am dus glont la un prieten cu tester (nu dedicat) si iarasi aceasi eroare de mai sus. in conditiile in care o saptamana nu a facut nimic, o saptamana in care m am gandit ca schimband rampa cu alta am eliminat si senzorul vagabond. Prietenul meu zice ca este posibil ca din cauza ca aveam putina motorina sa fi tras putin aer si din cauza asta sa se fi aprins. Acum daca este posibil si asta nu stiu ce sa mai zic, tinand cont ca o saptamana nu am avut nicio problema Link to comment Share on other sites More sharing options...
vetu Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Da Yonutz, stiu, injectoarele au fost inlocuite cu unele noi, dar degeaba. Injectoarele masinii au fost duse la verificat si au fost gasite in parametrii, ba mai mult chiar foarte bune. Masina are 158000 km si are injectoarele inlocuite pe garantie la 80.000, deci ce am eu pe masina au maxim 80.000 km, tocmai de aceea am vrut sa ii pun injectoarele ei la loc. Diagnoza a fost facuta si cu tester original toyota si cu alte testere, codul de eroare este P0191 (senzor presiune rampacombustibil parametrii circuit/performanta). Ideea este ca astazi dimineata eram cu rezervorul gol, mai imi arata 90 km range si am oprit sa alimentez, dupa ce am alimentat am plecat si la niciun km mi s a aprins iarasi ceck engine ul, am oprit, am stat putin, am injurat de toti mortii si am repornit o constatand cu uimire ca se stinsese martorul din bord. m am dus glont la un prieten cu tester (nu dedicat) si iarasi aceasi eroare de mai sus. in conditiile in care o saptamana nu a facut nimic, o saptamana in care m am gandit ca schimband rampa cu alta am eliminat si senzorul vagabond. Prietenul meu zice ca este posibil ca din cauza ca aveam putina motorina sa fi tras putin aer si din cauza asta sa se fi aprins. Acum daca este posibil si asta nu stiu ce sa mai zic, tinand cont ca o saptamana nu am avut nicio problema Masina are si pompa de combustibil sau pompa de injectie face singura toata treaba? Codul apare cand nu ai suficienta presiune in rampa comuna. Rar se intampla sa fie o problema electrica legata de cabluri/fire. Mult mai comun cauza poate fi provocata de pompa de combustibil (pompa de lift) defecta sau traseu infundat (dar nu cred ca e cazul). Insereaza pe traseu o pompa de combustibil si vezi daca mai face. Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Vetu, am uitat sa mentionez ca si la pompa de inalta a fost schimbat regulatorul de presiune, cu unul nou desigur. Din cate am inteles pompa merge sau nu merge, nu prea are voie sa marga o zi sau 5 si apoi sa nu mai mearga. pana acum nu am avut nicio problema cu masina, dar de vreo 3 saptamani face pe nebuna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vetu Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Vetu, am uitat sa mentionez ca si la pompa de inalta a fost schimbat regulatorul de presiune, cu unul nou desigur. Din cate am inteles pompa merge sau nu merge, nu prea are voie sa marga o zi sau 5 si apoi sa nu mai mearga. pana acum nu am avut nicio problema cu masina, dar de vreo 3 saptamani face pe nebuna. Nu-i asa...cu merge sau nu merge. Tu ai un cod de eroare care indica lipsa de combustibil in rampa comuna. Si unul din motive e ca pompa de injectie (de inalta cum ii zici tu) nu mai indeplineste si functia de transport a combustibilului din rezervor. Exclude factorul asta montand o pompa externa. Sometimes you find yourself in the middle of nowhere. And sometimes in the middle of nowhere, you find yourself. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Am inteles, numai ca daca as stii cum sa fac asta as facea o acum. De aceea am nevoie de cineva priceput la acaretele astea, asta in cazul in care cineva stie sa ma trimita la cineva Link to comment Share on other sites More sharing options...
RZV Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Trimite-i un PM lui Astral. Are el un cunoscut cu cont si pe aici, care se pricepe la Toyote destul de bine.... In cazul in care ai epuizat incercarile cu GTC... Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată. Dream It, Do It, Live It.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Multumesc Razvan petru sfat. O sa ii trimit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 17, 2017 Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Multumesc Razvan petru sfat. O sa ii trimit Gabi Diaconu, 0766.290.199. PS - Sa mor daca inteleg de ce apari tu, RZV-ule, pe topicurile astea ! :ha: (Vezi si acolo, la topicul cu 80, ca tot asa te-ai bagat in seama....:grin: ) REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 17, 2017 Author Share Posted November 17, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Multumesc Astral, o sa iau lagatura cu el si va tin la curent cum ii dam sau nu de cap problemei :). Rzv ule iti multumesc si tie ca mi ai l ai recomandat pe Astral :), care a putut sa imi dea un numar de contact. Seara frumoasa tuturor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.G Posted November 28, 2017 Author Share Posted November 28, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Revin cu detalii, dupa 1300 km facuti fara nicio problema a reaparut eroarea. Cu masina stand in P s-a reaprins minunatul bec...Inclin sa cred ca este posibil sa fie o problema pe instalatia electrica...cert este ca cu cine am vorbit pana acum toata lumea a dat din umeri..Daca altcineva mai are sugestii....sunt bine venite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yonutz Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Cum ai rezolvat problema? Si in ce conditii a aparut iar? consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link to comment Share on other sites More sharing options...
nissan4x4 Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti 1. faptul ca ai schimbat valva regulatoare de pe pompa de injectie nu este o garantie ca presiunea din rampa este cea corecta. In mod "ortodox" la asemenea probleme se demonteaza pompa de injectie de pe masina, se demonteaza si se curata de pilitura si mizerie , se instaleaza valva si se probeaza pe bancul de proba daca , in mod dinamic, pompa functioneaza corect. Altfel , de unde putem sa stim ca stie sa dea presiunea corecta??? 2. eroarea de presiune in rampa trebuie lamurita , presiunea e prea mare sau prea mica ? - daca presiunea e prea mare .....pompa de injectie debila , baga ca nebuna , posibil regulatorul colmata de shpan etc - daca presiunea e prea mica ......pe langa pompa de injectie as mai putea suspecta posibilitatea de a trage aer fals in mod discontinuu si aleator , pe undeva Ca sa te lamuresti, trebuie sa citesti cu testerul valorile pe care le scoate rampa de injectie si ce reprezinta acestea , valoare presiuni , fluctuatii de presiune la turatie mare, mica etc. Evident ca testerul nu iti va repara masina , in spatele lui trebuie sa fie o minte iscoditoare care sa interpreteze rezultatele ce acesta le scoate si sa identifice posibile cauze . Cu rabdare si fara nervi , o vei rezolva. ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti Revin cu detalii, dupa 1300 km facuti fara nicio problema a reaparut eroarea. Cu masina stand in P s-a reaprins minunatul bec...Inclin sa cred ca este posibil sa fie o problema pe instalatia electrica...cert este ca cu cine am vorbit pana acum toata lumea a dat din umeri..Daca altcineva mai are sugestii....sunt bine venite Suna-ma 0722744332 Eu banuiesc ceva si iti voi spune ce sa verifici. Daca e ceea ce am banuit eu, vom posta aici. E un defect oarecum specific la 120 si l-am intalnit de mai multe ori. Nu ma hazardez sa specific aici pana nu vedem daca e asa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Astral Posted November 29, 2017 Share Posted November 29, 2017 Re: Recomandare mecanic Land Cruiser Bucuresti - bec check engine aprins aleator Senzorul de turatie, ala conectat la cutia de viteze, l-ai verificat...? REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link to comment Share on other sites More sharing options...
renegade Posted April 11, 2021 Share Posted April 11, 2021 Am avut o problema asemanatoare. Cauza: furtunul acela gros de la turbo era gaurit si pierdea presiune. In aceste conditii calculatorul baga mai multa motorina sa compenseze puterea si aparea o eroare care spunea ca am scurgere la rampa. Reparat tubul, totul ok. Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts