Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Functionare corecta ABS

Postări Recomandate

Salutare, stimati colegi.

Va solicit parerea in ceea ce priveste manifestarea ABS-ului la GV in conditii de aderenta foarte scazuta (gheata sau zapada).

In aceste conditii, pedala se duce usor la podea, franarea este inexistenta si se aude un harait.

Si la dvs tot la fel se comporta?

Intreb asta deoarece la alte masini pedala nu se duce usor la fund ci opune o rezistenta, fiind oarecum impinsa ritmic inapoi.

Inteleg ca ABS este o evolutia a tehnologiei auto dar parca ma simteam mai ok stiind ca pot frana catusi de putin, la viteza foarte mica, asumandu-mi eu controlul masinii.

Multumesc!

P.S: nu sunt incepator si stiu si cum sta treaba cu frana de motor si cu folosirea LOW-ului in locuri fara aderenta, scaderea presiunii anvelopelor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Functionare corecta ABS

Ceea ce descrii dumneata acolo e un defect al circuitului de franare, posibil pompa centrala de frana.

Pt a-ti satisface curiozitatea, cand sistemul de franare e in regula si apesi pedala, in conditiile unei suprafete alunecoase , pedala e tare, ferma dar incepe sa iti vibreze in talpa.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu

Poate sa fie un defect si in blocul de valve ...

ABS-ul lucreaza la fel indiferent de aderenta, iar la viteza mica ar trebui sa se decupleze, adica sa se poata bloca rotile.

4x4MANIA is where we are !!!
Link spre comentariu

Pe uscat merge perfect franarea, asa ca si eu tind sa cred ca manifestarea are legatura mai mare cu sistemul abs decat cu pompa centrala de frana.

Trebuie sa aprofundez principiul de functionare al abs-ului ...