Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Dacia Duster 2 - pareri


Grey Wolfe
 Share

Recommended Posts

Re: Dacia Duster 2 - pareri

 

Sincer, nu mi-am mai batut capul.Vazut sugiuki-femei zambitore in familion, deci ok.

Acum fac cartile si asez situatia cat mai comod pentru ca in 2019 sa schimb Dusterul Ph1 cu noul duster.....

Pentru ce vreau eu de la el, este ok.Orice altceva ar avea costuri duble la intretinere. Si partea asta este de luat in calcul.O revizie orinde in Ro este in jur de 700lei, la Toyota ,zi tu o suma...plus ca reprezentana raruta. Calcule de luat in seama, nu doar valoarea de achizitie.

 

Sper sa reusesc si sa dobor dorinta uriasa de 4x4 clasic, mancator de bani si dadator de satisfactii la psihic. o economie de 10.000E in bugetul familiei este ceva. In plus , trei masini, copii, casa,concedii si dorinte nelimitate sunt cam mult....mi-as dori inca 40 de ani si trebuie sa mai si traim nu doar sa platim....

  • Like 1

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Re: Dacia Duster 2 - pareri

 

 

 

Razvan, te inseli amarnic ! Da, exista masina noua fara defectiuni, ea se numeste Toyota . Eu am o a doua RAV 4 care nu are defecte. Prima in 140.000 km doar un inel de la toba finala si o rechemare in service pentru prinderi centuri spate. In rest benzina,uleiuri consumabile si talpa .

20.000Euro un Duster ?? Fratilor asta este jecmaneala pe fata ! Uitati la Toyota Lituania un RAV4 4x4 nou este in aceiasi bani :

 

http://www.autotoja.lt/toyota/nauji-toyota-automobiliai/

 

20.000 este cam cel mai scump Duster, spre deosebire de Toyota care cam de acolo incepe. O alta treaba - la Duster cu 2000 euro ii pui doua diferentiale autoblocante. :)

:cl Ignis 4x4
Link to comment
Share on other sites

Mai ramane de vazut cat rezista una si cat cealalta si care este devalorizarea dupa 5 ani a fiecareia. De luat in considerare'musai' inainte de decizie.Eu am fost si am ramas fidel marcii Toyota. Niciodata dezamagit. Sotia mea utilizeaza zilnic, o Toyota RAV4 din 2005, benzina VVTI, are la bord 140.000km si luna trecuta i-am facut ITP-ul la Toyota Pipera. Am avut clienti din randul mecanicilor de acolo daca doream sa o vand...:grin: A trecut ITP-ul fara nici o problema. Oare un Duster dupa 14 ani va trece la fel de usor ?:no1 Edited by emanoeladrian
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link to comment
Share on other sites

@emanoeladrian, sa iti raspund eu, aici in fr diferenta intre un duster din 2011 si rav4, ambele intretinute, e de 2-4000 euro (la 4000 euro dif rav4-ul e cu multe, automata etc, a costat peste 30000euro aici)... ps masina nu se vinde fara control tehnic mai vechi de 6 luni...

fara comentarii.

duster-ele sunt extrem de bine vazute, dacia in general, si nu numai in fr.

duster au fermierii, jandarmii, firmele de interventii/gaz/curent, etc. rav4 ... cam doamnele... ceva medici pt deplasare la tara am vazut pe aici la "munca".

eu am avut un logan mcv pe firma, in doi ani 60000km, l-am vandut aici instant. masina impecabila, a vazut ce nici nu viseaza un rav4 in general, forestiere, sleauri cu noroi, carat la greu, chiar si autostrada 26 ore non-stop la 140kmph in plin soarele mediteranei traversand cateva tari, etc. (bine vopseaua pe ici pe colo...).

 

sincer eu nu vad comparatia intre ele? duster-ul 2 nou e pragmatic, relativ ok ca si comfort pana la 100kmph, de budget, se preteaza la munca, poti avea niste mici aventuri cu el pe munte.

rav4-ul nou in fr pleaca de la 32000euro in sus(cu reducere), versiunea hybrid, nici nu isi mai bat capul sa vanda benzinarul pur sau dieselul.

rav4-ul nou hybrid e o masina faina, silentioasa, comfortabila de oras(consum mic de tot in oras), pe autostrada daca iti permiti consumul, peste 10% cu 1.6-1.7 euro litrul... pe autostrada pe dealuri/coasta mediteranei am vazut si peste 12% la 130kmph..., ceva plimbare pe forestiere usoare poate.

n-are nici o treaba cu duster-ul.

 

ca o picanterie, daca iei duster-ul in ro si il vinzi in fr de "nou" faci si ceva banuti, ca e mai scump aici cu vreo 1000-2000 euro(mai ales daca adaugi malus-ul de 800 euro la TCE sau 2000 euro la 1.6 benzen pur). samsar reverse mode :)

rav4-ul ala pe benzina pura mori cu el de gat aici.

 

la toamna cred ca o sa comand si eu un duster 2. TCE-urile 1.3 sunt faine, dar au FAP acum si consumul pe autostrada se duce spre 9-10%. si fara 4x4 sau EDC deocamdata.

TCE-ul de 150cp e prea mult pt ce poate masina ca ansamblu.

mai studiez deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

Cand Toyota facea masini 4x4 Dacia nici nu exista ca intreprindere ! Hai sa fim seriosi, motoarele alea de 2 lei 1200cm cubi puse le ditamai hodoroaga de caroserie isi vor da obstescul sfarsit repede,unele nici nu apuca suta de mii. Duster nici nu se ridica la nivelul unui SUV adevarat....de fapt nici nu a fost proiectat ca SUV...e un surogat . Succes daca visezi la un Duster 2...eu unul visez la un Land Cruiser nou . :h5
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link to comment
Share on other sites

eh?

nu visez la nimic, nu sunt fanboy, doar vreau o masina practica, polivalenta, minim de comfort (un scaun decent, ceva izolatie fonica), cu care sa imi fac treaba la bani ok. nu ma intereseaza sa fac 25000+ km pe an cu 12%+ sa cotizez la bugetul tarilor inutil. daca nu ma doare capul, spatele am consum sub 7%, e pana in 21000 si pot sa o scot nitel in afara soselei nu mi-e rusine cu orice sigla ar avea.

eu doar ti-am spus ca Duster-ul isi mentine foarte bine valoarea. un lucru bine stiut, cu conditia sa nu fie muncit la jug si abuzat...

de ce? pentru ca e o masina polivalenta, fiabila cu costuri mici de intretinere. si e pe o nisa inventata de Renault, pe care nu mai e nici un asa zis SUV actual, cum a fost si loganul in nisa lui.

si ca la ora actuala Duster-ele sunt folosite de fermieri, pompieri, jandarmi, salvamont, garda forestiera, vanatori, vamesi, etc ("you name it" cum zice americanul) la munca in afara soselei. prin cateva tari...

singurul asa zis SUV care mai munceste din gama actuala de pe piata...

si ca in afara tarii nimeni nu rade de tine ca ai Dacie. din contra.

 

la modelul 2 au adaugat ce ii lipsea inainte: minimul de comfort. d-aia a intrat in cartile mele.

 

ce conteaza ca Toyota facea 4x4 cand acum vinde SUV-uri hibride cu care mamicile merg la mall, supermaket si duc copii la scoala? pe bune?

de ce face Toyota asta? fix de ce ai tu 140000km pe o masina din 2005... e un lucru rau? deloc. ca si tehnologie rav4-ul 2019 e naveta spatiala pe langa Duster.

Inca o data, eu nu vad comparatia intre ele?

 

Asta e bun la 276000km?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=275271808&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=6600&makeModelVariant1.modelId=2&minMileage=150000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=9587e907-e02f-adb2-fece-7c9b5caaf5a6

asa zicea lumea inainte si de 1.5 DCi, tre' motor de 2l. si duster-ul 2 nu e greu deloc, ca e destul de coaja... eu zic sa asteptam si sa vedem, cine vrea isi ia si testeaza pe pielea si pe banii lui. pe mine unul deocamdata la TCe ma deranjeaza filtrul de particule (omoara avantajul unui motor mic pe benzina folosit pe distante scurte) si consumul la drum lung.

 

cand iei Toyota aia LC 150 de plastic, da-mi un semn. vin in tara, iau vechitura de Patrol pe 35-uri si mergem sus pe munte sa filmam SUV-ul tau "adevarat" in actiune. Aduc eu camera full-HD si sacii de gunoi sa strangem plasticele dupa ;)

scuze dar nu m-am putut abtine sa nu te intep nitel.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ultima fraza m-a amuzat ! Asta cu muntele si plasticele...hai ca o facem dar vin cu un seria 70 cu 3 blocanti sau de ce nu un LC 80. Vedem dupa aia cine si ce plastice aduna !:ha: LC150 nu este destinat pentru coclauri, este destinat sa fac 30.000+ km prin Europa, zapada,gheata si sosea. Daca doresc sa urc la Valea Doftanei la casuta mea iarna pe viscol...sa ma poata duce fluierand.. Cat despre SUV-ul RAV 4 o fi pentru mamici dar experienta mea de 1 an si 6 luni la Nisa in Franta cat am lucrat pe aeroportul de acolo a fost una pozitiva, confort la superlativ, consum 8,5% pe autostrada si maxim 10 in oras, usor de parcat,sigura si foarte ..foarte incapatoare. Ii dau nota 10 ! Sotia mea este intotdeauna incantata sa o conduca..indeferent de drumuri si distanta de parcurs. Succes cu Dusterul 2 !:h5
RAV 4 Model Luxury 2018.
Link to comment
Share on other sites

sorry dar esti pe langa subiect...

intai zici ca e SUV adevarat, pe urma mergi pe asfalt cu el. fix de faci tu cu LC 150 face si unul in Norvegia cu o masina normala jumatate de an...

realizezi ca multi care isi cumpara Duster vor sa il foloseasca nitel si in afara asfaltului si vor o singura masina "all-in-one", de buget din x motive?

realizezi ca atunci cand cineva isi cumpara o masina de bugetul sau se uita la una dotata peste medie din gama sa cu ultimele "tehnologii", si nu la entry level? adica isi permite sa o intretina si sa ruleze cu ea fara sa ii pese(nu vrea 10% la pompa)?

si ca la RAV4 acum in 2019 asta inseamna hibrid-ul? motive iar irelevante(inclusiv de ce dealerii de pe prin afara au doar RAV4 hibrid in oferta "publica"), topic Duster.

nu era vorba de masurat nimic, era doar o ironie. frate-miu are LC120 ca idee, si stiu fix pana unde merge cu ea pe munte pana incepe sa chitaie.

cred ca ar fi cazul sa iti deschizi un topic despre RAV4, aici era un topic despre Duster... si oamenii care se uita si vor sa cumpere un Duster 2 iti spun ca nu ii intereseaza RAV4 dar tu insisti...

success la vizitat Europa in viitor cu 2.8L-3L ;)

 

---

ps. de la unul care face europa pe banii lui...

hai sa facem un calcul ce inseamna in Europa azi 30000km(2019, anual in care s-au schimbat standardele de poluare si o sa apara multe hibride si electrice):

litrul de benzina/motorina sa zicem 1.5euro (poate fi considerabil mai mult in functie de tara sau mai putin).

tari cu autostrada la 1 euro per 10km, sau diferite vigniete sau alte portiuni cu costuri.

30000km in motorina inseamna(nu merg cu pedala la consum ci cu cruise controlul in rampa la 130kmph) rutiera vs vaca_care nu face balet:

cu 6% = 2700euro pe an

cu 12% = 5400euro pe an, diferenta 2700 euro.

sa zicem ca 15000km sunt facuti cu 1 euro pe 10km autostrada = 1500euro autostrada (tari diferite, mai greu cu un abonament).

mai adaugi viniete/tranzit minim 500 euro(elvetia(taxe tunel etc), austria, feribot, etc) ca te plimbi peste tot, nu iti pasa.

deci 2000 euro taxe de drum.

 

intr-un an motorina si taxe de drum(ignoram impozit sau asigurare(spre exemplu in fr nu e impozit dar te arde la asigurare)):

cu 6% = 4700euro pe an

cu 12%= 7400euro pe an.

 

In 5 ani diferenta e de peste 13000 euro:

cu 6% = 23500euro

cu 12%= 37000euro

 

fiecare cu banii lui, nu asta e scopul postarii. treaba lui ce face cu ei.

Edited by adrianfd
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai uitat 2 lucruri, primul si cel mai important este siguranta, al doilea este confortul, lucruri pe care Duster modelul 1,2,3.....100 nu le va oferi niciodata.

Si cu asta am incheiat ' poluarea' topicului Duster...cu scuzele de rigoare .

La multi km calare pe 1,2 cai !

 

RAV 4 Model Luxury 2018.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nu sunt posesoride asa ceva pe aici. Dusteristii se desfasoara bine pe facebook si gura targului si cei ce au asa ceva, spun ca-s multumiti ,consuma putin si se declara tare multumiti.....dar aia sunt proprietari, nu oameni de teste comparative. daca inainte au avut un ford din 2008 si un logan , compara mere cu prune....

ca si colegul emanoeladrian- el coboara din Toyota ,cum dracului sa-i placa Duster? nu exista asa ceva....si da, este slab la testele de siguranta, la confort ,cel nou este mult peste primele modele,dar niciodata nu va bate ceva premium si cu 5-10 mii mai scump.

Dusterul ramane in continuare varinata ieftina, pret-intretinere-consum si se pliaza pe destul de multi utilizatori dar NU utilizatoari premium,ci mai entry level asa....mai level 7 nu mana,potion si level 35... cum zicea o poanta de-a lui Micutu despre Daniel- level 36 si Logan vs Mercedes :))))ca sa fac o gluma

 

Se vinde in draci si la noi si in EU si astazi- ieri au facut anuntul ca au scos 1,6 benzina de 115 cp si pun 1.0 benzina de 100 CP...ce dreak o mai insemna si asta...dar clienti sunt si se pare ca vor mai fi :)

Edited by RZV
  • Like 1

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Se vinde in draci si la noi si in EU si astazi- ieri au facut anuntul ca au scos 1,6 benzina de 115 cp si pun 1.0 benzina de 100 CP...ce dreak o mai insemna si asta...dar clienti sunt si se pare ca vor mai fi :)

 

Are cuplul motor mai mare. Nu va fi echipat cu transmisie 4WD. Masina de agent de vanzari care face oras la greu.

 

 

Grey Wolfe

 

Viata frumoasa ti-o faci singur ! :cort :cl :jp1

Link to comment
Share on other sites

Oras preponderent cu Duster-ul?

Ma rog, nu te poti p..sa in gusturile omului insa chiar e pacat sa iei Duster 4x2 cind exista 4X4, ma rog, pacat ca nu exista optiunea asta

pentru orice masina...

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use