Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

sfat reductii jimny a/t


rbr
 Share

Recommended Posts

Ma bate un gand sa iau un Jimny VVT transmisie automata (4 trepte) pe care sa pun roti de 29-31.

Pe langa un SL de 5cm si decupaje, as schimba si rapoartele din TC.

Varianta hibrida cu TC de Samurai+Jimny mi se pare mai putin atragatoare in conditiile in care exista kit-uri care merg pe cutia originala.

Intrebarea e, care din cele doua optiuni recomandati:

- high 17%, low 87%: http://www.trail-gear.com/product/5323/jimny-electric-t-case-gears (733.95 usd + transport + tva? + vama? + lant?)

- high 0%, low 75%: http://www.trialjimny.com/newjim.html (900 eur + transport)

La trialjimny au 3 variante, am intrebat si asta de mai sus a fost recomandarea lor (pentru ca ver automata, zic ei, duce binisor si 30" cu rapoartele stoc).

Acum nu stiu ce sa zic, rapoartele pe http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/jimny/spec/ nu par foarte incurajatoare (m/t vs a/t)...

Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

aia ar fi etapa a doua, fctie de bugetul initial alocat pe achizitie. oricum, minim blocant spate.

simex as pune din prima. ver mai noi vad ca au ceva traction control, all grip pro, nu stiu cum s-ar impaca cu blocantul (probabil bine).

rapoarte in punti nu stiu daca mai trebuie, dar daca trebuie, studiem. ai un link sau mai multe info?

blocant fata si planetare hd - asta deja e golaneala :)

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Hi! in fantezia mea, in primul rand scuze de off topic, am gandit sa ajuti puterea mororului sa ajunga la roata (reductiile alea), sa intaresti punctele slabe (planetarele) si sa folosesti toata aderenta simexurilor (cu blocante) si bine o fi. aici pe forum sunt suzukari adevarati si toba de off road, ce zic eu... e asa... un up :ha:

XJL... 4L
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Eu nu as lua un Jimny cu VVT pentru offroad pentru ca:

Au raporartele in punti de 4,3 care sunt foarte slabe la dinti.

Cutiile de viteze manuale au prostul obicei sa le crape rulmentii.

 

Cutia automata la Jimny e cam de fandoseala. Masina este clar submotorizata.

 

Kiturile de reductie pentru CT de Jimny au toate acelasi defect: Un lant consumabil si scump.

 

Ca sa pui roti de 29-30inch, ai nevoie de cel putin 3inch lift plus decupat serios din aripi.

De la 3 inch de lift in sus ai nevoie de tendoane de corectie caster fata si de la 4 inch in sus pe spate.

Si de bare panhard HD.

Si de tampoane punti noi.

Si de furtune de frana.

Si de multe alte modificari despre care acum nu ai habar.

 

Cine are alta parere il invit sa ma combata.

 

 

 

Pentru mers la Mall, nimic din cele de mai sus nu se aplica.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Cam greu sa pui roti de 30,doar cu lift de 5cm,adica imposibil.Tot ce inalti peste acesti 5cm,necesita alte modificari.De ce cutie automata?

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

am plecat de la o idee, sa-i zicem un "build", deocamdata teoretic. daca iese, bine, daca nu, iarasi bine.

nu vreau sa par ca am idei putine dar fixe, incerc sa plec de la o baza (gen vvt+a/t) si sa adaug ce mai trebuie ca sa ajung la o configuratie decenta de on/off road.

 

fiind deocamdata la stadiul teoretic, imi permit urmatoarele arogante/fandoseli (numiti-le cum doriti):

- nu ma intereseaza tractoare/cazane/fumigene, caut un echilibru intre nu-prea-vechi si nu-prea-scump, sa zicem 5-8 mii euro cost achizitie, mai jos probabil nu merita efortul, mai sus probabil nu merita banii

- nu ma intereseaza cutie manuala, e doar o optiune personala, am condus de ambele (mai mult manuala), prefer automata

- nu vreau improvizatii gen arcu de pe spate pe fata si piesa x de pe modelul y, tot respectul si admiratia pentru cei care pot si vor, din nou, e optiunea mea

- o sa tai din aripi si din bare cat e nevoie, daca se termina aripa si nu incape roata, pun roata mai mica. barele originale oricum ar fi schimbate

- nu vreau lift mai mare de 5 cm, nu vreau distantiere roti, jante cu et-30 cred ca ar fi ce trebuie

- nu vreau body lift

- nu ma intereseaza viteze mai mari de 80 km/h

 

astea fiind zise:

- e clar ca niste roti mai mari (si mai grele) plus un kit de reductie vor uza prematur diverse, nu aspir la perfectiune, ma intereseaza doar cand si cat. de ex. va pica piesa x la y km in loc de z km. aproximativ, desigur. sau macar daca se rupe din prima iesire. sau daca pleaca de pe loc pe drum drept :D

- am inteles ca motorul e slab si cutia automata e pt motoare mai puternice, asta e, ma intereseaza ce mai trebuie pus sa invarta niste roti mai mari

- kitul de la trail-gear pare sa iasa din discutie, e mai scump si necesita alt lant, iar avantaje fata de celalalt nu vad

- kit-ul de la trailjimny nu are lant, nu inteleg despre ce lant consumabil si scump e vorba, daca e lantul din cutie: in cat timp se strica si cat costa?

- am mai gasit si la greci ceva kit similar, dar nu m-am lamurit daca se potriveste pe cutia automata

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Pe mine m-ai bulversat oricum.Deci vrei niste sfaturi sau pareridoar ca nu vrei sa asculti de ele.Ceea ce vrei tu sa faci acoo,nu e ca si cum ai da un SMS.Implica foarte multe,iar astea trebuie facute cu cineva care are experienta in asa ceva si stiie ce face.

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

nu inteleg :) adica vreau cutie automata si nu vreau sa ascult sfatul cu manuala? sau?

eu intreb cum se fac sa combin una cu alta, caut o solutie pt o problema data, nu solutii pt alte probleme.

 

in alta ordine de idei, nu inteleg cum vand unii masini second la pret mai mare decat noi: http://www.handelsprijzen.nl/advertentie/auto/suzuki/jimny/7522961/suzuki-jimny-13-exclusive.html?utm_source=Trovit&utm_medium=CPC&utm_campaign=Premium

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Ca sa pui acele roti,trebuie decupat grav din caroserie,trebuie schimbnate rapoarte,trebuie inaltata masina muuuuult,trebuie prelungite furtune,conducte si alte mataraie pe acolo.Deci nu e simplu,de aia zic,trebuie sa mergi la unu care stie ce face

 

In alta ordine de idei,vorba ta,avand in vedere ca e o piata libera,eu daca vreau pe un creion pot cere 10000 de euro,pt ca e creionul meu.Daca il vand,ramane de vazut

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

eu nu ma pricep, de asta intreb.

nu vreau sa schimb juma de masina, de asta nu vreau mai mult de 5cm inaltata (plus ca nu vreau sa ma rastorn in prima curba).

nu cred ca trebuie decupat din caroserie, doar din aripi/bare, chestii demontabile, inlocuibile, decupabile, dar e posibil sa ma insel, caz in care sper ca se poate rezolva totusi cu o ciocaneala. daca nici asa nu mrge, mai reduc din pretentii.

ca fapt divers, simexurile 31x16 pe care le am cred ca sunt mai mici de 31. am vazut si jimny cu 33-uri, nu pareau foarte cocotate, e drept ca aveau alte punti mai late si poate atingeau la flexari.

dar astea sunt detalii pe care as putea sa le rezolv experimental. ce nu-mi permit sa experimentez, e cu roti dintate si din astea, as prefera sa stiu dinainte in ce ma bag.

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Hi! ce zic oamenii este sa lasi rotile dintate la urma ca e imposibil de facut o socoteala fara sa stii macar ce dimensiune de cauciucuri vei pune. deci up! E.

Edited by Astral
XJL... 4L
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

pai am zis, 29-31, dar daca e imposibil, fie :)

 

ex de decupaj maxim, roti de 35: https://www.youtube.com/watch?v=kHKWSqLO1UA

si in mers: https://www.youtube.com/watch?v=gUyrSrqnyIM

 

ar mai fi o idee, axe portale, rezolva si lift si reductii dintr-un foc, dar costul e probabil cat masina second

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

La rotile alea sigur a schi,bat raportul in reductor si probabil si in punti.Iar cu decupaj asa mare,nu stiu daca mai iei ITP-ul

Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

 

Cu rotile alea (Maxxis Trepador de competitie, adica minim 37"), puntile par de jucarie :)) Scuze de off...

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

jimny .chiar varianta de 1,5 ddci reductii in transfer ..body lift ..suspensie dedicata OME ..anvelope 31x10,5x15 ...ARB fata spate si sincer chiar duce rotile destul de bine si merge foarte bine si in teren. intradevar nu extrem dar merge si are ceva luni la activ nu a rupt inca nimic.

ps. nu este de vanzare :grin:

t20180205_130532.jpg.624ddf7d3b14f0c8aed992e95e95af07.jpg

t20180205_130543.jpg.88cc43a4913566a0506adfd1087a23d5.jpg

t20180205_130601.jpg.d5fafd13ac583d1d30679758a811540f.jpg

t20180205_130615.jpg.907c068599574e5146e675c7c9d88d92.jpg

t20180205_130640.jpg.32a90b6988a52030a09ca12834f3f67e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

deci se poate :) ce fel de reductii ai pus?

 

portalele de la tibus costa 7800 eur (fara taxe+transport). scump (raportat la costul masinii), dar daca e legala in germania, e o idee de luat in calcul

Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

Domnul Cobrra are pe suzuki dansului AT,si din umila mea experienta daca vreti sa il echipati cu simexuri se schimba situatia,puntile vor primi mult,mult mai multe socuri,mai ales cu blocanti!Primele care vor ceda vor fi planetare fata

Today is a gift!
Link to comment
Share on other sites

Re: sfat reductii jimny a/t

 

jimny .chiar varianta de 1,5 ddci reductii in transfer ..body lift ..suspensie dedicata OME ..anvelope 31x10,5x15 ...ARB fata spate si sincer chiar duce rotile destul de bine si merge foarte bine si in teren. intradevar nu extrem dar merge si are ceva luni la activ nu a rupt inca nimic.

ps. nu este de vanzare :grin:

 

 

 

Eu ce sa mai zic cu arb urile de aniiiii si aniiiii :)))). imagineaza ti ca acum le bag in revizie ca scapa ceva aer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Re: sfat reductii jimny a/t

 

deci se poate :) ce fel de reductii ai pus?

 

portalele de la tibus costa 7800 eur (fara taxe+transport). scump (raportat la costul masinii), dar daca e legala in germania, e o idee de luat in calcul

 

Ai un link pentru axele portante?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use