Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Chip tuning p38 diesel cv automata


alexandru0001

Postări Recomandate

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, oricum senzorii mei functioneaza bine si nu dau nici o eroare dar tot uitandu-ma pe diverse tutoriale majoritatea recomadna sa fie curatati din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 61
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Vad ca nu m-am mai dat de mult pe forum, daca n-am sarit la un topic din asta.

Un chip tuning facut ca lumea la motorul de doi jumate rupe cutia. Punct. Facut, patit si nu-s singurul.

De fapt da peste cap un cuplaj unisens si masina pleaca (numai) cu 1 si pe urma schimbi in drive. In rest merge normal. Am o cutie de V8 de vreo doi ani si de doua ori pe luna ma laud ca o schimb...

Editat de workaholic_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

....

Un chip tuning facut ca lumea la motorul de doi jumate rupe cutia. Punct. Facut, patit si nu-s singurul.

.....

Asta e cam contradictie in termeni... eu zic ca daca e facut ca lumea nu trebuie sa rupa nimic, daca rupe ceva inseamna ca nu e facut ca lumea... sau a fost facut tuningul care a fost calculat pt echipare standard a vehiculului si pe masina erau roti mai mari decat standard ...atunci rotile au rupt cutia nu tuningul....ar fi relevant sa vedem la aia care au patit ce roti aveau pe masini.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

workaholic_ro, daca ai vedea pe ce masini si cu ce motoare puternice a fost pusa cutia asta, nu ai mai vorbii prostii...

Frontera A Sport 2.0

freelander 2001 td4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Salutare,

 

Eu am facut deja soft tuning asa cum am scris mai sus la cei de la Upsolute acum vreo 2 luni si am 3000 de km de atunci, pana acum merge foarte bine diferenta de putere se simte imediat singurul minus este ca da putin mai mult fum la kickdown si in general peste 3500 de ture da putin mai mult fum.

 

In rest imi pare rau ca nu i-am facut mai devreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Fumul poate fi si de la debitmetru "obosit" sau aftermarket, nu da eroare dar citeste mai jos decat trebuie, asta e cam valabil pt toti senzorii de pe management.... oricum ceva fum in plus la tuning de putere e normal, doar sa fie in limite decente, un intercooler mai mare ar ajuta sau macar sa fie sigur ca cel existent nu e plin de ulei si ca nu exista nici o pierdere pe partea de presiune turbo.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Senzorul de aer l-am curatat cu spray si intercoolerul dat jos si spalat, am mai redus asa putin fumul in urma acestor operatiuni dar tot da mai mult ca inainte, legat de pierdere pe turbo nu stiu sa aiba dar este posibil orice, nu prea stiu cum sa verific aceste pierderi.

 

Ma gandeam ca poate mai repede sa fie de la Egr ca pe ala nu l-am curatat pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

EGR-u mai bine anuleaza-l, oricum poate fi si de la ala, un senzor obosit poti sa-l cureti si cu apa sfintita ca tot jos citeste iar la turbo daca furtunele sunt inca cele originale mai bine le schimbi toate pe silicon ca-s sigur delaminate deja, mai este valva STC2806 care oboseste in timp si nu se poate verifica daca merge bine sau nu ci doar schimba cam la 50.000 km sa fie sigur ca e buna

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Legat de EGR am inteles ca nu este chiar indicat sa-l anulezi pentru ca are legatura si cu incalzirea motorului si iarna ai probleme.

 

Legat de STC2806 vad ca este un epurator de gaze si cel mai ieftin pe OE vad ca este 750 de lei, sti cumva si codul la kitul de furtune pe silicon.

 

Poate le schimb pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Legat de EGR eu zic ca nu ai inteles bine sau ca cei care sustin ceea ce ai inteles tu nu inteleg nimic, la furtune nu stiu cod, gasesti dupa cautare "P38 2.5 dse silicone turbo hose kit", exemplu: https://www.allisport.com/shop/performance-products/hose-kits/boost-hoses/range-rover-p38-2-5-dse-silicone-boost-hose-set-vehicles-egr-blue/ iar valva vacumatica e mai ieftina https://lajumate.ro/valva-vacum-land-rover-range-rover-p38-stc2806-667012.html

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, dar pentru anularea lui trebuie parca tot asa un kit plus ceva modificat in BCU, asta la fel daca am inteles eu bine, multumesc oricum pentru sfaturi si coduri.

 

Poti sa-mi spui care ar fi pasi corecti in opinia ta pentru anularea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Se pare ca am intrat in zona de "banubada". "bati campii", "habar n-ai" samd. Nu-i suparare, doar suntem in RO, dar n-am chef de controverse, explic scurt. Motorul asta e usor "de"-tunat fata de echiparea de pe BMW, pe motiv de caroserie grea, incalzirea chiulasei si altele, nu mai detaliez, tone de explicatii elaborate gasiti pe international. Cand ii pui colti de argint se cheama ca l-ai repus in drepturi si i-ai mai dat si ceva in plus, dar esti "on your own", adica atentie cu pedala la pornire de pe loc, blana in zona de cuplu maxim si alte vitejii. Cutia e ok 95%, in sensul ca-i identica cu aia de pe V8 gems, inclusiv rapoartele, difera doar tampeniile alea care se rup. Mai difera convertizorul, care pe 2.5DSE e cel mai mic (din 3 variante). Nu stiu ce-au speculat sau economisit baietii de la ZF, da' nici nu-mi bat capul. Sunt vreo doua firme care fac conversia, in sensul ca desfac cutia si pun in ea ce trebuie, dar e mai ieftin sa o schimbi cu o vechitura de la un donator benzinar.

Masina e o puturoasa de renume mondial, drept pentru care esti tentat sa-i faci " implantul". Dupaia, daca mergi ca oamenii, fara sa bruschezi, tine, daca nu, se rupe OBLIGATORIU in treapta intai. Daca tine, nu inseamna ca "implantul" a fost calculat la limita cutiei ci ca "chirurgul" atata a putut.

 

addendum: dupa operatie consuma 9+ pe ulitele patriei si 14+ in satele noastre municipii, in teren nu socoate mai nimeni, cel putin nu eu; nu afuma decat calcata rau.

Editat de workaholic_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Se pare ca am intrat in zona de "banubada". "bati campii"' date=' "habar n-ai" samd. Nu-i suparare, doar suntem in RO, dar n-am chef de controverse,[/quote']

Sa inteleg ca in RO nu putem sa avem alte pareri decat postulatele dumitale cu "OBLIGATORIU"?... nici eu nu am chef de controverse am spus doar ca e contradictie in termeni care se mai repeta din nou:

Cutia e ok 95%, in sensul ca-i identica cu aia de pe V8 gems, inclusiv rapoartele, difera doar tampeniile alea care se rup

as vrea sa stiu ce sunt "tampeniile alea care se rup" doar la P38 pt ca aceasi cutie se regaseste si pe D2 si se rupe doar "flex plate"ul si ala fara nici un tuning ci din cauza rotilor mai mari si a ingreunarii artificiale a masinii cu bari metalice, trolii, portbagaje metalice, etc ...sunt nenumarate D2-uri Td5 tunate si nu am auzit ca din cauza asta sa se rupa cutia...iar daca e vorba de flex plate ala nu poate fi numit generic cutie, se face de catre ashcroft varianta HD(si convertizor) care nu se mai rupe in veci

 

Daca ai reusit sa rupi CUTIA dumitale spune-ne ce s-a rupt in ea si ce roti ai pe masina.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, dar pentru anularea lui trebuie parca tot asa un kit plus ceva modificat in BCU, asta la fel daca am inteles eu bine, multumesc oricum pentru sfaturi si coduri.

 

Poti sa-mi spui care ar fi pasi corecti in opinia ta pentru anularea lui.

Nu stiu de unde iei informatiile astea despre EGR dar nu de unde trebuie, nu se modifica nimic in nici un soft se ''blankeaza'' pur si simplu iesirea EGR de la esapament catre admisie cu placuta aia, se scoate valva EGR si se pune bypasul: http://abbes-performance.com/land-rover-egr-valve-blanking-kits/14-land-rover-range-rover-p38-25-ddse-egr-blanking-kit-complete-td-tdi-plugs.html

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, roti normale de sosea, 255/55/18 pe jante originale de P38 (nu ma-ntreba exact ce scrie pe janta ca nu mai stiu, J8 sau 8 jumate probabil). N-am hobelebantzuri pe masina si umblu doar pe sosea si drumuri forestiere bune si proaste, rareori pe camp, nu fac "creatie". Cutia am spart-o pe asfalt uscat si drept ca-n palma.

Informatia cu stricatul cutiei nu-mi apartine, eu doar am repetat experienta. Nu-i postulat ca-i demonstrata (si) de altii.

S-a rupt un cuplaj unisens, nu mai stiu care ca-i de doi ani si ceva, mi-au spus si mie altii ce se intampla, "aussies" si "muricans", repet ca problema-i dezbatuta pe alte meleaguri.

Daca stii de ashcroft de ce mai intrebi, ca-i o teorie intreaga aici:

https://www.ashcroft-transmissions.co.uk/automatic-gearboxes/zf4hp22.html

Mai sunt si alte povesti cu 22 vs 24 da' cu toata bunavointa (pe bune) n-am vreme acuma sa caut, sunt la birou si am de lucru.

Last but not least, lasa-l naibii pe "dumitale" ala ca suna agresiv, daca chiar te deranjeaza sa-mi spui "tu" poti sa mi te adresezi simplu cu "inaltimea voastra" :)

 

Edit: apropo, disco nu are alt motor ? si aha, uitai; daca ai " fractura" de flexplate nu cred ca mai misti masina. A mea inca umbla "fericita" la doi ani dupa eveniment.

Editat de workaholic_ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, multumesc mult pentru info Ferry si o sa comand kitul pentru EGR momentan.

 

Din curiozitate, daca debitmetrul ar avea probleme nu ar trebui sa dea vreo eroare pe tester?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, multumesc mult pentru info Ferry si o sa comand kitul pentru EGR momentan.

 

Din curiozitate, daca debitmetrul ar avea probleme nu ar trebui sa dea vreo eroare pe tester?

 

Daca debitmetrul citeste intre limitele admise dar mai jos putin nu da eroare ci pur si simplu ECU isi asuma acel debit "raportat" de senzor care de fapt nu e cel real de aici fumul negru, ca sa dea eroare trebuie senzorul sa fie bulit rau nu doar "obosit"... sau alea aftermarket is varza din start ca citesc aiurea.... chestia sta am verficat-o eu cu tester pe diverse motorizari, inclusiv 2.5 DSE.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Edit: apropo, disco nu are alt motor ? si aha, uitai; daca ai " fractura" de flexplate nu cred ca mai misti masina. A mea inca umbla "fericita" la doi ani dupa eveniment.

Are alt motor care tunat poate fi dus la 200hp cu 450NM deci daca ar fi sa rupa cutia ar rupe-o, basca mai rup planetarele nu cutia, la p38 m-ar ingrijora mai mult pacatosenia aia de cutie de transfer pe lant... cat despre ce spun ''muricanii'' mirama-s sa fi vazut ei multe diesele pe acolo iar daca e vorba de v8-uri parerea mea e ca nu se compara... cine stie cum a batjocorit masina fostul proprietar si a ''fragezit" cutia care apoi a cedat la tine.

 

eu unul am citit doar chestii bune despre 2.5 DSE remapat CUM TREBUIE si la cutiile ZFHP22 am auzit doar de converizoare si flex plate-uri rupte prin abuz in rest mai multe probleme cu XYZ switch si blocul de valve care nu au nimic cu o remapare.... vom vedea din experienta colegului @bogdanp daca e obligatoriu sa se rupa sau nu :wink:

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Habar n-am, fostul proprietar era intr-un yacht club si tragea cu ea barci, probabil nu foarte mici. Il cheama ... Katia, nu cred sa fie vreun fragezitor.

Ii dorim lui Bogdan sa-l tina cutia pan' la adanci batraneti. Fara reparatii.

Apropo, "eproamele" (sau proame, ca nu-mi amintesc) mele-s din Cehia, nu stiu de celelalte, da' oare nu copiaza baietii astia unii de la altii ? Nu-i mare lucru sa faci un duplicat dupa un cip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Daca tracta chestii grele e cam clar de ce era cutia obosita... cu ce copiaza unii de la altii nu stiu, nici sa modifici un fuel map de capul tau nu e greu si daca se umbla doar in ''harta'' de "injector timing" care e cea mai simpla varianta e metoda incorecta... o remapare corecta e foarte complexa si implica inalt profesionalism... dar se poate

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, am comandat sensorul de aer MOBILETRON MA-B016 care spune in catalog ca este compatibil, banuiesc ca nu este prea bun avand in vedere ca este ceva mai ieftin dar vreau sa vad macar daca este vreo diferenta.

 

Ati mai auzit ceva de producatorul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Parerea mea e ca sunt bani aruncati degeaba... cand vine vorba de debitmetre la LR ce-i ieftin nu merita si chiar de vei simti ceva diferenta tot nu stii daca e ceea ce trebuie sau nu.... daca va fi mai bine sau nu va fi diferenta sau daca va fi mai rau care-i concluzia?

 

credeam ca am fost destul de concis:

....ca sa dea eroare trebuie senzorul sa fie bulit rau nu doar "obosit"... sau alea aftermarket is varza din start ca citesc aiurea
Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Ok, dar el apare ca OE si macar daca nu mai da fum asa tare am o confirmare ca este si de acolo si pot comanda unul mai bun, daca nu se intampla nimic macar pe asta pot sa-l returnez si nu pierd nimic, deci oricum ar fi nu am nimic de pierdut ci eventual doar de castigat.

 

Am comandat astazi si kitul pentru anlare EGR de la abbes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Cat timp senzorul nu e defect si a fost montat si folosit nu prea cred ca mai poti sa-l returnezi iar fiind aftermarket si sa zicem ca nu e nici o diferenta tot nu poti concluziona ca cel vechi e 100% OK .... a speram ca metoda ta va fi relevanta si vei simti diferenta.

 

singura modalitate 100% sigura de a verifica senzorul asta e de inregistrare date live si vazuta corelatia intre debit si presiunea turbo si asta analizata de cineva care stie exact cum trebuie sa arate de aceea nici nu am propus chestia asta.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Chip tuning p38 diesel cv automata

 

Este clar ca metoda mea este pur empirica si anume doar constat daca mai da sau nu asa mult fum, lucru dificil de apreciat dar o sa vad ce iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare