Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina


bogdan xtr

Postări Recomandate

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

va salut.

 

revin cu unele noutati.

 

zilele trecute am adaugat in lichidul de servodirectie, mai mult ca si test, niste stop leak servo de la wynns. Oricum eram pregatit sa schimb pompa de servo si sa pun lichid nou, ravenol.

 

zis si facut, adaugat proportia respectiva, cca 125 ml, am pornit masina la relanti, apoi plimbare usoara cu volan stanga dreapta. Ulterior, zgomotul servo sub forma de huuummmmm, la 1000 si un pic de ture, a cam disparut,...s-a diminuat oricum.

 

ca si efect secundar, nu prea mai scartaie nici cureaua de accesorii, iar la trecerea prin balti nu mai am probleme cu incarcarea bateriei, nu se mai aprinde martorul bateriei, ca urmare a patinarii curelei.

oricum cred ca voi schimba pompa servo prin primavara, sa isi faca treaba bine aditivul ala de servo si sa improspateze ceva oringuri , garnituri etc., de pe circuit.

 

Misterioase sunt caile Land roverului, insa incep sa le dibuiesc.

 

am instalat si bara cu led pe roof rack, am cablat pe acolo, insa am ajuns la momentul in care as monta butonul in bord, sub cel de cruise control. In acest sens, am luat un buton de cruise control, i-am pus fata de lumini de ceata, dar imi mai trebuie o mufa tata, care intra in buton in spate, pe care urmeaza sa o iau de la dezmembrari, daca oi gasi. exista un cod de piesa pentru conectorul aferent butonului sa il pot eventual comanda? Ca parca mi-e mila sa dau gaura in bord sa pun butonul de origine, chinezesc.

 

si in final,

 

in continuare mai am uneori probleme de pornire, si cred din ce in ce mai tare ca este din cauza switchului cutiei automate. nu simte pozitia P si evita pornirea. switchul ala se da greu jos? as vrea sa ii trag o curatare si o renituire ceva...sau poate fi bypass-at?

 

 

multumesc.

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 119
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

...

in continuare mai am uneori probleme de pornire, si cred din ce in ce mai tare ca este din cauza switchului cutiei automate. nu simte pozitia P si evita pornirea. switchul ala se da greu jos? as vrea sa ii trag o curatare si o renituire ceva...sau poate fi bypass-at?

Despre restul nu comentez dar la partea citata trebuie o lamurire, cand spui ca nu simte pozitia P te referi ca nu se vede P pe display la odometru?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Daca se vede P nu e de la switchul cutiei(asa zis XYZ switch) ca de era de la ala nu se vedea P deoarece e un singur contact in switch atat pt afisaj cat si pt management care se spliteaza intre diversele sisteme. Nu mai iau la citit tot topicul si nu mai stiu care era problema? nu invarte cand dai pe demaror?

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

pun contact, iar cand dau la demaror, se aude un clic, undeva sub torpedou, apoi nimic, nu invarteste. pun contactul de cateva ori, schimb pozitia levierului din D in P, din N in P, ...ma rog, si intr-un final, dupa cateva cicluri, demarorul primeste curent, se aude si porneste la sfert.

Clicul care se aude pare a fi un releu si nu bendixul care ar arunca in volanta dar restul nu se roteste,,,

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Clicul e din BCU si inseamna ca microreleul din el lucreaza deci primeste input de P, in cazul tau e un contact imperfect ori in BCU ori intre BCU si panoul de sigurante ori in panoul de sigurante(asta e cel mai suspect, mai face contacte imperfecte in mufe de la condens sau vibratii)... cand mai face figura cu clicul du-te da-i un ghiont la tabloiu de sigurante si inceaca dupa aia, daca o ia acolo-i buba, ai putea sa pui si un releu nou sa fie si ala scos din ecuatie

 

sau e posibil sa fie lipsa de contact pe partea de + a bobinei releului

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

tabloul de sigurante este cel de la motor din spatele bateriei?
In cazul asta da

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

De verificat si conectorul ala mic legat de solenoidul demarorului ca si ala se slabeste sau se umple de jeg si face figuri la fel si contactul principal gros de pe demaror care rugineste

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

gata, ma apuc de sapat pe acolo...oricum tacane mereu un releu vreo doua zile dupa ce spal motorul, fix in cutia aia, clar am o sensibilitate in zona aia. Desi dupa ce spal, nu se vede apa in cutie, dar poate intra pe dedesubt...nu stiu, voi verifica.

in cazul asta nu stiu daca releele de acolo sunt interschimbabile, caz in care parca as pune alt releu in locul celui responsabil de pornirea motorului, iar vulnerabilitate asta sa o am pe alte sisteme, nu la fol de importante.

 

foarte multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Releele de acolo sunt toate piese de schimb, pt demaror e R2 cod YWB10027L, de proba poti sa'l schimbi cu R3 care-i de la spalare faruri

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

salutare tuturor.

 

ieri am verificat cablajele electromotorului si am descoperit ca papucul cablului de excitatie a bendixului era un pic slab, foarte murdar de ulei etc. l-am curatat, l-am strans cu un patent, uns cu vaselina de cupru si l-am reconectat. Sper sa nu mai am probleme de contact, clic, si nimic, nicio pornire.

 

Am facut si o scanare, cu o scula universala ceva...delphi, am constatat ceva DTC uri, insa nimic legat de overboost, le-am facut o poza si le-am sters. Multe erau datorate probabil patrunderii apei cand am spalat motorul, care vreo doua zile mi-a tacanit relee in cap pana s-a uscat. erorile erau stocate cam asa...

 

ambient pressure - intermitent low signal

 

air flow sensor circuit - intermitent high signal

 

engine coolant temperature circuit - intermitent high signal

 

injector 3 peak charge long - intermitent

 

am inversat si releel f2 cu f3, se pare ca nu era de acolo problema mea de pornire.

 

cam atat, la capitolul noutati.

 

va salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

salutare tuturor, as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta cu unele sfaturi....despre remapare td5.

 

masina mea, este td5 automata stock, roti stock (255 55 18),...etc, doar roof rack si led bar...si uneori cort pe ea.

 

as vrea sa ii fac o remapare, ceva puternic, stage 2 ceva, in scopul de a creste manevrabilitatea si confortul la condus, undeva incepand cu zona 1800, 2000 rpm, eventual sa blocheze si convertizorul mai devreme, treptat, la acceleratii usoare, nu neaparat peste 3000, la kick down cum face acum.

 

masina are galeriile curate, egr functional si curat, turbina buna. Iau in calcul sa schimb intercoolerul, desi e automata si nu prea e diferenta intre stock si cele de tuning, ca dimensiune vorbesc, si de asemenea, la nevoie scot si catalizatorul. Aveti vreo idee despre unde si cum as putea face asa ceva in Romania, de incredere?

 

as vrea putere mare, cuplu mare, pe care sa le utilizez la nevoie in depasiri mai sigure, mai rapide, si eventual sa fie mai usor de condus la ture joase. Cumva softul trebuie sa schimbe/optimizeze si functionarea cutiei, sper sa ma fi exprimat corect.

 

multumesc si drumuri bune tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2002 a fost an de tranzitie, e important de stiut codul de pe ECU daca incepe cu MSB sau NNN deci vorbim dupa ce raspunzi a asta, posteaza codul intreg de la ECU si ultimele 8 caractere din seria de sasiu sa nu existe dubii ca ar fi fost schimbat uterior

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai catalizator, atunci e Euro3 si ai sanse sa ai ECU mai destept, cel cu NNN.

Daca e asa, iti poti face singur tuning.

 

Eu i-am scos catalizatorul, EGR-ul, iar tuning-ul l-am facut de Alive, trimis de ei pe mail si incarcat in ECU cu Nanocom-ul.

Tot de la Alive mi-am luat intercooler Allisport, si mi-au dat Stage 2 gratis.

Acum se misca bine, dar daca vrei senzatii, scoate-i si toba intermediara.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

salutare tuturor si bine v-am regasit

 

intr-adevar masina are euro 3 iar calculatorul are literele NNN.

 

apropo, am observat ca displayul din bord, odometrul, nu mai arata in ce pozitie este selectorul cutiei de viteze automata. stiti careva ceva despre subiectul asta?

Cutia pare sa functioneze normal, insa nu mai apar in bord literele alea D, P, ...etc

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... displayul din bord, odometrul, nu mai arata in ce pozitie este selectorul cutiei de viteze automata.

"Nu mai" arata? deci esti 100% sigur ca pana acum a aratat si brusc au disparut fara nici o interventie? ... s-a umblat in zona selectorului sau a fost cumva conectat un tester intre timp? ... asta e important de stiut

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testerul, adica nanocomul, l-am tot conectat la masina recent, am tot calibrat sls si mentenata pe ici pe colo, etc.

 

recent am observat ca nu mai indica in bord, doar in bord, in ce trepte merge cutia. Pe carcasa levierului, luminile se aprind, cele rosii, ledurile. Masina merge ok, schimba, functioneaza.

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa ma bag sub masina azi, sa verific putin switchu ala xyz sau cum s-o numi. poate o fi intrat ceva apa de la ac sau ceva, nici nu stiu. faza e ca in uichend as fi iesit iar prin pustiuri cu ea, sa nu ma trezesc ca imi intra in limp ceva. as face ceva preventie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Martorii M , S se aprind cand pui contactul ? lasa switchul in pace ca de ar fi ala nu ar merge masina

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nanocom are obiceiul sa modifice setari in BCU de capul lui mai ales la sectiunea de martori asa ca intra in setari la "Instrument pack" si vezi sa nu fie pe manual ca asta se intampla des si de e asa trece-l pe automat.... mai anuleaza si TC, SLS si de astea deci ia-le pe toate la puricat

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah, am uitat sa mentionez un detaliu. recent, am montat panou solar pe masina, conectat permanent la baterie, sa tina bateria plina intre utilizari. panoul sta pe masina cand merg, conectat direct la borne cu clesti.

nu stiu daca dauneaza cu ceva masinii ...daia zic

regulatorul panoului arata voltajul masinii dupa pornire si opreste panoul. instalatiile nu par sa intre in conflict.

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nanocom are obiceiul sa modifice setari in BCU de capul lui mai ales la sectiunea de martori asa ca intra in setari la "Instrument pack" si vezi sa nu fie pe manual ca asta se intampla des si de e asa trece-l pe automat.... mai anuleaza si TC, SLS si de astea deci ia-le pe toate la puricat

 

multumesc.

 

ma apuc pe seara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, rezolvata problema. Am aflat din nanocom ca erau toate schimbate. Masina mea era benzinara, manuala, fara trc, sls... Le.am resetat, si scris ok. Acum toate arata bine. Merg toate becurile in odometru, inclusiv M si S. Foarte multumesc Feri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare