Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina


bogdan xtr

Postări Recomandate

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Eu in schimb nu mai risc nimic, am doua lazi care se deschid in sus facute dupa masura sa incapa in portbagaj una dupa alta pe partea dreapta exact la inaltimea si latimea la care daca rabatez bancheta incape o saltea pneumatica de la scaunul din fata pana in usa din spate unde pot dormi si am acolo ECU motor, SLABS, BCU, IDM, senzor de volanta, pompa de motorina, furtune de frana, pompa de frana si de ambreiaj + tot felul de scule si kituri de reparatie urgenta pt SLS sau altele, tester si multimetru, toate la un loc nu depasesc 50kg... sunt un fel de service ambulant pt mine insumi si nu imi pare rau ca pana acum de nu aveam pompa de motorina la mine sau alta data senzor de volanta in doua cazuri eram fiul ploii ''in the middle of nowhere'' si la propriu si la figurat chiar de aveam si mama truselor de scule la mine, nu prea vad ce poate pica la un D2 la care sa te descurci doar cu scule fara piesa de schimb ca nu prea merge carpit cu sarma ca Dacia sau sa verifici senzorul si sa reiasa ca e dus ce ai rezolvat? ... nu ma simt cel mai norocos deci iau masuri :old

 

era sa uit... port si un alternator Denso cu mine in cutia originala care fusese dat la un coleg tot pe teren care fara ala era si el fiul ploii si apoi mi-a returnat unul nou dupa ce a ajuns acasa cu bine si a comandat altul :grin:

 

parerea mea e ca daca te aventurezi in locuri izolate, departe de lume sau in weekenduri e mai bine sa fii "echipat" cum trebuie.

 

dar deja o luam off topic rau de tot

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 119
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

da, realizez acum ca trebuie ceva scule si ceva piese, mai ales ca daca ai automata, nu o poti porni decat cu electromotorul ei, asa ca ala ar trebui verificat la un service...asa de estimare a longevitatii, ceea ce cred ca o sa fac. Apoi, alternatorul, iarasi esti halit fara el, recunosc ca as cara unul cu mine, iar niste scule...pot incropi de o trusa dedicata land roverului. Mai trebuie sa iau o pompa de motorina, senzor de volanta, sa fie acolo. si un tester, cred ca un nanocom. Plus ca eu ma mai uit asa...periodic pe sub ea si daca vad ceva crapate...schimb, facun fel de service preventiv..in materie de furtune si alte cauciuce. Spre exemplu zilele trecute am observat crapaturi si rupturi pe burduful pistonului ACE din fata. L-am refacut temporar cu silicon de garnituri ca aveam la indemana. Se poate schimba usor burduful ala sau trebuie chei speciale? suntem off topic?:sc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

In topicul deschis de tine poti sa faci variatiuni ca de la tine a pornit, nu prea e frumos sa o ia altii in balarii in topicul altuia, nu suntem chiar foarte rigizi dar e bine sa fie un pic de ordine si sa nu se persiste in greseala... la actuatoarele ACE conform cartii cam trebuie ceva scula speciala dar mecanicul meu s-a descurcat cu scule clasice, la mine a fost schimbat tot actuatorul ca a inceput sa curga... la mecanica bruta nu ma bag eu, las meseriasul meu care a invatat sa lucre bine pe D2 antrenandu-se pe masina mea :grin:.

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

salutare tuturor.

 

Multe s-au intamplat intre timp cu mine si masina mea. Am reparat infiltratia de apa ce aparea in colturile parbrizului(masina fara trape). cauza era izolatia de apa din jgheaburile colectoare crapata.

Apoi a intrat o masina in spate colt stanga...rca constatare circ...se rezolva pe rca ul lui.

Intre timp, am schimbat uleiul din cutia de viteze automata, flush si nivel cu...16 litri, ocazie cu care am constatat ca sunt slabite bucsele din capatul de jos al amortizoarelor fata...ce vor fi schimbate prin rebucsare curand.

am montat un portbagaj de plafon plat, pe toata cabina, ce va primi un cort family size in primavara,...cu scari.

am schimbat lichidul ACE si am spalat filtrul, insa tot imi scheauna ceva pe acolo , in special cand se incalzeste sistemul putin. Banuiesc o pompa servo sau ace zgomotoase, caz in care in curand voi spala sistemul servo si ACE si voi pune lichide specifice LR sau ravenol

am constatat ca sufla gaze de evacuare pe la galerie ...va fi demontata planata...ceva, garnitura noua prezoane reparate ce.o mai fi pe acolo cand desfacem.

Vreau sa cumpar si o bara led in fata pentru forestiere intunecoase...si niste spoturi mici pe laterale si in spate...camping intended.

si...piesa de rezistenta

am gasit o masina donatoare....completa, pentru cutie de transfer, dimonerie, SLABS, si ce o mai fi nevoie sa schimbam pentru convertirea masinii la blocant central care as vrea sa comunice cu sistemul de control al tractiunii, deja existent.

Am citit info de la fery si tot ce a postat prin lume, si am constata ca imi trebuie cutia de transfer, eventual o timonerie sau adaptez ceva actuator, un SLABS cu atentie la cod pentru a evita codul de recall la ele. In final banuiesc ca se face si o adaptare de soft cu nanocom ceva...improvizam pe plan local ceva, ca oamenii ajuta.

Cutia de transfer o voi desface la capac si voi verifica starea pinioanelor, comutarea blocantului, jocul axial al grupului...si ce o mai fi pe acolo.

ar mai fi ceva de stiut sa discut/negociez piesele la gramada?

 

va multumesc

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Salut, ai nevoie doar de cutia de transfer si timonerie, de SLABS doar daca donatoarea e fabricarie 2003/2004 ca alea sunt singurele care au SLABS updatat, 2004 sunt cele mai bune ca au SRD500070 care e ultima varianta cea mai upgradata... la a ta s-ar putea sa lipseasca circuitul pt diff-lock switch intre consola si cutie dar daca e asa vorbim atunci ca nu e greu de rezolvat cu doua fire. Bafta

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

In cazul ala daca e varianta de 2004 prima sarja se poate sa aiba SRD000150 care oricum e mai bun decat ce ai tu pe 2002 deci ia-l si pe ala

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Salutare, nu am mai luat cutia de transfer, masina era din 2000, talerele de prindere a cardanelor mai mici, urme de flex, de ciocan etc. Am zis pas, momentan.

Intre timp, am montat o scara de acces, cablaj injectoare, mici plastice prin interior, stalpii de plastic ai parbrizului, grila stergatoarelor, toate prinse anterior cu silicon. Am montat niste duze de spalat parbriz de tip perdea, si...ultima, am observat ca am 15 filete pe tija actuatorului, fata de 13, cat am citit ca trebuie. Acum, diferenta de filete da mai mult sau mai putin turbo? I curca ceva, refac reglajul la 13 filete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Strange reglajul pana la 10 filete ca atunci de obicei e chiar sub limita de overboost si masina o sa aiba mai mult cojones la accelerare, daca da in nas(overboost) la turatii mari(ceea ce nu ar trebui la 10) mai dai inapoi cate o jumate de tura pana e bine, la setarea 13 filete de fabrica e reglat pt 1.3 bar presiune iar limita de overboost e la 1.42 deci mai incape... sau mai bine mergi la 11 la sigur ca am uitat ca nu ai testerul tau si daca stocheaza un cod de overboost trebuie sters din memorie sau merge motorul mai nasol

Editat de sierrafery

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Am inteles. Din verificari, a reiesit ca masina a fost, este tunata. Asa ca...daca am inteles bine, voi reface reglajul la 10, iar daca apar probleme de overboost, ma duc din filete spre...13?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Din ce a reiesit ca a fost tunata si cum a fost tunata? ... da, mai mult de 13 nu e nevoie in nici un caz sau daca e ar trebui schimbat modulatorul electronic ca e infundat

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Pai am fost la un tuner, sa scanez, si mi.a zis ca e tunata...altceva nu stiu. Acum reglajul e la 10 filete. Am inteles ca daca da overboost, ma duc spre reglajul de fabrica cu cate o jumate de spira, pana cand ajung la 13...

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Nu pana ajungi la 13 ci pana nu mai da in nas, care poate fi si 11 dar la 10 nu ar trebui sa fie overboost in mod normal... daca a fost dusa la 15 de fostul proprietar s-ar putea sa fie infundat modulatorul sau sa fie ceva restrictie pe partea de presiune intre intercooler si valva de wastegate si nu ajunge presiune destula in valva, poate ar fi bine sa schimbi si modulatorul ca nu e scump si cam "obosesc" in timp...vezi ca mai completasem prima postare aia cu 10 filete

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Roger that! Daca o sa dea.n nas...ajung la verificarile descrise de tine. Acum, eventualul dat in nas ar putea aparea daca galeria de evacuare sufla pe la pistoanele 1 si 5? Ca luni o desfac si o planez, iar atunci, as putea verifica dupa ce sistemul de evacuare va fi etans...oricum voi proba putin mai e, si mai ibtens, dupa planarea galeriei. Foarte multumesc pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Eu la "dat in nas" in cazul asta ma refeream la overboost ceea ce nu are nimic cu galeria de evacuare, de acolo eventual pierzi presiune catre turbina deci va fi exact invers si nu da in nas doar nu are asa putere cum trebuie, cat despre asta

Pai am fost la un tuner, sa scanez, si mi.a zis ca e tunata...altceva nu stiu.

Daca a ta e cu ECU-ul original ala la modelul 2002 ar trebui sa fie MSB101340 la care nu se poate tuna prin OBD nici nu se poate citi fuel mapul pe acolo, se schimba cipul, eventual vezi ce cod ai pe ECU pe eticheta de identificare, se poate scana pe partea de mapare doar daca incepe cu NNN

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Am inteles. Tunerul doar s.a conectat la obd...a copiat soft s.a dus in birou, a analizat, s.a intors si mi.a zis ca e modificata, atat. Maine ma uit la ecu si verific. Acum am fost la o tura si nasina trage tare pana pe la 4500 ...5000 pe sport de rupe, nu intrerupe. Pe normal, la fel, trage tare, si constant. Revin cu noutati maine.

Nu stiu cine a reglat actuatoru, dar...ma rog, acum e la 10 filete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Salutare.

In continuare, masina merge super, trage tare si constant, fara intreruperi. Azi insa, am schimbat cureaua de accesorii, si am constatat ca pompa ce ACE se invarte la mana in hopuri si are si un foarte mic joc axial, fata spate. Cu ocazia asta m.am gandit ca zgomotul de mieunat pe care il aveam la turatii mici si la relanti, ar putea fi de la pompa ace, desi eu o banuiam pe cea de servo. Stiti careva cum trebuie sa se miste pompele? Cea de la servodirectie se invarte constant, cu mana, nu are joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Pompa de ACE asa trebuie sa se invarta cum spui ca e cu pistoane, joc axial foarte mic e si ala normal, "mieunat" poate fi daca e intinzatorul obosit si cureaua nu e originala LR , doar alea sunt perfecte, restul indiferent de brand chiar daca e OEM nu sunt 100%

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

salutare tuturor si bine v-am regasit.

 

astazi am reusit sa scot masina din service unde am reparat o buba la table, cauzata de trafic.

 

toate bune, imi era dor sa merg cu ea...

 

ocazie cu care, de bucurie asa, dupa ce am facut un plin cu motorina, combinata cu putin ulei de 2t pentru amestec, ca deh, asa procedez de ceva vreme, pentru lubrefiere motorina uscata euro 5, am condus un pic haiduceste si am observat ca am ceva balbaiala la acceleratie cu pedala in kick down, undeva dupa 3000-3200 ture. daca o accelerez progresiv, nu se balbaie, dar daca accelerz brusc, incepe.

Toate astea se intampla dupa 3000 si ceva de ture. Pana acolo masina trage ciocan, ca trenu, dar ma gandeam ca daca merg cu 100 km/h sa zicem...cam la 2900 rpm, si vreau sa fac fo depasire, sa nu am surpize...

simptomele sunt de lipsa motorina sau ceva debit sacadat, sau overboost, sau intrerupere de boost de catre vreo valva ceva, solenoid, sau poate pierde actuatorul presiune, chiar nu stiu.

oricum, am sa schimb filtrul de motorina de la roata dreapta spate, si daca nu e de acolo, voi profita de saptamana viitoare cand voi merge la un service cu scanuri si de toate (nu stiu daa sa ii dau numele) si vom, cerceta, loguri erori, etc.

totodata m-am decis sa schimb receiverul alarmei din plafon, pentru a reactiva inchiderea centralizata(care nu stiu daca merge activata fara alarma si fara immo...), pentru ca broasca de la sofer, butucul cheii, da semne de oboseala, agata and stuff, si ma gandesc sa nu raman pe afara in vreo seara, iarna ceva..stiti voi...nasol si jenant.

Oricum, cat am fost in service, am schimbat toate lichidele din grupuri (care au primit motul 75w90), cutie de transfer(care a primit tot motul 75w90), cutie de viteze (care a primit castrol atf dexon II), motor (care a primit mannol diesel 5w40) servodirectie si ace care au primit ravenol ssf.

Pompa de servodirectie tot face humm dupa ce se incalzeste motorul, motiv pentru care am luat o pompa noua si o voi schimba.

in rest masina merge bine e foarte tare senzatia de a o conduce.

 

apropo, sa nu uit, intreruperea in accelerare pare sa scada sau sa nu mai apara daca pe tija actuatorului turbinei las 14 - 15 filete, dar acceleratia se simte altfel, asa ca m-am intors la 10 filete si invat sa adaptez acceleratia.

Editat de bogdan xtr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Salut,

1. ''balbaiala" la kick down e cel mai probabil asa numitul "MAF cut-out" ca trece absorbtia de limita maxima de 680Kg/hr care a fost implementata pt protejarea turbinei("turbocharger overspeed protection") e o chestie comuna la astea Eu3 si se poate rezolva doar prin remapare la care se ridica limita maxima a MAF sau se clampeaza semnalul cu un limitator de tensiune astfel incat sa nu depaseasca 4.6V dar pana acolo sa citeasca normal, asta trebuie confirmata cu tester pe date live urmarind inputul MAF cand se intampla simptomul si daca pica la 0 atunci asta e... sau deconecteaza senzorul MAF, fa o tura asa si daca nu mai face figura la kick down si asta e confirmare, daca face si cu MAF deconectat e altceva si mai vorbim

 

2. inchiderea centralizata trebuie sa lucreze indiferent de setarile alarmei/immobiliserului daca exista comunicare telecomanda - receptor - BCU

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

aha!

 

am bagat la cap, am sa verific toate cele cu scos mufa maf, etc.

 

ce veste buna de asemenea, ca centralizata va merge si fara alarma, am mai scapat de un stress.

 

multumesc tare mult

 

mi-am amintit ceva.

 

in timpul mersului, de ieri, am luat o balta mare, , maricica asa, cu viteza mare, si in curba. Am simtit cum s-a intarit volanul, am realizat ca se oprise motorul sau ca nu mai incarca alternatorul. apoi si-a revenit. o fi normal asa? ce or face oamenii aia care trec prin rauri? or avea modificari speciale? Mi s-a parut ciudat, speram sa pastreze bateria motorul mergand, pana la o noua incarcare a alternatorului ud. la voi tot asa face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Daca s-a oprit motorul in mers de la o baltoaca sau soc poate fi de la un contact imperfect la senzorul de volanta motorul nu se opreste imediat daca nu mai incarca alternatorul ci doar dupa ce tensiunea din baterie scade sub 10V ceea ce la o baterie buna dureaza ceva

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

am inteles, am sa verific.

 

asta e senzorul ala care daca se strica te lasa masina-n drum? cranckshaft sensor? poate are izolatia proasta si da la masa cand e ud.

am incercat dupa incident cu frutunul su apa pe motor mergand si cand am dat apa pe alternator s-a simtit asa din exteriorul masinii ca a smucit ceva, o fi trecut pe baterie sau ceva, apoi a inceput sa incarce.

revenind, senzorul e localizat undeva sub turbina? ca am gasit in trecut ceva fir expus acolo si i-am dat cu banda izolatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: discovery 2 probleme de comunicare cheie-masina

 

Da e "crankshaft sensor" cauta in carte unde e ca e greu de explicat cu vorba dar nu e sub turbina, ala e pt presiune ulei

NU RASPUND USERILOR CU PROFIL INCOMPLET LA MASINA(model, an, motor, transmisie), NU RASPUND PE PM LA PROBLEME TEHNICE SAU DE INTERES GENERAL

 

Discovery Td5 ES , "00. manual, ECU tunat, intercooler marit...merge de rupe 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare