Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Volkswagen Transporter T5 4motion + blocant spate , 2.0tdi 140cp- sasiu utilitara 3 locuri si carosata


Recommended Posts

Vand Volkswagen Transporter T5 4x4 4motion ce are in plus fata de restul cu tractiune integrala standard si blocarea satelitilor (diferentialului) spate. Adica butonul de pe bord cu axele fata si spate ce blocheaza spatele prin vacuum.

Este varianta utilitara, pe sasiu, cabina simpla cu 3 locuri si bena carosata in spate.

 

An 2011, motor diesel 2.0tdi, 140cp, 340nm.

 

Pret: 14.800 eur.

Tel: 0767 554 004 - Silviu (Bucuresti)

 

Toate servisarile sun facute la reprezentanta VW Romania. Pueti verifica dupa serie: WV3ZZZ7JZBX002270.

Inscrisa in Romania. Carte service. Functioneaza perfect.

 

Se gaseste rar T5 utilitar cu facelift (2.0tdi, 140cp) pe sasiu si cabina simpla care sa aiba toate optiunile ce urmeaza:

 

- blocant pe axa spate - foarte important in offroad si iarna. Fara acesta, tractiunea integrala nu ajuta foarte mult in situatii extreme.

Cele simple 4motion pot ramane impotmolite atunci cand o roata fata si una spate pierd aderenta.

 

- kit de arcuri + amortizoare si inaltare (1700eur) + scut aluminiu 5mm (700eur) fabricate toate de cunoscutul grup Seikel (Germania, specializat in preparari offroad, agreat de VW).

 

- aer conditionat

- geamuri electrice cu modul confort (impuls) si inchidere din telecomanda.

- oglinzi electrice si incalzite

 

- scaun sofer reglabil

- cauciucuri vara noi Nokian Cline 215 65 R16 C 109/107T , dot 1417, montate in 2018 (400eur).

- Abs, Esp, Edl, asistenta la urcare, servodirectie, servofrana.

 

- modelul 2 de T5, cu facelift (T5.1) , inscris in 2011.

- motor de 1968 cmc Tdi = impozit mic, cod motor CAAC

- 103kw = 140cp, cuplu de 340nm, euro 5 cu filtru de particule, diesel, 4cilindri, silentios aproape ca un benzinar

 

- cutie manuala 6+1 trepte, cod KQK, foarte rezistenta, fata de cea veche de pe t5, cu 5+1, care se strica.

 

- rezervor de 80L

 

- model lung - 3,4m intre axele fata - spate. Mai stabil in curbe decat cel scurt.

 

- bena carosata rigida inchisa Lxlxh = 3,4x2,1x2,1 m , cu pereti izolati

- sasiu galvanizat

 

- masa proprie initiala inainte de montarea carosatei: 1830kg. S-a facut modificarea benei si in carte figureaza acum ca "Autovehicul special N1" / "Laborator mobil" - cu masa proprie de 2950kg. Se poate modifica la loc, daca doriti.

 

Este modelul cel mai rezistent de T5 (adica varianta T32) cu masa maxima autorizata: 3200kg !! Majoritatea sunt intre 2,6 si 3t.

 

- dimensiuni in varianta actuala, cu bena-carosata: 5750x 2100x 3000 (Lxlxh) trecute in carte.

- masa maxima in ansamblu cu remorca: 5300kg

- carlig de remorcare pt 2,5t

 

- 3 locuri - in carte si in realitate (2+1).

- 2 baterii de 72 ah

- inchidere centralizata din telecomanda si mecanic, 2 chei briceag, alarma.

- proiectoare

- tapiserie gri in stare excelenta ce dovedeste intr-un fel si autenticitatea kilometrajului sau faptul ca a fost o masina ingrijita.

- girofar

- airbag volan si pasageri (cu posibilitate pt decuplare).

- radio cu cd mp3

- car kit bluetooth handsfree Parrot (150eur) ce se conecteza la telefon. Reda sunetul conversatiei prin boxele masinii.

 

Presupun ca mai toti stiti cu ce se mananca 4motion -ul de pe T5, dar pentru cei mai noi pe forum.. : utilizeaza diferential central Haldex (ca un fel de ambreiaj) ce cupleaza progresiv atunci cand rotile fata patineaza. Practic, masina foloseste tractiunea fata in majoritatea timpului, dar cupleaza si spatele cand e nevoie. "Lipeste" mai bine rotile pe sosea iarna, sau in curbe, la aceasta ajutand si bara stabilizatoare.

Blocantul axei spate este foarte folositor atunci cand o roata de pe fata si una de pe spate nu au tractiune.

 

Ideala pentru cei cu activitati offroad , cei care isi cara atv-urile, motoarele, sau alte acareturi.. pentru tractari pana in 2,5t, cat si pentru construirea de autorulota / camper / RV / motorhome pe o masina de generatie noua.

 

La cerere, pot vinde separat bena carosata.

 

Poate fi vazuta in Pantelimon ( zona Cernica) , sau Bucuresti (zona mall Vitan).

 

Avand in vedere optiunile de pe masina si faptul ca pe tot internetul nu gasesti una cu toate acestea, cred ca pretul este unul corect, dar este negociabil.

 

# vw transporter t5 utilitara platforma sasiu pritsche single cab, nu doka t4 t6 multivan caravelle crafter lt sprinter vito viano. 4x4 4motion 4wd , nu syncro sincro 4matic allroad awd quattro allrad. Diferential central haldex, nu vascocuplaj sau torsen. Diferential blocare sateliti axa spate, blocant, blocabil, back rear locking differential, differentialsperre. #

Screenshot_20181119-005221_Gallery.thumb.jpg.4133eac00becbcaa2dbeb9702e1ccf85.jpg

Screenshot_20181119-005229_Gallery.thumb.jpg.6e800a6dce85825bb32d6ba63fc3412b.jpg

Screenshot_20181119-005237_Gallery.thumb.jpg.ebe92d581faf9cbb7792b8d958de5101.jpg

Screenshot_20181119-005245_Gallery.thumb.jpg.51e485ecca67731f18e41133e251abc1.jpg

Screenshot_20181119-005317_Gallery.thumb.jpg.e87b85f081446d99d83ade51e4e3fde1.jpg

Screenshot_20181119-005339_Gallery.thumb.jpg.c371a2173d3921f11f4df87ef573cd6d.jpg

Screenshot_20181119-005404_Gallery.thumb.jpg.e3ee75fbeea6d798f57cdb48fc785938.jpg

Screenshot_20181119-005412_Gallery.thumb.jpg.57b47431f3a07f56bdfdef8db866298e.jpg

Screenshot_20181119-005421_Gallery.thumb.jpg.be3cad1a42051749f6babf46d5c1b2d6.jpg

Screenshot_20181119-005432_Gallery.thumb.jpg.582be0bafd9fe41daac02505e461c51e.jpg

Screenshot_20181119-005440_Gallery.thumb.jpg.d18124b448032949a16bd3fad4f4fd8a.jpg

Screenshot_20181119-005457_Gallery.thumb.jpg.d00d570e45ace7ac5622ab3cb933fecf.jpg

Screenshot_20181119-010309_Gallery.thumb.jpg.b78718bb9297959e3eeda50c69429b03.jpg

Screenshot_20181119-010255_Gallery.thumb.jpg.892b5a227d0fcbb26dd5fca94691746a.jpg

Screenshot_20181119-010242_Gallery.thumb.jpg.61b279c957e34a2962dbe694afc323c1.jpg

Screenshot_20181119-010219_Gallery.thumb.jpg.1eeeddfb9647829f3e9a95d5b927d110.jpg

Screenshot_20181119-010133_Gallery.thumb.jpg.8119be62116d18985ac7696fdb9beaf8.jpg

Screenshot_20181119-010127_Gallery.thumb.jpg.8c20244a06b1d726d469c4aa2302d21a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Re: Volkswagen Transporter T5 4motion + blocant spate , 2.0tdi 140cp- sasiu utilitara 3 locuri si carosata

 

Nu vreau sa intru in polemici cu tine si nici sa stricam anuntul de vanzare, dar daca ai fi pus un film similar cu masina pe care o vinzi tu, era altceva, dar masina ta cred ca are drept calitate principala transportul de marfa, e adevarat cu posibilitate de 4x4, in conditii de teren dificil, dar asta nu inseamna ca o putem alatura tipului de masini caruia ii este dedicat forumul nostru, la fel cum nici alte masini 4x4 de strada/sosea, desi cu tractiune 4x4 nu se incadreaza in formatul forumului nostru.

As fi curios, pe site-urile de vanzari auto, in ce categorie ti-ai postat anuntul, dar sincer, as prefera sa ne oprim aici cu discutia asta inutila.

 

Peace ! :h5

Link to comment
Share on other sites

Re: Volkswagen Transporter T5 4motion + blocant spate , 2.0tdi 140cp- sasiu utilitara 3 locuri si carosata

 

In primul rand.. pace si tie! :h5

E ok si asa.. mai conversam si noi, ca iarna e lunga :grin:

 

Doar m-a amuzat faptul ca ai mutat-o de la sectiunea cu "vanzari de masini 4x4 - altele", desi e un 4x4. Am vazut ca mai sunt vreo 3 utilitare transformate in campere.. credeam ca acolo at fi si locul T5-ului meu.. altfel, nici alea nu ar fi avut ce sa caute acolo.

Chiar daca nu e inca un camper, nu vad de ce ar trebui obstructionat. Sunt atatea competitii de offroad cu camioane..

Daca puneam un Unimog sau Uaz.. tot la 2x4 o treceai? Ca si alea sunt tot de marfa.

 

Maine fac niste poze cu scaune si masa inauntru.. desenez si niste geamuri pe ea, poate ma incadrez :1100643094:

 

Presupun ca cei care vor un 4x4, acolo cauta, nu la masini 2x4.

 

Mai pun un link cu una transformata. Poate, poate..

 

 

Bafta!:tk

Link to comment
Share on other sites

Re: Volkswagen Transporter T5 4motion + blocant spate , 2.0tdi 140cp- sasiu utilitara 3 locuri si carosata

 

Masina de o vinzi tu nu are nici o legatura cu alea prezentate de hitlerist. A ta e duba de marfa. Nu se pune problema sa intri cu asa ceva in teren accidentat ca te pui cu roatele in sus instant. Iti spune asta unu care are dube, nu 4x4 ca a ta ...ci dube 2x4 (tractiune spate)...care au bagat offroad mai multi km decat au facut altii pe strada ....

 

LE:

Acum am citit si anuntul ...

1. Cand spui ca dupa tapiserie se "garanteaza" numarul de km din bord trebuie sa fi gata sa pui si rinichiul stang pe masa. Sa fie sigur cumparatorul...

2. Haldexul ala de care zici matale e o mare mizerie...sustin si semnez ... am schimbat la vreo doua masini si de atunci am jurat ca daca mai o sa am vreodata masina cu asa ceva ala o sa fie primul lucru pe care il arunc la fer.

Edited by Yonutz

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link to comment
Share on other sites

Re: Volkswagen Transporter T5 4motion + blocant spate , 2.0tdi 140cp- sasiu utilitara 3 locuri si carosata

 

Vad ca "matale" te-ai cam aprins si-ai inceput sa dai la gioale fara motiv, doar din instinctul de camaraderie al adminilor. Probabil ca daca eram prieten cu vreunul dintre voi, lucrurile erau normale..

Ai inceput chiar sa epatezi, cum ca ai condus tu 2x4 in offroad, desi nu te-a intrebat nimeni.

Iar rinichiul meu nu are treaba cu faptul ca masina e considerata ingrijita sau nu. Treaba mea ce cred eu sau altii, tu poti crede ce vrei.

Mi se pare lipsa de bun simt sa comentezi aiurea in topicul de vanzare al cuiva.

 

Cred ca va cramponati pe partea estetica sau practica de deasupra masinii, cand, de fapt, ar trebui sa fie vorba de partea mecanica de jos.. cea de 4x4, in care se incadreaza si masina mea.

 

Daca ar fi sa judecati dupa utilitatea partii de sus, doar buggy-urile ar trebui trecute la masini de off road. Restul, chiar si Patrolul tau, sunt tot "catâr".. de persoane, altele de camping.

 

Cabina de marfa de pe a mea e un bonus, poate fi detasata si se transforma in masina 4x4, sau se poate pune alta mai scunda si face camper cu veleitati modeste de off road. La fel ca orice alt camion de offroad destinat cararii marfurilor.

 

Sunt doua categorii de postari ale masinilor de vanzare.. 4x4 si non off road.

Vad ca Vw nici nu are topic la 4x4... cred ca e pacat sa scoti din discutie un Touareg, Amarok si altele doar pt ca au Haldex, Torsen, etc..

Nu inseamna ca, daca un anumit sistem de tractiune integrala e mai slab sau mai bun decat altul, nu are ce cauta in offroad.

Stiti bine ca rezultatele nu le dau doar agregatele, ci si soferul.

 

Dupa categorisirea facuta de voi, a mea e un 2x4, la fel ca orice alta masina de strada. Daca voi credeti ca e corect.. atunci nu stiu care e profesionistul aici..

 

P.S. si mie, daca imi dai un Patrol standard, l as arunca la gunoi (ca sa fiu in tonul tau). Prefer un Haldex de offroad mediu si confortul unui camper in care am loc si toate utilitatile unei case ;). Cam asta intentionez sa fac si pe masina asta, daca nu cumva o vand intre timp (sa castig niste bani).

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use