Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme indicator combustibil


Aviatorulx
 Share

Recommended Posts

Bună seara.Stie cineva la o Toyota Land Cruiser J90 fabricatie 1999 cum ajung la litrometru din rezervor? Am si eu problema cu indicatorul din bord.Fac plinul cu motorina dupa care imi indica ba plin, ba jumatate,ba aproape gol.As vrea sa il verific daca functioneaza, poate trebuie curatat. Edited by Aviatorulx
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

E simplu de ajuns acolo. Scoate mocheta din portbagaj sau macar impinge-o inspre banchete cat poti. Sub ea vei gasi un capac. Scoti capacul si ai aces la alt capac, al rezervorului. Sonda litrometrica trece prin acela. Il scoti si vezi tu ce si cum. Posibil sa ai plutitorul spart? Dar, in fine, vezi tu. Un super-mecanic, doctor in Land Cruisere si tipicar, este Gabi din Bucuresti (nu e nici ieftin si nici prea easy going dar, la cat de bine si atent lucreaza, treci usor peste restul aspectelor), telefonul lui este 0766290199. Spor!

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Salut.

Am reusit zilele astea sa desfac ansamblul cu plutitor din rezervor.Ai avut dreptate, is spate de tot sub mocheta se afla un capac prins in doua suruburi,sub acel capac am gasit ceea ce cautam.L-am demontat foarte usor,e prins in 5 surubele, l-am scos afara usor sa nu fac alta dracie sa deteriorez plutitorul.Tablita care se misca in functie de cat combustibil se afla in rezervor are o mica pastiluta care in timp la mine s-a uzat si nu facea contact bun decat in pozitia in care rezervorul era plin.L-am facut bucatele tot,l-am curatat cu niste spray pentru contacte,am mai tensionat tablita putin ,montat la loc,evident cu niste vaselina la surubele :) , am io o problema cu vaselina in sensul ca aproape orice surubel pe care il desfac,la montaj musai sa-i dau un deget de vaselina, si am zis ca am rezolvat problema.

Cand m-am apucat de operatiunea asta acul la combustibil era cazut de tot.Pornesc motorul si acul meu...in erectie la jumatate :)) , mno asta da treaba.Da cum ne nu mi s-a aprins becul rosu cand acul era cazut de tot?Si desfac si bordul,ajung la beculete, asta "mort" de suparare.Il schimb cu un mic led la 12v ,pentru ca beculete asa mici io unu nu am gasit, si din nou zic: problema in sfarsit rezolvata.Pe naibaaa, aprind farurile si acul meu de la combustibil se duce jos de tot , se aprinde si ledul rosu si nici ca mai urca.Sting farurile si acul incepe sa urce iar pana la jumatate.Semnalizez dreapta sau stanga si acul cade iar.Acum nu-mi ramane decat sa caut un electrician auto care sa aiba timp si dispozitia necesara sa o ia la mana la puricat si sper io sa ii dea de capat pentru ca deja problema asta pe mine ma depaseste maxim.N-am atins nici un fir pe niciunde, nici nu l-am ciupit, nici nu stiu cum sa zic....ca fura curent?Ca face undeva ceva vreun scurt, ca nu face masa undeva cum trebuie, habar n-am. :(

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Fenomenul asta se manifesta de obicei cand e contact imperfect la vreo masa, insa posibil si din cauza ledului sa faca asa (depinde de tipul de bord). Becuri se gasesc, dar trebuie cautat mai insistent.

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Salut.

O sa verific masa care e legata de la baterie la caroserie, posibil sa se oxideze acolo.Din cauza ledului nu prea cred pentru ca mai am niste leduri prin niste butoane dar o sa verific.Multumesc de sfat.

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Salut.

Stie cineva unde este mufa OBD la LC j9 fabricatie 1999?Sau are asa ceva?Eu am cautat-o azi pe sub tot bordul si nu am gasit asa ceva.As vrea sa pun un tester pe ea sa vad daca da vreo eroare pe partea electrica.Am curatat si cablul care face masa pe caroserie, am scos si ledul si tot degeaba.Ideea e ca nu isi manifesta problema tot timpul deoarece azi am frecat-o de am zis ca o ia naiba cu aprins faruri.stins faruri, semnalizari,avarii, pornit ,oprit, si culmea culmilor ca acele de la apa si combustibil nu au mai cazut si nici radio-cd nu s-a mai oprit dar dupa vreo cateva ore cand am vrut sa plec, cum am semnalizat acele de la cele doua indicatoare, apa si combustibil au inceput sa cada si sa urce in ritmul de tic tac al semnalizarii.

Asadar daca poate sa imi spuna cineva daca are mufa OBD si unde e localizata?

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Chiar sunt curios daca au asa ceva masinile astea. Sunt destul de vechi... O sa caut si eu la a mea, pe lumina. Am cautat pe Google, nu am gasit nimic lamuritor (tot oameni care asta cautau dar carora nu se stia a li se raspunde), incerc sa extind cautarea pe mai multe limbi, daca gasesc ceva, postez aici.

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Asa e la KDJ, cica: https://www.youtube.com/watch?v=RAR1snbSRqg

 

Dar a ta, fiind din '99, e KZJ (motor 1KZ-TE), nu?

Edited by matteo_tgv
Importator oficial Toyota Land Cruiser Seria 70 actuala, Euro 6, inmatriculabila. Detalii pe https://www.landcruiser70.ro
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Salut.

Azi am mai vorbit diversi " mecanici,electricieni auto" si toti spuneau ca undeva o masa nu face contact bine.Am descoperit o masa care pleca de la baterie la caroserie , cablul avea joc in papucul metalic,prin urmare am cumparat doi papuci noi, o bucata de cablu litat de 10 si am refacut masa.Am curatat si masa care pleaca de la cealalta baterie iar in final , acum cand pornesc alti consumatori nu mi se mai opreste radio-cdul dar cand pun avariile tot mai fluctueaza acele de la apa si combustibil.Cu motorul pornit si nici un alt consumator pornit,acul la motorina indica plinul ( tocmai ce l-am facut ) dar in momentul in care pornesc faruri, proiectoare acum scade o linie.Daca opresc consumatorii si astept un pic, acul indica din nou plin.Cat despre mufa aia OBD sau cum ii zice, o sa o mai caut sa vad daca dau de ea si revin.

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Sa nu fie vreun contact in mufa/mufele care intra in panoul cu ceasuri al bordului ... Fara schena, cam greu de spus exact.

4x4MANIA is where we are !!!
Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Salut.

M-am uitat si la cele 2 mufe care intra in ceasuri, insoectat vizual si dat cu spray pentru contacte.Schema nu detin,nu am nici macar cartea despre intretinerea masinii.Daca o are cineva , n-ar fi rea.

Link to comment
Share on other sites

Re: Probleme indicator combustibil

 

Salut.

Posibil ca in loc de OBD sa fie cumva DLC3?Am gasit pe o carte tehnica la motorizare 1 KD-FTV model LC Prado si o arata localizata undeva sub volan,o mufa cu 16 pini.E cam greu daca nu are nimeni o carte pentru reparatii pentru modelul ce il am io. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use