Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Bucșă - The last Samurai


danizeu1337
 Share

Recommended Posts

Vă salut și bine v-am găsit. :W :h5

Numele meu este Daniel și împreună cu un amic, Eugen; am achiziționat recent un Samurai în vederea unei restaurări de buget redus. Este un model din 1994,motorul este 1.3 injectie dar a fost trecut pe carburator de un fost proprietar.

Aici sunt niște poze cu întreg procesul restaurării : https://www.flickr.com/photos/126562950@N02/albums/72157674932892017

 

Puțin despre mașină : A fost a unui amic care și-a cumpărat un Y60 și nu o mai folosea. Tabla de pe ea nu este punctul forte al mașinii,nici motorul...deci e haos :fr2 . Tot ce trebuie făcut la caroserie o să fie reparat când dă căldura afară,momentan problema majoră o reprezintă motorul...care ”benzinește,scânteiește,nu pornește” :grin: . Țin să menționez că, capacul de la delco a fost schimbat în absența mea și a fost inversată ordinea fișelor dar,am găsit pe internet o schemă cu ordinea de aprindere :

..după ce am aranjat fișele după schemă tot nu am rezolvat nimic. Am uitat să menționez că am verificat să nu fie capacul crăpat/să facă scânteie fiecare bujie(Am schimbat bujiile cu altele noi NGK)/să aibă benzină în carburator/să fie curat jiclerul de la benzină și să aibă benzină în rezervor. O idee care a venit de la un alt amic, a fost că ar putea fi schimbată distribuția greșit(să nu fie pusă la punct) și avea dreptate pentru că dacă fulia de pe arbore este la semn cea de pe axul cu came nu este la semn.. Cand una e la semn nu e cealaltă..

Întrebări :

  1. Din cauza curelei de distribuție să nu pornească?Așa grav să fie un dinte deplasat?
  2. Să fie oare bobina de inducție problema? Dacă da, să luăm una nouă sau nu se merită?
  3. Ar merita încercat cu niște aditivi în benzină sau să turnăm aditiv în carburator?(Nu dați cu pietre,întrebam și eu..) Cu țuică n-a funcționat :x
     

 

Sper că am postat unde trebuie :D

Link to comment
Share on other sites

Re: Bucșă - The last Samurai

 

Dupa ce a fost montat carburatorul, motorul a fost pornit/functionat normal?

Inlocuirea injectiei presupune modificari ECU.

 

Da,a funcționat corespunzător mașina până acum ceva timp când am cumpărat-o.

Link to comment
Share on other sites

Re: Bucșă - The last Samurai

 

Salut,

Felicitari pentru achizitie si spor la restaurare :)

Bobina o poti verifica daca scoti capatul fisei din delcou,il apropii de blocul motor si cineva da la electomotor. Daca scoate scantei bobina (teoretic) este buna.

Incearca sa schimbi condensatorul de pe delcou. La Niva mea acel condensator a fost cauza ca asa din senin nu a vrut sa mai porneasca

Link to comment
Share on other sites

Re: Bucșă - The last Samurai

 

Salut,

Felicitari pentru achizitie si spor la restaurare :)

Bobina o poti verifica daca scoti capatul fisei din delcou,il apropii de blocul motor si cineva da la electomotor. Daca scoate scantei bobina (teoretic) este buna.

Incearca sa schimbi condensatorul de pe delcou. La Niva mea acel condensator a fost cauza ca asa din senin nu a vrut sa mai porneasca

 

Multumim frumos! Maine sper sa fie ok vremea sa vedem bobina cum e... si am sa caut un condensator sa il schimbam. Multumesc de sfat!

Link to comment
Share on other sites

Re: Bucșă - The last Samurai

 

Daca reusesti sa pornesti motorul dand cu spray de frane pe admisie, inseamna ca e de la distributia pusa prost. Asa am patit eu la Skoda mea, un dinte deplasat si nu pornea nici de-a dracu la automat, iar daca ii pulverizam spray, pornea dar se oprea imediat daca nu continuam sa sprayez.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Verifica si avansul. Daca a demontat cineva capacul de la culbutori, a fost nevoit sa slabeasca distribuitorul, cred ca zic bine, cu tot cu delcou si daca nu ai facut semne innainte... nu mai porneste. Trebuie sa aduci pistonul 1 sus de tot invartind cu o tubulara de 19 axul motor (la elice), cand e la punctul maxim pistonul, rotesti distribuitorul cu capacul dat jos sa iti vina scanteia pe pastila corespunzatoare fisei de la pistonul 1. Mai intrebi pe cineva... Asta ca sa-l pornesti, pe urma trebuie reglat cu lampa stroboscopica in service. Edited by corrad
Ai dracu" rusi au fost romanii...
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use