Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Audi Allroad


OvidiuSG
 Share

Recommended Posts

Salutare, de curand sunt posesorul unui Audi Allroad, 2.5 V6 TDI, cod motor BAU, cutie automata din 2004. Masina a fost achizitionata de nevoie nu de placere(nu sunt mare fan al acestui grup), pentru ca partea feminina a familiei sa nu mai zgarie bara fata la parcari si cei 2 copii sa poata alerga linistiti prin ea. Fostul proprietar a ingrijit destul de bine masina, cea mai mare parte a consumabilelor fiind schimbate de curand, cu facturi si intrari service, suspensia pneumatica este in mare parte noua, cu toate astea am o problema cu ceva zgomot si bataie in dreptul pedalei de acceleratie atat stanga cat si dreapta la denivelari mici. Ca idee am verificat urmatoarele piese si sunt ok:

- tot setul de brate pe fata, este nou, marca buna, nu are probleme

- suporti cutie de viteze, sunt in stare buna, oricum ar fi fost alte simptome aici

- suporti motor, cel din dreapta este nou, celalalt in stare buna, iarasi aici ar fi fost alte simptome

- suport anti-basculare, asta e cam obosit, dar mi-e greu sa cred ca ar fi batut asa tare, se va schimba saptamana asta

- caseta de directie si capetele de bara sunt in stare buna, bataia nu se simte in volan.

- pernele de aer si amortizoarele sunt noi, nu pierd presiune, nu lanseaza mai mult decat trebuie.

- bucsile de la cadrul motor sunt ok, nu sunt crapate sau imbatranite.

Daca s-a mai lovit cineva de problema asta as aprecia putin ajutor.

Multumesc!

Edited by OvidiuSG
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare din nou, asa cum am prezentat problema voi prezenta si rezolvarea. Se pare ca suportii de la cutie si cel vechi de la motor erau originali, deci imbatraniti si uscati cumva, cel de la motor a pierdut uleiul in momentul in care am ridicat motorul in vederea extragerii(in atentia posesorilor de multi-brat gama VW- extragerea suportului motor la 2.5 se pare ca se poate face numai cu partea din fata a cadrului motor desfacuta, nu exista spatiul de la 1.9 sau 2.0). De asemenea, bratele difera fata de A6, au pe interiorul bucsei o bucata de teflon, care o sa bata in momentul in care incepe sa apara uzura, chiar daca bucsa inca "mai merge" fata de cele normale care incep sa scartaie. Drept urmare solutia acestei probleme a fost inlocuirea suportilor de la cutie si motor si a setului de brate.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Salutare, revin cu pareri dupa apoximativ 20.000 km parcursi in mare parte in conditii normale. Interventiile asupra masinii au fost minore, 2 schimburi de ulei, schimb de ulei si filtru la cutia de viteze, o flansa de amortizor care scartaia insuportabil, macarale geamuri fata, pretul pieselor a fost acceptabil, manopera realizata in regie proprie, destul de simplu de lucrat.

La sfarsitul lunii august am avut timp pentru prima aventura mai serioasa, cel putin pentru nivelul acestei masini, am parcurs traseul Brezoi-Lacul Petrimanu-Curmatura Oltetului-Polovraci, drumul in mare parte a fost acceptabil, fara denivelari prea mari, din pacate nu am prins o vreme prea frumoasa, a plouat in marea parte a calatoriei, peisajele sunt extraordinare, se vede ca nu este un drum foarte circulat de turisti, cu toate acestea am gasit ceva ambalaje si doze de bere aruncate cu nesimtire prin zona. Pe toata durata drumului la urcare dinspre Cabana Petrimanu(care arata destul de rau) nu am intalnit alte masini sau utilaje, cu toate ca in zona se executa taieri substantiale de material lemnos.

IMG_0810.jpg.3064c7ff8ff5277193d9d4e13c7e883a.jpg

IMG_0811.jpg.e6a66af93e5af41f261649f61651bde3.jpg

IMG_0846.jpg.151a0d86611ca077d03dbe415ce5c207.jpg

IMG_0841.jpg.6cb127d341854ef28f56e73d4124f022.jpg

IMG_0845.jpg.8c8214a4fe897acade71c8d7f801343a.jpg

IMG_0836.jpg.8e33bd39750e426965752dcc659bd399.jpg

IMG_0814.jpg.e0b11948088c488c3932477a34b4e438.jpg

IMG_0820.jpg.adc75b29b16d8d19bfce76aeac5ca0e1.jpg

IMG_0837.jpg.204336ec9edd6d49f3df2731de2f8616.jpg

IMG_0826.jpg.1600fb4bca941adc697f557f628c0648.jpg

IMG_0828.jpg.83b3342ef6d6f29cf55192ebd0341800.jpg

IMG_0827.jpg.efd1d68a07fca8422f3d2b4f01a040e3.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use