Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

• GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Achizitie Grand Vitara 3d 2007>

Postări Recomandate

Salutare, de ceva timp ma gandesc sa achizitionez un Grand Vitara in 3 usi, cu motorizare de 1,6VVT(2007>). Masina va fi folosita preponderent in oras cu putine iesiri la drum lung. Este prima mea masina(sunt student), deci versiunea in 3 usi cu motor de 1,6 imi va satisface nevoile. Desi am citit unele opinii cum ca acest motor nu ar fi foarte eficient.

Ma intereseaza consumul si fiabilitatea masinii, este motorul de 1.6 benzina suficient de puternic pentru caroseria de 1.4tone? Care este consumul real in oras si la drum lung?

-pe acest model mai e si motorul de 1.9 DDIS, este un motor fiabil?

-bugetul meu este de maxim 6500E

multumesc :D

Editat de silvian01
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa iei fata unui logan 1.4 la semafor, este o masina foarte buna insa pentru ceea ce ai tu nevoie nu vad rostul unui 4x4 autentic. In oras sigur iti va lua 15% si la drum lung nu scade sub 7 in gol. Motorul de 1.6 este suficient pentru oras si drum usor insa la coclauri vei avea nevoie de potentul 2.0. Dieselul Suzuki nu este cea mai buna optiune dar mai depinde si de norocul omului. Parerea mea e ca de 6500 iti iei un golf decent si-ti mai raman si bani de benzina si vacante vreo 2 ani.:grin::wink:
  • Like 1
Link spre comentariu