Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Turbina de audi pe Patrol Y60


Berbalacu
 Share

Recommended Posts

  • 3 months later...
Salut,am pus eu, in prima faza am mers bine vre o 2 ore dupa care s a descentrat(cred ca a ajuns ceva mizeri la palet),acum am pus alta si voi vedea cum merge asta

Transsylvania Off Road Club

"ELEFANTUL"

Link to comment
Share on other sites

Pentru motoare de 3-4 litri chiar mai mari e mai indicată turbina de la motorul de 3.0tdi, cel V6. Avantajul este geometria variabilă pe partea de evacuare și respectiv debit, presiune mai mari la compresor. Pentru comanlda vanelor de la evacuare trebuie montat un actuator acționat de presiune, este varianta cea mai simplă.

712yHET7XoL._SX425_.jpg.d0ab85012b213a06e84fc2347a28910c.jpg

Edited by maxian paul
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Sper sa nu deranjez ca "redeschid" acest topic. As fi si eu curios de acest subiect. In ce presiune trebuie reglata turbina daca e pusa pe un RD28T pentru ca am inteles ca daca ar fi presiunea peste 1.1 bari, in cele mai multe cazuri ajunge sa incalzeasca motorul.

Eu am radiator marit cu 30% insa momentan nu am termostatul pus (asa am luat masina). Acum am cumparat kit distributie + pompa de apa si intentionez sa pun si un termostat care deschide la 76,5 insa chiar si asa ma tem sa nu am surprize avand in vedere turbina sus mentionata, faptul ca am injectoarele marite si capul in pompa de injectie de 12.

As fi interesat de un feedback din partea celor care au aceasta turbina montata pe masina de ceva vreme. Multumesc.

Nissan Patrol Y60 2.8TD - Silverstone 35" / Kit IronMan +50mm NitroGas
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use