Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ce mașina 4x4 SH îmi recomandați?


OvidiuBach
 Share

Recommended Posts

Buget 5900€

M-am uitat la Suzuki Grand Vitara , însă din ce moment e masina japoneza piesele sunt mai scumpe și consumul este mare pentru ce îmi doresc eu. Eu vreau motor mic, consum modest. Nu vreau Dacia Duster deoarece are o tabla foarte proastă și ruginește rapid.

Edited by OvidiuBach
Link to comment
Share on other sites

La GV... depinde la ce piese te referi. Consumabilele, si piesele uzuale se gasesc la multipli producatori, la preturi rezonabile (nu doar pe original). Plus ca sunt destule la dezmembrari.

Eu am consum de 10 % la motor 2.0 16valve benzina, cu SL de 5, cauciucuri de 19" - max cat incape de praguri, troliu, 4 oameni, portbagaj plin si bagaje pe roofrack. Nu mi se pare exagerat. Stock am auzit de consumuri de 7-8....

 

Poate ne spui si ce vrei sa faci cu ea. Pe aici lumea-si doreste masina cat mai mare, si cat mai puternica.... pt offroad. Da diversi factori ne cam limiteaza (impozitul de ex).

  • Like 1

Suzuki Grand Vitara 2.0 16valve 1998

0745-009633

cristianhaulica@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Care este scopul masinii?Unde mergeti si cat cu ea? Cate persoane -famile -deplasari?

 

Sunt asa multe necunoscute incat nimeni nu va poate da o idee fara detali exacte....

 

Mitsu-Pajero classic sau Pajero sport. Jimny - rugina dar la banii aia gasiti 2007...

 

Duster rugineste daca il tii inca 10 ani, altfel nu....nu cre dca aiti avut ruginit.Si comparati o masina de 2010-2014 pre facelift cu una +2000 . eu am una din perioada si nu are mai multa rugina decat are un BMW din aceeasi perioada... amandoua in curte , pot face comparatii.

 

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link to comment
Share on other sites

Vreau mașina mai mult pentru drum întins, mai fac drumuri de maxim de 400 km o data în an, mașina o sa o folosesc doar pentru drumuri lejere, îmi doresc 4x4 deoarece din drumul principal până la mine acasă este neasfaltat de cam 50 m ce urca iar iarna sunt sigur că nu o să mă lase așa cum mă lasă Dacia Logan Edited by OvidiuBach
Link to comment
Share on other sites

Deci nu-ti trebuie inaltare mare, cauciucuri mari.... chestii extreme.

 

Pot sa-ti zic ca eu folosesc GV in general in concedii.. De la Iasi la munte, si apoi pe acolo 90% drumuri forestiere. Dar am dotat-o cat mai bine pt cele 10% obstacole/portiuni grele pe care le intalnesc adesea, ca sa nu am emotii. Deci, minim 500km asfalt, drum intins. Am AC, confortul interior acceptabil, merge o GV prima generatie (daca vrei, chiar si stoc)... chiar si a doua generatie, cat mai are reductor.

 

Sa mai zic de gama Suzuki... ce mai stiu:

 

Vitara e mai rustica. Confortul la drum lung nu e prea ok. (Am avut). Sa nu mai vorbim daca nu are AC, sau e soft top.

 

Jimny e f ok offroad (punti rigide, usor de inaltat). Gasesti mai nou, si poate mai dotat la interior (apropo de confort) - evident si mai scump. Dar trebuie tinut cont ca e MIC. Daca ai nevoie de spatiu sau mai mult de 2 persoane....nu prea e ok.

 

Samurai-ul iese din discutie.

  • Like 1

Suzuki Grand Vitara 2.0 16valve 1998

0745-009633

cristianhaulica@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Vreau mașina mai mult pentru drum întins, mai fac drumuri de maxim de 400 km o data în an, mașina o sa o folosesc doar pentru drumuri lejere, îmi doresc 4x4 deoarece din drumul principal până la mine acasă este neasfaltat de cam 50 m ce urca iar iarna sunt sigur că nu o să mă lase așa cum mă lasă Dacia Logan

 

orice SUV de la Kia, Hyundai, Subaru, Mitubishi, Nissan, etc se incadreaza la ce doresti tu, ptr consum cauta benzina + gpl (sau bugeteaza sa instalezi tu gpl)

 

ptr cei 50 de m de "extrem" arunci in portbagaj si-un set de lanturi ... sa fie acolo

Link to comment
Share on other sites

Ar fi intelept daca ai lua o masina in 5000 si ce ai peste sa ii folosesti pentru o revizie temeinica. Nu ma refer la schimburi de uleiuri si filtre - desi trebuie schimbate toate - dar fiecare masina are niste probleme bine documentate iar la varsta aia trebuiesc urmarite atent sa nu iti blestemi zilele dupa.

In banii aia sunt foarte multe masini 4x4 la vanzare. Pentru ce ai tu nevoie ia una cat mai noua...

"A bon entendeur, salut!"
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Subscriu si eu aici ca sa nu mai deschid un topic separat, avand relativ aceeasi intrebare. Insa eu am sa o reformulez putin mai concret:

Ma intereseaza un sfat de achizite SUV 4x4 (in afara de Duster) ideal ar fi:

1. Optiune de cuplare 4x2, 4x4H, 4x4L si blocaj diferentiale

2. motorizarea sa fie diesel 2.0 - 2.2,

3. Garda la sol si dimensiunile exterioare nu conteaza prea mult, eu vreau sa o folosesc pentru a tracta o rulota si in rest folosita pe drumuri normale (asfalt si pietris), partea de off-road va fi ocazionala (pentru situatii neprevazute).

4. Bugetul in jur de 5000E.

5. Consumul sa nu fie unul exagerat, in sensul ca de la un motor diesel de capacitate medie te astepti la un consum mixt de 8L/100km

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use