Vizitator cosmin_jur Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Bine v-am gasit, sunt Cosmin Jurj din Arad, sunt inginer, lucrez la o statie I.T.P. din judet si sunt pasionat de automobile, in special de 4x4. Deocamdata nu am o masina de teren dar intentionez sa achizitionez una anu viitor. Acum conduc un Audi A6 2.5 tdi Quattro de care sunt foarte multumit . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Miron Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Re: Salutari din Arad Bine ai venit! Do everything prepared! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dalmatianul Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Re: Salutari din Arad bine ai venit si bafta la achizitie suzuki samurai 92 golf plus cross 08 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vbh Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Re: Salutari din Arad Incepe sa se ingroase comunitatea din Arad :grin: Bine ai venit! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
soimu Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Re: Salutari din Arad bine ai venit!!! :W forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
carlouk Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Re: Salutari din Arad :hi :W Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
yo2bt Postat Noiembrie 28, 2008 Partajează Postat Noiembrie 28, 2008 Re: Salutari din Arad Bine ai venit, Cosmin! 73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE :hi ORCA - Off Road Club Arad Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...