Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Citroen BX16


Recommended Posts

Descriere

- motor benzina 1.6l 66kW (90CP), carburatie + GPL, soc automat

- an 1984, km pe bord 221.000

- cutie manuala in 5 trepte, ambreiaj nou cu 6 arcuri la placa

- garda la sol constanta si reglabila indiferent de incarcatura

- servofrina

- inchidere centralizata

- geamuri electrice fata

- discuri de frina pe toate rotile

- aprindere electronica

- stergator fata temporizat

- culoare gri metal

 

Highlights:

- asigurare si ITP (pina in august 2020) valabile

- doua telecomenzi pentru alarma si 2 rinduri de chei

- instalatie de gaz omologata, trecuta in CI a masinii. Practic se merge cu consum de diesel, cu rafinamentul unui motor pe benzina. Rezervor GPL 60l.

- chiuloasa de la motor pe injectie (supape mai mari)

- faruri noi

- radio-CD cu RDS si patru boxe

- doua rinduri de cauciucuri cu jante separate. Cauciucurile de iarna sint noi, au mers doar un sezon, alea de vara sint de ploaie. Roata de rezerva e noua.

- foarte putina rugina raportat la virsta masinii, oricum caroseria e galvanizata

- baterie noua

- in pret intra si un carburator Solex 34/34 curatat si servisat. Cu asta trage mai bine la turatii joase. Tot cu masina mai dau si o gramada de piese de schimb, in aceeasi bani.

- am (si) manualul de reparatii Haynes

 

Imbunatatiri:

- suspensie soft cu sfere de 500cm3 pe toate rotile

- bujii speciale NGK pentru GPL

- turometru digital cu led-uri

- alternator 80Ah "donat" de o masina cu injectie si AC (original e de 50Ah)

- stergator hayon

- alarma cu senzor de perimetru conectata la inchiderea masinii

- proiectoare originale de ceata galbene

- relee pentru faze, proiectoare si demaror

- radiator de motor de 1.9 (din far in far)

- inca un ventilator suplimentar la radiator comandat manual din habitaclu

- pompa electrica de benzina si regulator de presiune reglabil

- al treilea stop de frina

- gresoare puntea spate. Practic suspensia spate e forever.

- doua rinduri de chedere

- cotiera centrala fata si spate

- "burta" masinii e imbibata in ulei si vaselina

 

Pret: 3000 RON negociabil. Nu sint interesat de schimburi.

BX4.thumb.jpeg.6fd7e105059a16b6dc3abe2909e30d2b.jpeg

BX2.thumb.jpeg.3547cc5c24197b51425d8e5670f6449c.jpeg

BX3.thumb.jpeg.e90f4b24315bc8a1a7260293535baeac.jpeg

BX1.thumb.jpeg.b5b639b8a492154c7c994ff0ea8a6de8.jpeg

Edited by unde

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

In Bucuresti, dar sa stii ca motorul e 4 in linie, 1580cm3, nu prea seamana cu ce ai tu in semnatura.

Telefonul ti-l dau in privat.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Vinduta, se poate sterge/inchide.

Multumesc pentru gazduire.

Suzuki Jimny 1.3i 2004

 

"There is nothing wrong with the planet... people are f*cked" - George Carlin Saving the planet

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use