Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Diferential AutoBlocant LSD ATB Helical Torsen


Sabau-Rosic Jiri
 Share

Recommended Posts

Buna colegi,

 

Are cineva montat pe Samurai, Vitara sau Jimny diferential autoblocant Torsen Helical?

 

Am vazut la Quaife QDF3P ATB Differential prin Jimnybits

 

La aprox 775 de Lire + Transport = in jur de 4500 Ron - stiti variante mai ok la pret? Nu ma intereseaza LSD cu placi/discuri doar ATB Helical Gear.

 

 

Din experientele anterioare cu Eaton Detroit Truetrac pot sa confirm ca e genial principiul de functionare plus ca nu necesita intretinere inafara de schim ulei normal ca orice diferential OEM fara LSD Clutch Type.

 

Aici e un filmulez cu diferentialul

Confirm din experienta proprie ca e genial, am avut si ARB pe masina dar TrueTrac-ul era mai misto in utilizare normala, nu contest ca un ARB blocheza 100% ambele roti, dar sincer sa fiu nu fac Rock Crawling, plus ca de 1 Arb + Compresor iei 3 Truetrac care au garantie pe viata si sunt bine inchise acolo in punte, fara stres ca intra apa la compresorul de aer, sau ca rupi conducta heavy duty ...

 

Am mai gasit o firma din Rusia: Val Racing care produce cu mare suces LSD ATB, are cine experianta cu ei, vreo legatura etc, as vrea sa comand LSD ATB fata si spate de la ei pt SJ419. Asta e situl lor: https://www.val-racing.ru/

 

Va multumesc.

514be07f1296a14dcb0b0b7c6e4aeec8.jpg.e6eb40e08d4be1c38bbdadfa44b42313.jpg

Edited by Sabau-Rosic Jiri
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use