Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ulei în lichidul de răcire.


Cj19noi

Postări Recomandate

Salutare, am o problema la un grand cheroche 2,7 din 2002. Am observat ca a întrat ulei în lichidul de răcire. Am curățat vasul de expansiune dar după vreo 70 km iar a apărut. Se poate sa fie termoflotul? Sau are ceva răcitor și pt uleiul din cutie și sa vină din cutie uleiul ca nu mi se pare sa fie ulei negru din motor, ii mai curat. Ce ma sfătuiți?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 3 luni mai târziu...
Salutare. Între timp de la cealaltă problemă a uleiului în apă a mai apărut una. Mașina pornește dar după ce o pun în D sau în R merge cam 50 metrii poate nici atât după care se oprește și nu mai pot să o accelerez, efectiv nu se mai accelerează și nu mai merge de pe loc. Dacă o opresc și o pornesc face la fel merge puțin și se oprește. Nu a apărut nici o eroare în bord , îmi puteți spune ce ar avea?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a spart racitorul de ulei de cutie din radiator, a ajuns antigel in convertizor, iar acum se dezintegreaza ambreiajul din convertizor si resturile au umplut filtrul de ulei din cutia de viteze.

 

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se trimite convertizorul la reconditionat fie la Mercom in Arad, fie la Samer in TImisoara, se face o curatenie buna la cutie, radiator nou si gata.

Nu am recomandare de mecanic.

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai schimbat si radiatorul si convertizorul, te asteapta alte peripetii....

 

Cu un convertizor afectat de antigel si un schimb de ulei nou mai faci cam 1000km pana cand se umple tot uleiul de particule de ambreiaj si se blocheaza filtrul din cutie.

Editat de ssrli

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...
Am schimbat radiator, convertizor, ulei, filtru, cutie, tot angrenajul. Sper sa nu mai am probleme pe partea asta. Am schimbat cam de 3000 km și capeți de bară, telescop direcție fără pivoți ca nu păreau a avea probleme, dar am observat ca în momentul în care dau cu roata dreaptă in gropi începe sa între direcția în trepidații, efectiv îmi rupe volanul din mână. Oare ce ar putea avea. Precizez ca mașina este înălțată 5cm și lățita la fel tot 5 cm.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare