Cj19noi Postat Octombrie 6, 2019 Partajează Postat Octombrie 6, 2019 Salutare, am o problema la un grand cheroche 2,7 din 2002. Am observat ca a întrat ulei în lichidul de răcire. Am curățat vasul de expansiune dar după vreo 70 km iar a apărut. Se poate sa fie termoflotul? Sau are ceva răcitor și pt uleiul din cutie și sa vină din cutie uleiul ca nu mi se pare sa fie ulei negru din motor, ii mai curat. Ce ma sfătuiți? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
DXX Postat Octombrie 6, 2019 Partajează Postat Octombrie 6, 2019 verifica garniturile de la termoflot DXX Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Octombrie 6, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2019 Oki, o sa le verific. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Octombrie 20, 2019 Autor Partajează Postat Octombrie 20, 2019 Am descoperit problema. Uleiul în lichidul de răcire este ulei din cutia de viteză. Sa spart răcitorul de ulei care este în radiator. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
spike Postat Octombrie 27, 2019 Partajează Postat Octombrie 27, 2019 Sigur ai si apa in cutie. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Februarie 16, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 16, 2020 Salutare. Între timp de la cealaltă problemă a uleiului în apă a mai apărut una. Mașina pornește dar după ce o pun în D sau în R merge cam 50 metrii poate nici atât după care se oprește și nu mai pot să o accelerez, efectiv nu se mai accelerează și nu mai merge de pe loc. Dacă o opresc și o pornesc face la fel merge puțin și se oprește. Nu a apărut nici o eroare în bord , îmi puteți spune ce ar avea? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Februarie 17, 2020 Partajează Postat Februarie 17, 2020 S-a spart racitorul de ulei de cutie din radiator, a ajuns antigel in convertizor, iar acum se dezintegreaza ambreiajul din convertizor si resturile au umplut filtrul de ulei din cutia de viteze. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Februarie 17, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2020 Și îmi poți zice ce ar trebui făcut. Ca numai probleme am avut cu el de când îl am trebuie data jos cutia și schimbat convertizorul. Sau ii gata cutia cu tot? Îmi poți recomanda ceva mecanic? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Februarie 17, 2020 Partajează Postat Februarie 17, 2020 Se trimite convertizorul la reconditionat fie la Mercom in Arad, fie la Samer in TImisoara, se face o curatenie buna la cutie, radiator nou si gata. Nu am recomandare de mecanic. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Februarie 17, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 17, 2020 Mulțumesc frumos pt sfat. O sa o aduc de oe coclauri unde am rămas cu ea și o sa o duc la un service. După ce îi dau de cap o sa scriu ce și cum am rezolvat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Februarie 22, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 22, 2020 Am găsit problema la jeep. Am dat jos baia de ulei și as m găsit ceva bile de rulment cu ace acolo. Oare știe cineva cine se ocupa în Cluj cu cutii automate. Unde as putea sa o duc sa o desfacă sa vedem care ii problema. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Februarie 29, 2020 Autor Partajează Postat Februarie 29, 2020 Am rezolvat problema la grand. Altă cutie. În asta de a fost pe el am găsit trei rulmenți sparți. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Martie 2, 2020 Partajează Postat Martie 2, 2020 (editat) Daca nu ai schimbat si radiatorul si convertizorul, te asteapta alte peripetii.... Cu un convertizor afectat de antigel si un schimb de ulei nou mai faci cam 1000km pana cand se umple tot uleiul de particule de ambreiaj si se blocheaza filtrul din cutie. Editat Martie 2, 2020 de ssrli '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Martie 10, 2020 Autor Partajează Postat Martie 10, 2020 Am schimbat radiator, convertizor, ulei, filtru, cutie, tot angrenajul. Sper sa nu mai am probleme pe partea asta. Am schimbat cam de 3000 km și capeți de bară, telescop direcție fără pivoți ca nu păreau a avea probleme, dar am observat ca în momentul în care dau cu roata dreaptă in gropi începe sa între direcția în trepidații, efectiv îmi rupe volanul din mână. Oare ce ar putea avea. Precizez ca mașina este înălțată 5cm și lățita la fel tot 5 cm. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ssrli Postat Martie 10, 2020 Partajează Postat Martie 10, 2020 Ai o bucsa busita pe undeva, fenomenul se numeste death wobble. '02 WG CRD - EGR delete '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cj19noi Postat Martie 10, 2020 Autor Partajează Postat Martie 10, 2020 Mersii pt sfat, o săi fac o verificare mai amănunțită sa vad ce găsesc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
adammoga80 Postat Mai 3, 2020 Partajează Postat Mai 3, 2020 ca sa poti face o verificare mai amanuntita trebuie sa stii sa verifici.jeep-ul are o suspensie foarte complexa suzuki vitara 1.6 yo5PKM 0763630114 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate