Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Taxa oxigen , neclaritati- cum ne organizam?


Razvan Dinescu
 Share

Recommended Posts

Buna,

 

nu vreau sa intru in polemici cred ca e o masura prost implementata dar buna pe termen lung.

Imi sunt neclare mai multe aspecte, datorita infirmatiilor jenante din presa sau de pe sit-ul oficial al PMB.

nimeni nu e in stare sa citeze o sursa si informatiile sunt ambigue.

 

1. din 2022 cu o masina mai jos de E3 mai poti intra in Bucuresti? da sa nu? sau se poate totusi intra in intervalul 22.00- 06.00 si in week-end?

2. Aceeasi intrebare si pentru E4 din 2024.

3. Ce facem sa contestam aaceasta masura ca ea sa se implementeze in forma initiala si anume sa ne lase sa ne miscam in week-end si dupa orele 22.00

 

ps. eu am inteles din ceea ce am citit pe sit-ul primariei ca nu sa mai cirulam deloc din 2022 cu non euro si E2. ..ce -o insemna deloc nu stiu.. ca mai jos scrie ca se aplica in intrerval orar si de L pana Vineri... e neclar.

 

va multumesc anticipat

Razvan

Edited by Razvan Dinescu

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link to comment
Share on other sites

"Tanti cu sarma in c*r "nefiind capabila sa ramana in istorie cu ceva realizari (in afara de circ ieftin, spectacole inutile si bani risipiti spre faliment) s-a hotarat sa introduca o taxa.

Pe acelasi principiu cum Oprescu a ramas in istorie cu podul de la Basarab.

 

Restul sunt detalii:

1. sub E3 din 2022 se interzice accesul indiferent de intervalul orar

2.La fel ca la punctul 1

3. Sunt ceva actiuni organizate insa pana nu apar primele amenzi pt a vedea cum se poate combate cacanaria asta, discutiile sunt in faza initiala.

4 un oras fara centura ocolitoare, cu ZERO solutii de fluidizare a traficului si condus de o toapa isterica e condamnat fara o implicare masiva a comunitatii.

 

Ps:pentru carcotasi (de parca mi-ar pasa): o astfel de masura se aplica gradual, cu masuri compensatorii si cu atragerea societatii civile in indeplinirea unui scop comun, nicidecum cu termen de aplicare de 2 luni.

Romania incearca sa scape de comunisti, dar o mare parte refuza sa iasa din comunism, fapt care reprezinta o boala a acestei natii.

  • Like 1

Azi refuzi sa participi la viata publica.

Maine vei ajunge sa fi condus de inferiorii tai !

Link to comment
Share on other sites

Poluare, nepoluare, problema e ca multe institutii de stat au parcuri auto pline de vechituri: salvare, pompieri, politie. Chiar si regia de transport mai utilizeaza autobuze vechi, ca sa nu mai amintesc camioanele lor de interventie ( Roman si Zil). Astea le-au luat in calcul sa le caseze din 2024 sau pentru ele se da exceptie:al??
"Good goods are never cheap / Cheap goods are never good"
Link to comment
Share on other sites

Poluare, nepoluare, problema e ca multe institutii de stat au parcuri auto pline de vechituri: salvare, pompieri, politie. Chiar si regia de transport mai utilizeaza autobuze vechi, ca sa nu mai amintesc camioanele lor de interventie ( Roman si Zil). Astea le-au luat in calcul sa le caseze din 2024 sau pentru ele se da exceptie:al??

 

nu se aplica la institutille statului....e bataie de joc.

Former LR Disco 1 2.0 MPI GSS

Actual: Nissan Patrol Y61 SWB 2.8

Link to comment
Share on other sites

De la 1 ianuarie 2020, este restricționat zilnic, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale, de la 7 la 22, accesul mașinilor cu masă totală maximă autorizată mai mică de 5 tone, în București:

 

- pentru mașinile cu normă de poluare non-Euro, Euro 1 și Euro 2, accesul este interzis în Zona de Acțiune pentru Calitatea Aerului (ZACA), fiind permis pentru restul arterelor din municipiul Bucureşti numai în urma achiziționării unei viniete electronice Oxigen.

- pentru cele cu norma de poluare Euro 3, accesul este pemis pe toate strazile municipiului Bucureşti numai în urma achiziționării unei viniete electronice Oxigen

- restricția pentru Euro 4 se aplica din 2021.

- masinile electrice, hibride sau cu norma de poluare Euro 5 și Euro 6, au acces fără restrictii pe toate arterele;

Pentru mașinile sub Euro 3 vinieta va fi de 15 lei pe zi, iar pentru cele Euro 3 și 4 - 5 lei pe zi.

 

Șoferii care circulă fără vinietă corespunzătoare vor fi sancționați cu amenzi de la 1.500 la 2.000 de lei.

 

Începând cu 1 ianuarie 2022 va fi interzis accesul în Municipiul Bucureşti pentru autovehiculele cu norme de poluare non euro, euro 1 şi euro 2. !

 

TARIFE

 

· Non-euro - 15 lei/ zi, 300 lei/luna si 1.900 lei/an

· Euro 1 - 15/zi, 250 lei/luna si 1.700 lei/an

· Euro 2 - 15 lei/zi, 200 lei/luna, 1.500 lei/an

· Euro 3 - 5 lei/zi, 100 lei/luna sau 700 lei/an

· Euro 4 - 5 lei/zi, 80 lei/luna sau 500 lei/an

Mașinile exceptate

Următoarele categorii de autovehicule sunt exceptate:

 

- cele electrice și hibrid

- scuterele și motocicletele

- cele special adaptate pentru persoanele cu dizabilități precum si cele aflate in proprietatea persoanelor cu dizabilitati care poseda certificat de incadrare in grad grav de handicap, cu insotitor, eliberat de Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap de pe raza Municipiului Bucuresti

- cele destinate transmisiunilor radio și tv

- autovehiculele aparținând poliției, pompierilor, jandarmeriei, poliției de frontieră, Agenției Naționale de Administrare Fiscală, serviciului de ambulanță sau medicină legală, protecției civile, Ministerului Apararii Naționale, unitatilor speciale ale Serviciului Român de Informați și ale Serviciului de Protectie și Pază, Servicului de Telecomunicatii Speciale, Servicului de Informatii Externe, Administrației Naționale a Penitenciarelor din cadrul Ministerului Justiției, precum şi autovehiculele de serviciu ale procurorilor din Ministerul Public,

- servicile publice comunitare pentru situații de urgență

- Societatea Națională de Cruce Roşie din România

- serviciile de ambulanță

- Societatea Transport Bucuresti STB

- cele utilizate la intervențiile la căile de comunicație și rețelele edilitare

- cele istorice, conform datelor înscrise în certificatul de înmatriculare sau în cartea de identitate a vehiculului

- cele preväzute ca fiind exceptate prin acordurile și tratatele internaționale la care România este parte.

 

Zona ZACA

 

Se defineşte Zona de Acțiune pentru Calitatea Aerului (ZACA) în perimetrul delimitat de: P-ța Victoriei - bd. Iancu de Hunedoara - şos. Ştefan cel Mare str. Polonă - str. Mihai Eminescu - str. Traian bd. Nerva Traian - bd. Gheorghe Şincai - str. Lânăriei - Calea Şerban Vodă-bd. Märäşeşti - str. Mitropolit Nifon- bd. Libertății - Calea 13 Septembrie şos.Pandurilor șos.Cotroceni -spl. Independentei - str. Știrbei Vodă - str. Berzei str. Buzeşti -p-ta Victoriei.

 

Vinietele OXIGEN se vor putea achizitiona online, din benzinarii, prin sms sau aplicatii online ale Primariei Capitalei, care vor fi realizate special in acest scop.

Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

Am gasit si o harta unde apare ZACA si mi-au venit imediat doua intrebari:

- daca merg pe arterele ce sunt granita a ZACA, mai trebuie platita vinieta, caci practic nu intru in ZACA?

- cum se va face verificarea vinietei? un sistem cu camere tip " rovigneta" plasate pe foarte multele strazi ce intra in ZACA?

 

Din punctul meu de vedere, daca raspunsul e nu la ambele intrebari, e tot un proiect fiRea, care e mort din fasa si ne pierdem vremea degeaba.

Edited by Floriin
Link to comment
Share on other sites

Proiectul Oxigen, ADOPTAT cu modificări în CGMB: Vinieta, introdusă din 2020/ Maşinile nonEuro, 1, 2 şi 3, interzise treptat în Capitală până în

2024

 

Proiectul vinetei Oxigen a fost aprobat cu un amendamentprin care maşinile non-euro, Euro 1 şi 2 vor fi interzise din data de 1.01 2022, iar Euro 3 va fi interzis din 2024.

Potrivit proiectului, din data de 1 ianuarie 2020, masinile sub Euro 4 vor plăti vinieta Oxigen, iar maşinile

sub Euro 3 nu vor mai avea acces în centrul oraşului. Autoturismele Euro 4 vor plăti vinieta din 2021.

Potrivit amendamentului propus şi aprobat in sedinta CGMB, maşinile non-euro, Euro 1 şi Euro 2 nu vor mai avea voie deloc în Bucureşti de la 1 ianuarie 2022, iar pentru cele Euro 3 restricţia este valabilă din anul 2024. Potrivit aceluiasi amendament, sunt exceptate de la plata vinietei scuterele si motocicletele, dar si autovehiculele cu norma de poluare Euro 3 care functioneaza cu GNL, GNC si GPL.

 

Proiectul aprobat este mult mai lung. Poate, cineva indica sursa oficiala unde unde poate fi gasita hotararea de consiliu.

Edited by ctinu
Sa cunosti, sa vrei - vei putea face !
Link to comment
Share on other sites

Ieri a.zis la radio ca va aparea si prima coplectare la hotarare.

_propietarii de ""vechituri" ce locuesc in zona fermecata vor primi tichete gen rabla ,suplimentar programului rabla , un tichet o familie ,indiferent de cate masini detine familia.

Am in curte un englez si un american

:F

Link to comment
Share on other sites

Un fel de nationalizare a masinilor vechi.

Vrei-nu vrei, musai sa dai masina la Remat ca sa primesti un tichet rabla.

Si daca nu vrei ?

Daca esti atasat emotional de rabla ta, ce faci ?

Emigrezi ?

Te muti din Bucuresti ?

Dar daca brusc toate orasele tarii vor introduce o taxa de trecere prin ele sau chiar vor interzice accesul cu masini non-euro sau euro1/2, ce mai faci ?

Te muti din Romania ?

Si daca nu ai posibilitatea materiala sa iti cumperi o masina noua ?

Mi se pare ca este un atentat la dreptul de proprietate, la dreptul de a folosi si de a dispune de un bun personal.

De aici cred ca este ceva neconstitutional.

Un avocat bun ar gasi mai multe argumente pe treaba asta...

Si Retromobilul ala ar putea face ceva in sensul asta, nu doar zaiafeturi si sa incaseze taxe de la fraieri.

 

Sunt de acord ca masinile non-euro polueaza mai mult, pentru asta sunt sunt dispus sa platesc suplimentar.

Oricum o facem, o taxa de poluare exista deja in pretul benzinei/motorinei.

Dar sa interzici total e inacceptabil.

Edited by vercingetorix
  • Like 1
Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

Dupa 1 ianuarie 2022 masinilor non-euro, euro 1 si euro 2 le sunt INTERZISE circulatia pe raza municipului Bucuresti.

In caz contrar, amenda.

Pina atunci, le este interzisa zona ZACA iar pentru restul orasului se plateste o taxa ce poate fi zilnica, lunara sau anuala.

Pina la 1 ianuarie 2022 se poate circula liber in weekend si sarbatori legale.

 

Euro 3 va fi interzis din 2024.

Euro 4 va circula cu taxa din 1 ianuarie 2021.

Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

APADOR-CH a transmis Avocatului Poporului o sesizare prin care îi cere să atace în contencios administrativ hotărârea care instituie aşa-numita Taxă Oxigen, pe motiv că e nelegală şi discriminatorie

 

”Taxarea maşinilor care vor circula prin Bucureşti de la 1 ianuarie 2020, supranumită şi Taxa Oxigen, o măsură pentru reducerea poluării pe care marile oraşe ale lumii o implementează demult, ar fi bună şi pentru Bucureşti, dacă ar fi fost introdusă cu cap, nu doar din pix. În loc să fie precedată de măsuri complementare de modernizare a transportului în comun, noua taxă votată de CGMB este doar o acţiune discriminatorie şi de limitare a exercitării dreptului la proprietate pentru unii cetăţeni. APADOR-CH consideră că Taxa Oxigen este impusă de municipalitate printr-o hotărâre nelegală, întrucât cuprinde prevederi ce afectează grav dreptul de proprietate privată (garantat de articolul 44 din Constituţie), iar aceste restrângeri ale unor drepturi fundamentale nu pot fi făcute decât printr-o lege, de către Parlament, nu printr-o hotărâre de consiliu local”, susţine APADOR-CH.

 

Hotărârea CGMB nr. 539/2019 restrânge sever exercitarea dreptului de proprietate asupra autovehiculului, deoarece un atribut esenţial al dreptului de proprietate asupra unui bun este dreptul de a folosi acel bun. În cazul în care proprietarul bunului nu îl poate folosi, dreptul de proprietate este lipsit de conţinut. În acest sens, precizăm că Protocolul nr. 1 la Convenţia Europeană a Drepturilor Omului garantează proprietatea şi liniştita folosinţă a bunului, argumentează Asociaţia.

 

”Cu toate acestea, prin hotărârea amintită se prevede că proprietarilor de autovehicule non-Euro, Euro 1 sau Euro 2, le este interzis să circule cu autoturismele în Bucureşti, începând cu anul 2022. Deci, proprietarilor de autovehicule care domiciliază în Bucureşti le este interzisă folosirea propriului bun pe raza localităţii de domiciliu (Bucureşti). La fel ca şi în cazul locuinţei, care este folosită la locul de domiciliu şi nu în afara oraşului, proprietarul unui autovehicul îl foloseşte pe acesta în localitatea de domiciliu, pentru deplasări de la şi la domiciliu”, este interpretarea dată de APADOR-CH prevederilor hotărârii date de Primăria Generală.

 

De asemenea, reprezentanţii APADOR-CH consideră că Hotărârii CGMB nr. 539/2019 i se poate reproşa şi caracterul discriminatoriu, în sensul că în timp ce autoturismele persoanelor fizice sunt supuse unor interdicţii/restricţii absolute sau relative (plata de taxe) pentru circulaţia prin Bucureşti sau prin anumite zone ale municipiului, autovehiculele autorităţilor/instituţiilor publice nu sunt supuse niciunei interdicţii/restricţii. Instituţiile publice sunt plasate astfel deasupra regulilor care li se aplică numai cetăţenilor.

 

”Din aceste motive, APADOR-CH a cerut Avocatului Poporului să facă un control al legalităţii măsurilor adoptate prin Hotărârea CGMB nr. 539/2019 şi, în cazul în care CGMB nu remediază încălcările de lege descrise mai sus, să sesizeze instanţa de contencios administrativ pentru anularea acestei hotărâri. De asemenea, Avocatul Poporului ar trebui să solicite instanţei de judecată suspendarea efectelor Hotărârii CGMB nr. 539/2019 până la soluţionarea definitivă a cauzei”, conchide asociaţia.

 

Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aplicarea taxei OXIGEN se amână, în scopul informării.

 

Din luna martie 2020, va începe aplicarea propriu-zisă a taxei Oxigen.

Gabriela Firea a anunțat că în ianuarie și februarie 2020, măsurile se vor axa pe informare.

În rest, nu se schimbă nimic cu privire la aplicarea taxei Oxigen.

 

Iată anunțul făcut de Gabriela Firea:

 

”Deoarece conștientizăm faptul că cetățenii trebuie să fie mult mai bine informați, să înțeleagă care sunt beneficiile acestui program și al vinietei Oxigen, am luat hotărârea, împreună cu Direcția Transporturi, și vom anunța și colegii din Consiliul General, ca lunile ianuarie și februarie să fie dedicate informării și conștientizării acestui program care ajută foarte mult în combaterea poluării, dar, de asemenea, și la diminuarea traficului în zona centrală a Capitalei și, din luna martie, să începem aplicarea propriu-zisă.

 

(...) Vrem să ne asigurăm că proiectul este aplicabil, nu e vorba despre o derogare sau amânare neapărat de teama unor reacții, ci pentru că este normal ca populația să înțeleagă rolul acestui proiect Oxigen foarte necesar pentru București”.

Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna seara,

 

Numele meu este Stefan si am un 4runner in stare impecabila din 1998 norma poluare euro 2 cu doar 160.000 de Km rulaj. In situatia mea se afla si alti cetateni ca multi dintre dumneavoastra care au masini impecabile cu norme de poluare sub euro 3. Intrebarea mea in temeiul bunului simt este: ce facem in acest caz din anul 2022? Ajung sa vand o masina impecabila la un pret cu mult sub cel al pietei doar pentru ca toata tara va sti ca Bucurestenii isi vand masinile de disperare? Sa nu mai spun ca multe dintre aceste masini sunt modificate si nu sunt deloc ieftine costurile. Ce fac organizatiile precum "Rescue 4x4" , "GTC" etc. care au membri ce detin astfel de automobile, repet in stare impecabila, cu norme de poluare sub Euro 3? Inteleg si sustin propunerea doamnei "struto-camile" doar in cazul in care aceasta se implementeaza cu ajutorul unor specialisti, dupa ce infrastructura Bucurestiului ar permite acest lucru si daca ne-ar da si noua "muritorilor de rand cu euro 2" voie ca - macar in weekend deci..macar in weekend - sa plecam in umillele noastre "carute" din fata blocului. Propun o petitie care are ca scop strangerea de semnaturi in vederea modificarii "legii doamnei blonde" in asa fel incat toata lumea sa aiba dreptul de a putea folosi bunul aflat in proprietate, catusi de putin. In nici un caz interzis.

Link to comment
Share on other sites

Niste corporatii si multinationale vand masini.

Noi.

Din plastic, in buna parte.

Care se vand din ce in ce mai greut.

Ce sa faca ei cu tine daca tu nu te induri de fierul tau, huh ?

Asa ca sunt bagati la inaintare huseni d-astia gen Firea care nu da din capul ei, ci este PUSA sa faca nasoale d-astea.

Nu sunt vreun fan al ei, ca sa nu avem dubii.

Asta se cheama...guvernanta corporativa, mai exact.

Cine conduce lumea asta ?

Corporatiile si multinationalele, respectiv complexele militaro-industriale, vezi SUA si Rusia.

Ai senzatia ca Trump face chiar ce vrea el ?

Daca indrazneste o ia pe urmele lui Kennedy.

 

Deocamdata pune fierul pe Bulgaria, pe numele vreunui bulgar cu vreo 3000 de masini pe numele sau si cu o adresa de buletin inexistenta.

Asta doar ca sa stii unde se vor duce amenzile ce vor ramane neplatite.

La un moment dat le vom pune pe butuci, prin UE sunt deja orase unde circulatia masinilor cu norme de poluare sub euro3 sunt deja interzise.

Iar noi ne vom alinia, ca o colonie disciplinata ce suntem.

Credeai ca UE e un soi de mos Craciun ?

Urmeaza sa facem offroad doar in locuri special amenajate, ca in Germania.

Cand face masina 30 de ani o poti face istorica si mai poti circula asa,cat o mai tine si vrajeala asta.

Desi aia de la RAR si de la Retromobil sunt inca in comunism...

  • Like 1
Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

Buna seara,

 

Numele meu este Stefan si am un 4runner in stare impecabila din 1998 norma poluare euro 2 cu doar 160.000 de Km rulaj. In situatia mea se afla si alti cetateni ca multi dintre dumneavoastra care au masini impecabile cu norme de poluare sub euro 3. Intrebarea mea in temeiul bunului simt este: ce facem in acest caz din anul 2022? Ajung sa vand o masina impecabila la un pret cu mult sub cel al pietei doar pentru ca toata tara va sti ca Bucurestenii isi vand masinile de disperare? Sa nu mai spun ca multe dintre aceste masini sunt modificate si nu sunt deloc ieftine costurile. Ce fac organizatiile precum "Rescue 4x4" , "GTC" etc. care au membri ce detin astfel de automobile, repet in stare impecabila, cu norme de poluare sub Euro 3? Inteleg si sustin propunerea doamnei "struto-camile" doar in cazul in care aceasta se implementeaza cu ajutorul unor specialisti, dupa ce infrastructura Bucurestiului ar permite acest lucru si daca ne-ar da si noua "muritorilor de rand cu euro 2" voie ca - macar in weekend deci..macar in weekend - sa plecam in umillele noastre "carute" din fata blocului. Propun o petitie care are ca scop strangerea de semnaturi in vederea modificarii "legii doamnei blonde" in asa fel incat toata lumea sa aiba dreptul de a putea folosi bunul aflat in proprietate, catusi de putin. In nici un caz interzis.

 

 

Un nu stiu care presedinte american a zis o chestie : Sa te intrebi nu ce face America pt tine, ci ce ai facut tu pentru America !

Asa si in cazul asta : TU ai facut ceva pentru a combate nerozia acestei taxe ? Cum ar fi, de exemplu, sa depui o petitie la biroul deputatului/senatorului teritorial sau altceva, ceva, nu conteaza ce, dar CEVA !

Asta e o meteahna pur romaneasca : asteptam ca altcineva sa ne scoata piatra din pantof, dam vina pe altcineva pentru greselile/neputinta/lenea/comoditatea noastra !

 

Cat despre organizatiile amintite de tine, nu au facut nimic si nici nu ar avea de ce sa faca pentru ca obiectul activitatii lor este cu totul altul, nicidecum contestarea actelor legislative imbeciloide !

 

Cat despre petitia propusa de tine, am semnat d-astea on-line "fara numar, fara numar" si niciuna nu a fost luata in seama de autoritati !

 

In concluzie, ai pus problema nu tocmai corect, iar daca vrei sa capeti credibilitate, sa mobilizezi oamenii, nu incepe prin a da cu piatra....

Link to comment
Share on other sites

eu as ataca zona ZACA. adica eu care stau in cartierul Pantelimon, nu am acelasi drept la aer curat ca cei din ZACA. e un drept fundamental, e o discriminare fata de mine, care nu am bani sa stau in zona centrala, sa nu pot respira un aer curat, ba mai mult, voi respira un aer mai nasol datorita faptului ca lumea va incerca in mod natural sa evite zona ZACA ocolind-o. deci va polua mai mult zona mea.

nu intelegeti ca sunt de aord cu masura. ba mai mult nu cred ca poluarea auto este sursa incalzirii globale.

  • Like 1
DXX
Link to comment
Share on other sites

eu as ataca zona ZACA. adica eu care stau in cartierul Pantelimon, nu am acelasi drept la aer curat ca cei din ZACA. e un drept fundamental, e o discriminare fata de mine, care nu am bani sa stau in zona centrala, sa nu pot respira un aer curat, ba mai mult, voi respira un aer mai nasol datorita faptului ca lumea va incerca in mod natural sa evite zona ZACA ocolind-o. deci va polua mai mult zona mea.

nu intelegeti ca sunt de aord cu masura. ba mai mult nu cred ca poluarea auto este sursa incalzirii globale.

 

 

Corect!

 

Am uitat sa precizez acest aspect. Inca odata mii de multumiri doamnei "reporter" pentru grija de care da dovada. Cel mai probabil cateva familii "plictisite" cu foarte multa influenta si bani care stau prin centrul Bucurestilor s-au plictisit sa stea in cozi cu masinile luxuriante datorita noua, muritorilor si s-au gandit ca pe langa niste banuti pe care ii pot lua de la noi ne pot interzice si accesul.

Nota bene

Link to comment
Share on other sites

nu a plecat de la nici o familie. totul este pentru a colecta bani. bani care daca ar fi dirijati inspre mediu, poate i-as plati. altfel... ca sa plateasca datoriile radetului sau pentru a plati o datorie dupa retrocedarea parcului Boboc.... nu.

insa poate ar fi bine sa-i urmam sfatul doamnei FiiRea. si sa ne mutam masinile din bucuresti, catre niste sate amarate unde 100 euro poate conta la bugetul comunitar. . deci canci impozite. sau sa ne alimentam masinile din otopeni.

  • Like 1
DXX
Link to comment
Share on other sites

Documentul din atasament se depune individual la registratura PMB care are urmatorul program: L-V intre 08:30-16:30.:F:care

Nr. de inregistrare va sta la baza procesului care se va intenta acestei institutii pentru aceasta taxa aberanta.:hw

Avocatul Poporului ne-a dat cu flit....:T:T:T

 

:brDoar uniti putem reusi! :tk:h5

PLANGERE.docx

Edited by nessum

Toyota LJ 70

Transsylvania Off Road Club

www.helpdani.eu

Link to comment
Share on other sites

Avocatul Poporului nu intervine in probleme de contencios administrativ, are un alt spectru de actiune, pe drepturile si libertatile din Constitutie, etc.

Orice cetatean ce se simte nedreptatit se poate indrepta in justitie impotriva hotararii CLMB.

Din pacate in justitia romana nu exista jurisprudenta reala ca sa se poate obtina o hotarare-pilot cu caracter general.

Cand se va atinge masa critica necesara va interveni factorul politic, la fel ca la taxa de prima inmatriculare/de mediu.

Nascut-crescut in IMS-eu si Tv-eu !
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use