Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Taxa RAR MK2 2.5 LWB 1197ron


rudolphu
 Share

Recommended Posts

Salut.

Mi-am trimis masina la RAR, si m-am ales cu o factura de 1197 ron deoarece zic ei are serie de sasiu japoneza. Eu tot nu inteleg ce legatura are,avand in vedere ca a circulat 20 ani in Austria. Ma poate lumina cineva?

Link to comment
Share on other sites

Nu esti singurul, pentru o toyota runner de 25 de ani am platit la fel acum o luna, explicatia a fost ca japonezele vechi nu au ceva omologare europeana care cica a fost introdusa de prin '95, masina fiind adusa din Italia.

Daca stie altcineva mai multe.......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A mea e din 99'. Dar, nu inteleg ce omologare, cand au circulat 15/20 ani prin europa fara probleme.

Avea dreptate un prieten cand m-a indemnat sa imi imatriculez masina in Ungaria, mai ieftin,mai rapid mai bun. Spun asta cu parere de rau. :(

Link to comment
Share on other sites

Mi-au incadrat-o la categoria M1G. Si G vine de la auto de teren.

 

". VEHICULE DE TEREN (simbol G)

Prin masa maxima se intelege masa maxima tehnic admisibila.

 

5.1. Vehiculele din categoria N1, avand o masa maxima ce nu depaseste 2 tone, precum si vehiculele din categoria M1 sunt considerate vehicule de teren daca:

 

– au cel putin o axa fata si cel putin o axa spate, concepute pentru a fi motoare simultan, inclusiv vehiculele la care antrenarea unei axe poate fi decuplata,

– au cel putin un dispozitiv de blocare a diferentialului sau un mecanism care asigura un efect similar si daca pot urca o rampa de 30%, calculata numai pentru vehiculul separat.

In plus ele trebuie sa satisfaca cel putin cinci din urmatoarele sase conditii:

– sa aiba un unghi de atac de cel putin 25 grade;

– sa aiba un unghi de degajare de cel putin 20 grade;

– sa aiba un unghi de rampa de cel putin 20 grade;

– sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa fata;

– sa aiba o garda la sol de cel putin 180 mm sub axa spate;

– sa aiba intre axe o garda la sol de cel putin 200 mm.

 

5.2. Vehiculele din categoria N1, avand o masa maxima ce depaseste 2 t, sau din categoriile N2, M2 sau M3, avand o masa maxima care nu depaseste 12 t, sunt considerate vehicule de teren daca toate rotile lor sunt concepute pentru a fi simultan motoare, inclusiv daca una dintre axe este decuplabila, sau in cazul in care satisfac cerintele urmatoare:

– sa aiba cel putin o axa fata si cel putin o axa spate concepute pentru a fi simultan axe motoare, inclusiv daca una dintre axe este decuplabila;

– sa fie echipate cel putin cu un dispozitiv de blocaj al diferentialului sau cu un mecanism care asigura un efect similar;

– sa poata urca o rampa de 25%, calculata numai pentru vehiculul fara remorca."

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use