Jump to content
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

probleme sistem răcire samurai


jicu
 Share

Recommended Posts

salutare tuturor!

după ceva vreme revin din nou

de data asta cu o problema legata de încălzirea excesiva a motorului

adica acul de pe ceas ajunge pana in zona roșie

am verificat deja termostatul și e ok

aș dori să aflu cum fac verificarea radiatorului ? dacă are ceva depuneri?

sau dacă a "picat" cumva pompa de apă sau ce ar trebuii să verific mai întâi

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

In ce conditii ajunge indicatorul la rosu? Daca se intampla sa solicitari extreme ai nevoie de un electroventilator suplimentar comandata de la buton sau de la o termocupla. Daca ai prea multe "chestii" montate in fata radiatorului pe bara ma fa loc aerului sa treaca.

Radiatorul il poti verifica dupa ce se incalzeste motorul punand mana pe el. daca este la fel de cald pe toata suprafata e ok, altfel s-ar putea sa fie infundat.

Poti msa incerci sa cureti instalatia de racire cu solutie si apoi sa schimbi antigel-ul si sa urmaresti daca sunt imbunatatiri.

Daca nu ai rezultatul asteptat inlocuieste pompa de apa si mai vezi ce se intampla.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare din nou!

după ceva vreme de cercetări am stabilit că încălzirea excesivă se datora pierderii antigelului

de vină era garnitura de la termostat

după ce am schimbat-o am mai descoperit un mic șurubel al cărui rol presupun că e de aerisitor

Inkedsamurai_LI.thumb.jpg.bb4f8b06b3e550a5267785ae6bfc6a28.jpg

 

o să-l fac să nu mai curgă și mai vin cu informații

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Access to the Club4x4 Forum is conditioned by adhering to our Rules - Terms of Use