jicu Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 salutare tuturor! după ceva vreme revin din nou de data asta cu o problema legata de încălzirea excesiva a motorului adica acul de pe ceas ajunge pana in zona roșie am verificat deja termostatul și e ok aș dori să aflu cum fac verificarea radiatorului ? dacă are ceva depuneri? sau dacă a "picat" cumva pompa de apă sau ce ar trebuii să verific mai întâi Mulțumesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTra Posted November 30, 2019 Share Posted November 30, 2019 In ce conditii ajunge indicatorul la rosu? Daca se intampla sa solicitari extreme ai nevoie de un electroventilator suplimentar comandata de la buton sau de la o termocupla. Daca ai prea multe "chestii" montate in fata radiatorului pe bara ma fa loc aerului sa treaca. Radiatorul il poti verifica dupa ce se incalzeste motorul punand mana pe el. daca este la fel de cald pe toata suprafata e ok, altfel s-ar putea sa fie infundat. Poti msa incerci sa cureti instalatia de racire cu solutie si apoi sa schimbi antigel-ul si sa urmaresti daca sunt imbunatatiri. Daca nu ai rezultatul asteptat inlocuieste pompa de apa si mai vezi ce se intampla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jicu Posted December 19, 2019 Author Share Posted December 19, 2019 salutare din nou! după ceva vreme de cercetări am stabilit că încălzirea excesivă se datora pierderii antigelului de vină era garnitura de la termostat după ce am schimbat-o am mai descoperit un mic șurubel al cărui rol presupun că e de aerisitor o să-l fac să nu mai curgă și mai vin cu informații Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts